прислать материал
AIN.UA » Майстер-клас Вікторії Єсауленко. Ефективне спілкування з клієнтом: лайфхаки від маркетинг-директора лідера ринку
  • Это мероприятие прошло.

Майстер-клас Вікторії Єсауленко. Ефективне спілкування з клієнтом: лайфхаки від маркетинг-директора лідера ринку

Место проведения

Креативний простір «Часопис»

Украина, Київ, вул. Льва Толстого, 3

Бажаєте налагоджувати контакт з іншими людьми так, щоб вони ставали вашими клієнтами? Хочете, щоб клієнт знову і знову повертався до вас, і ціна не була вирішальним фактором?

Сьогодні якість пропонованих товарів та послуг поліпшується, їхня кількість зростає, а конкуренція — збільшується. Саме з цієї причини маркетинг з продукто-орієнтованого перетворився на клієнтоорієнтований, а до п'яти стратегій конкурентної переваги за М.Портером (першопроходці, перевага за ціною, диференціація, диверсифікація, фокусування) додалася і очолила всіх шоста, сьогодні найголовніша, — стратегія клієнтоорієнтування.

Майстер-клас буде корисним для:

  • тих, хто хоче з маленького бізнесу зробити корпорацію;
  • менеджерів, які хочуть стати CEO;
  • менеджерів з розвитку бізнесу;
  • маркетологів для власного розвитку;
  • всіх, хто вважає, що весь світ може стати його клієнтом.

Спікер:

Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу ЮФ "Астерс", член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Woman Ukraine, "Новое время", MMR. Автор книги "Жіночі секрети в PR технологіях". Кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року за версією видавництва "Юридична практика". Спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine. Працювала в міжнародних і національних компаніях. Сертифікований бізнес-тренер. Має українські та міжнародні дипломи і сертифікати.

На майстер-класі ми дізнаємось про наступне:

  • Клієнтоорієнтовність — модна мантра чи питання виживання.
  • Як вибудувати фокус на клієнта всередині команди та в собі.
  • Як іти на контакт, щоб побудувати довготривалі відносини.
  • Які є маркетингові та PR інгредієнти клієнтоорієнтованості.
  • Правила формування лояльності клієнта.
  • Як визначати задоволеність клієнтів.
  • Психотипи клієнтів: як знайти підхід до кожного.

Коли: 16 жовтня, 19:00.

Де: Креативний простір “Часопис”, вул. Льва Толстого, 3

Вартість: 250 грн до 15.10 та 300 грн у день події.

Увага! Кількість місць обмежено.

Придбати квиток необхідно завчасно

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: