AIN.UA » Програма kmbs «Бізнес-аналітика»
EN
  • Это мероприятие прошло.

Програма kmbs «Бізнес-аналітика»

Телефон организатора

+380668305018
Место проведения

Києво-Могилянська Бізнес Школа

Київ, Волоська, 8/5

Програма kmbs "Бізнес-аналітика"

— Аналітичні інструменти підвищення вартості бізнесу
 
Старт: 27 вересня, 3 модулі по 2 дні

Аудиторія програми:

Фінансові директори, бізнес-аналітики, інвестиційні радники, топ-менеджери та власники компаній, які:

  • Розуміють, що правильна фінансова модель дозволяє компанії ефективніше управляти вартістю бізнесу;
  • Хочуть дізнатись, як зменшувати вартість залученого фінансового ресурсу та гнучко реагувати на виклики бізнес-середовища;
  • Хочуть зрозуміти можливість використання різноманітних фінансових інструментів, які існують на глобальних фінансових ринках, для більш ефективного управління ризиками компанії;
  • Хочуть дізнатись, як побудувати інтегровану фінансову модель управління компанією, щоб «бачити» майбутній фінансовий результат і вартість компанії в залежності від обраної стратегії розвитку.

ДЕНЬ 1

Факторна аналітика та прогнозування
  • Моделювання економічних процесів. 
  • Детерміновані та стохастичні моделі бізнесу.
  • Ключові показники ефективності (KPI) бізнесу.
  • Моделювання залежності впливу різних факторів на KPI бізнесу.Крива попиту.Еластичність: цінова, відносно доходу, відносно цін на інші товари-замінники та товари-доповнювачі.
  • Оцінювання нецінових факторів впливу на продажі компанії. 
  • Лінійна регресійна багатофакторна модель.
  • Знаходження, оцінка та інтерпретація значущих факторів впливу.
  • Вирішення кейсів шляхом економетричного аналізу у середовищі STATA.
  • Модель оцінки продаж у рітейлі, модель продаж у сфері надання послуг з медичної діагностики.
  • Моделі оцінки вартості бізнесу на основі NET SALES та EBITDA.
  • Моделі капітальної оцінки вартості активів (САРМ, АРТ).
  • Калібрування параметрів скорингових моделей та прогнозування поведінки споживачів.
  • Портфельні підходи до прогнозування з використанням коваріаційної матриці.
  • Кластеризія і її вплив на точність прогнозування.
  • Економетричні підходи до вибору кращих прогностичних моделей.

ДЕНЬ 2

Клієнтська аналітика
  • Вступ до клієнтської аналітики.
  • Тенденції в клієнтській аналітиці (світовий досвід, Україна).
  • Життєвий цикл клієнта як основа клієнтської аналітики.
  • Модель сегментації «Діряве відро» (ДВ).  
  • Декомпозиція виручки за допомогою сегментації. Альтернативні сценарії.
  • Практичне використання сегментації ДВ. Комунікація та економіка. 
  • RFM сегментація клієнтів. Побудови моделі RFM.
  • Використання RFM сегментації. Прикладна цінність.
  • Методи Data Mining в клієнтській аналітиці. Кластеризація клієнтів.
  • Монетизація клієнтських даних. 
  • Клієнтська аналітика як джерело додаткового прибутку компанії.

ДЕНЬ 3

Оптимізаційна та ринкова аналітика
  • Оптимізація прибутку компанії.
  • Оптимізація прибутку з врахуванням націнки дистриб’ютора та ритейлу.
  • Моделювання маркетингових витрат і аналітичні моделі максимізації прибутку.
  • Моделі цінової диференціації. 
  • Моделі оптимального в’язання товарів (bundling).
  • Основні теоретико-ігрові економічні концепції. Рівновага Неша.Основні паттерни взаємодії економічних агентів на ринку.
  • Розгляд кейсів конкурентної стратегічної взаємодії.
  • Принципи побудови економіко-фінансових аналітичних моделей.
  • Знаходження рівноваги Неша у динамічних економічних іграх.
  • Прогнозування ринкової рівноваги.
  • Ірраціональність та емоційність у прийнятті економічних рішень. 

ДЕНЬ 4

Аналітика в моделях ринкової конкуренції
  • Аналітичні моделі конкуренції.
  • Моделі конкуренції обсягами виробництва - модель Курно.
  • Модель конкуренції з лідерством на ринку - модель Стакелберга.
  • Мультитрибутивна модель прийняття рішень підвищення ефективності продаж в умовах конкуренції.
  • Визначення атрибутів і їх сприйняття споживачами.
  • Оптимальний перерозподіл маркетингових ресурсів для збільшення інтегральних показників продуктів компанії.
  • Метод дерев рішень, як інструмент стратегічного планування.
  • Стратегічне економічне моделювання. Виграшні стратегії і метод зворотної індукції.
  • Блеф у моделях ринкової конкуренції. Хижацьке ціноутворення.
  • Економічні моделі з мережевими ефектами.
  • Моделі конкуренції з асиметрією інформації: сигналювання (signaling), несприятливий вибір (adverse selection), моральний ризик (moral hazard).
  • Аналітика моделей суспільного вибору. 
  • Підведення підсумків модулю.

ДЕНЬ 5

Інвестиційна аналітика
  • Часова вартість грошей.Основні формули фінансової математики.
  • Метод дисконтованих грошових потоків (DCF). 
  • Оцінювання акцій та облігацій методом DCF.
  • Метод еквівалентних грошових потоків для прийняття оптимальних фінансових рішень і при реструктуризації боргів.
  • Персональне фінансове планування.
  • Основні критерії прийняття інвестиційних рішень: NPV та IRR.
  • Розгляд кейсу
  • Додаткові інвестиційні критерії PP, DPP, PI, MIRR, NPV-BE.
  • Портфельний підхід до визначення оптимальних способів інвестування.    

ДЕНЬ 6

Управління ризиками
  • Міри ризику та аналітика їх вимірювання: волатильність та бета.
  • Аналіз чутливості і спайдер діаграма для визначення ризиків інвестиційного проекту.
  • Сценарний аналіз та симулятивний аналіз Монте Карло при аналізі ризиків інвестиційного проекту.
  •  Коефіцієнт покриття (CR), визначення ймовірності неуспіху проекту.
  •  Непараметрична оцінка розподілів NPV та IRR інвестиційного проекту.
  • Методологія вартості під ризиком (VaR), як інструмент інтегрованого управління ризиками та портфеля інвестиційних проектів компанії.
  • Використання опціонних контрактів для підвищення ефективності управління бізнесом.
  • Оптимальні моделі управління фінансовими ризиками компанії на прикладі підприємства агропромислового комплексу.
  • Інтегрований підхід до управління ризиками компанії.

Викладач:

Євген Пенцак, професор kmbs

Деталі та реєстрація

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0

Комментарии | 0

Поиск