AIN.UA » Лекція «Стратегічна шкода тактичних перемог у маркетингу»
EN
  • Это мероприятие прошло.

Лекція «Стратегічна шкода тактичних перемог у маркетингу»

Телефон организатора

0734031214
Место проведения

Projector

Київ , вул. Кожум'яцька, 10

Роман Гавриш — засновник та керуючий партнер маркетингової агенції Aimbulance. Понад 10 років Роман допомагає розвивати бізнеси та маркетингові компетенції їх власників, є лектором і ведучим навчальних програм в Києво-Могилянській бізнес-школіта ЄБРР.

За вісім років існування, Aimbulance тричі ставала найефективнішою digital агенцією року за версією Effie Awards Ukraine, увійшла до шортлиста Канських левів та чотири рази отримували звання «Цифрової агенції №1» за версією рекламодавців. Серед клієнтів — Pepsico, Mastercard, Danone, OLX, Укрсиббанк, Lipton, WOG, Нова Пошта та інші.

Роман розповість про статегічні загрози тактичних перемог у маркетингу. Ви дізнаєтесь, як знижки та ребрендинг завдають шкоди, про закони маркетингу та як вони працюють. Розберемо шкоду та користь орієнтації на якість та на ROI.

Обговоримо:

  • сталий розвиток VS виживання;
  • задачі маркетингу;
  • тактичні і стратегічні показники успішності: чому вони сильно різняться;
  • як і чому ми упускаємо конфлікт між стратегією і тактикою;
  • як мінімізувати збитки і чому націлення на виживання не забезпечує виживання?

БУДЕ ЦІКАВО — маркетологам та маркетинг-директорам, які хочуть зрозуміти, як працює нова маркетингова наука та бізнес-моделі у цифрову епоху, детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій та більш системно використовувати її потенціал задля отримання максимального результату.

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Комментарии | 0

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: