прислать материал
AIN.UA » Майстерня рішень з Максом Колесніковим на тему «Як диференціюватися, якщо диференціюватися нічим»
  • Это мероприятие прошло.

Майстерня рішень з Максом Колесніковим на тему «Як диференціюватися, якщо диференціюватися нічим»

Телефон организатора

0675248502
Место проведения

HUB4.0

Киев, Ярославський пров., 1/3 (М. Контрактова площа)

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»

Дата: 14 березня 2019 (четвер), 19:00

Місце: м. Київ, Ярославський пров., 1/3 (М. Контрактова площа), HUB 4.0, зал «Intelligence»

Учасники: директори з маркетингу; керівники відділів маркетингу; інтернет-маркетологи; співробітники компаній, до сфери яких входять маркетингові функції.

Зареєструватися

Класики маркетингу вчать – «Дифереціюйся або помри!». Необхідність відрізнятися від конкурентів у сприйнятті клієнтів є очевидною, а потреба бути більш привабливим партнером для різних типів контрагентів в бізнеса вже сформована. Але що робити, коли ви працюєте на ринку рекомендованих цін, китайського однакового імпорту, жорсткого регулювання, обмеженої кількості тотожних послуг? Які можуть бути точки диференціації та як їх знайти? Яка у цьому має бути роль маркетингу? Ці питання ми розглянемо на прикладі супер-конкурентного ринку  роздрібної торгівлі побутовою технікою та електронікою за останні 5 років.

Основні питання зустрічі:

  • Диференціація – що це та навіщо.
  • Обмеження на сучасних ринках, які приводять до зростання важливості диференціації, але обмежують можливість диференціюватись.
  • Напрямки диференціації для різних груп контрагентів (клієнти, фінансові установи, постачальники товарів та послуг, робітники та потенційні робітники, суспільство загалом).
  • Інструменти визначення найбільш важливих зон диференціації у ситуації обмежених ресурсів.
  • Розбір кейсів та практичне завдання.

 Запрошений спікер:  

kolesnikov edited

Макс Колесніков - директор з маркетингу мережі «Eldorado». У маркетингу з 2000 року. Починав з рекламних та маркетингових агенцій, з 2006 року працюю на боці клієнта, більше 10 років – на позиції маркетинг-директора українських та казахстанських компаній. До «Eldorado» працював як СМО у мережах «Велика Кишеня», «Фора», «Moyo».

Вартість участі – 300 грн

Контактний телефон: 0445850033, 0675248949

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: