AIN.UA » Лекція Світлани Лобанової та Юлії Чужі «Креатив у стратегію»
EN
  • Это мероприятие прошло.

Лекція Світлани Лобанової та Юлії Чужі «Креатив у стратегію»

Телефон организатора

095 112 31 49
Место проведения

Projector

Київ, вул. Кожум'яцька, 10

Світлана Лобанова — creative director в Aimbulance. 8 років досвіду в рекламній індустрії: розробка та запуск комунікаційних стратегій, digital-продуктів для 50+ міжнародних компаній і локальний healthcare, non-profit, CPG, B2B брендів (Credit Agricole, UNICEF, Google, EBRD, Bosch, OLX та інші). Більше 30 нагород мінародних фестивалей, таких як Effie Awards, AdBlackSea та інші.

Юлія Чужа
— strategy lead в Aimbulance. Працює з українськими та американськими клієнтами з інноваційних індустрій (IT, альтернативна енергетика, каннабідіол). Допомогає брендам створювати нові продукти чи виводити існуючі продукти на нові ринки.

Емоційна реклама працює краще в довгостроковій перспективі, але тут існує багато підводних каменів. Чи достатньо релевантна емоція аудиторії? Чи відповідає досвід людини в історії реклами? Як часто глядачі бачать рекламу? Знання про все це дозволить посилити комунікацію брендам.

Сучасним маркетологам варто припинити соромитись рекламувати продукт. Та головне, навчитись створювати стабільну присутність бренду в житті споживачів.

Поговоримо про:

  • що таке емоційна реклама та чим вона відрізняється від раціональної;
  • чому емоційна реклама краще працює в довгостроковій перспективі;
  • які умови потрібні для емоційної реклами, яка буде працювати;
  • чому емоційна реклама повинна бути частиною, а не основою комунікації бренду;
  • як правильно підібрати емоцію для реклами;
  • як бренди переходять у «креативний креатив» і чому цього не варто робити.

БУДЕ ЦІКАВО: маркетологам, стратегам, бренд-менеджерам та всім, хто створює рекламу в різних її форматах.

Мова виступу: російська.

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Комментарии | 0

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: