AIN.UA » Service Design 2.0: глобальні тренди дизайн-мислення
EN
  • Это мероприятие прошло.

Service Design 2.0: глобальні тренди дизайн-мислення

Место проведения

UNIT.City

Київ, Дорогожицька, 3

Недостатньо створити продукт. Тепер світові гіганти роблять ставку на надання комплексу послуг. І головним стає — задоволення споживача та всіх учасників процесу. Чи то приватна компанія, чи державна організація, основне зараз — моделювання користувацького шляху і власне послуг. На допомогу поспішає Service Design.

Не зволікай, опануй трендову компетенцію — сервіс-дизайн — і впроваджуй знання вже завтра!

Oleg Koss, співзасновник українського сервіс-дизайн агентства, експерт з побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом поділиться кейсами-переможцями Service Design Global Conference та розкаже які бізнес-задачі вирішує Service Design.

Обговоримо:

  • Які завдання вирішує сервіс-дизайн: у поліції, в ритейлі, в медицині, в автомобілебудуванні, місцевому самоврядуванні тощо.
  • Як еволюціонує дизайн-підхід у фінському банку, BMW і графстві Корк. Із чого почати у власній компанії.
  • Як поєднується Service Design із Agile і Product Management.
  • Хто відповідає за впровадження дизайну і якими якостями повинен володіти сервіс-дизайнер.

Кому буде цікаво:

  • Власникам компаній, які прагнуть забезпечити сталий розвиток бізнесу.
  • Керівникам підрозділів, які опікуються інноваціями, створенням продуктів і сервісів, маркетингом.
  • Менеджерам і розробникам інноваційних продуктів та сервісів, які шукають інструменти для створення інновацій та диференціації.

Більше про спікера:

Oleg Koss, партнер і співзасновник CX Design. Має ступінь Executive MBA в IE Business School (Мадрид). У різний час очолював підрозділи зі створення нових продуктів, управління клієнтським досвідом, продажів, маркетингу в таких компаніях як «Київстар», life :), Beeline і «Укртелеком». Олег знає, як зв'язати дизайн клієнтського досвіду і видатні бізнес-результати, консультує лідерів ринку, допомагаючи їм отримати довгострокову конкурентну перевагу за рахунок побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом і дизайну клієнтоорієнтованих продуктів і сервісів. Серед клієнтів: ПУМБ, «Нова Пошта», COMFY та інші.

Коли: 24 квітня (середа), 19:00-21:00.
Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька,3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
На території є паркінг.

Квитки: 350 UAH
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0

Комментарии | 0

Поиск