прислать материал
AIN.UA » Сейлз 2.0 ㅡ консультант, а не продавець. 20 порад, які допоможуть досягти успіху.
  • Это мероприятие прошло.

Сейлз 2.0 ㅡ консультант, а не продавець. 20 порад, які допоможуть досягти успіху.

Телефон организатора

+(38)044-591-25-35
Место проведения

Креативний простір “Часопис”

Украина, Київ, вул. Льва Толстого, 3

Ви написали клієнту, але лист залишився без відповіді. Всю ніч готували презентацію, але так і не продали проект. Знайомо? А хочете, щоб було інакше?

Щоб стати хорошим сейлзом, потрібно бути для клієнта помічником і порадником. Жити своїм продуктом, але вміти переробляти його під потреби замовника. Володіти інформацією, але не боятися ставити питання. Чесно говорити про проблеми і не соромитися просити фідбек.

Запрошуємо вас 19 листопада в креативний простір “Часопис” на майстер-клас від комерційного директора онлайн-журналу про підприємництво MC Today ㅡ Ельміри Наумедзянової.

Поговоримо про те як:

  • з першого разу зачепити клієнта;
  • вибудувати мережу контактів;
  • зацікавити великі бренди;
  • подружитися з CRM;
  • любити людей, для яких працюєш.

Майстер-клас буде корисний власникам b2b-бізнесів, сейлзам і тим, хто хоче ними стати.

Про спікера:

Ельміра Наумедзянова ㅡ комерційний директор онлайн-журналу про підприємництво MC Today. Серед клієнтів видання ㅡ великі бренди, такі як Renault, Lenovo, Hennessy, Yves Saint Lauren, ПУМБ і «Нова пошта». MC Today читають 130 тис. Підприємців, топ-менеджерів, інвесторів та інших активних українців, які змінюють країну на краще, не бояться мріяти і створювати нове. Раніше Ельміра керувала продажем спецпроектів на сайтах Gloss.ua, L'Officiel і XXL. Серед її клієнтів ㅡ міжнародні гіганти від Martini і Dolce & Gabbana до Radisson Blu Resort і Moët & Chandon.

Коли: 19 листопада, 19:00.
Де: Креативний простір “Часопис”, вул. Льва Толстого, 3.
Вартість: 150 грн (умови простору включені).

Увага! Кількість місць обмежено. Придбати квиток

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: