- Это мероприятие прошло.
СОЦМЕРЕЖІ – ВИХОДЬ ЗА МЕЖІ! Дводенний семінар від SMM-полководця Вікторії Харахаш
Стоимость
200-500 UAH
Вже скоро Кухня Маркетингу приготує для вас повний набір спецій для SMM-маркетингу!
24-25 січня Вікторія Харахаш, керівник агентства інтернет-маркетингу Kiwi agency (Київ), проведе в Івано-Франківську дводенний тренінг з SMM (Social Media Marketing).
Тренінг включає теоретичну та практичну частини, охоплюючи усі аспекти роботи сучасного маркетолога в соціальних мережах. Учасники отримають весь комплекс знань з просування в соцмережах, навчаться використовувати необхідні інструменти для просування, а також розуміти, які соцмережі та які саме стратегії є ідеальними для того чи іншого проекту.
Програма семінару:
День перший, теоретична частина (24 січня, 11.00-18.00, перерва 1 година):
- Чому соцмережі є таким важливим елементом сучасного маркетингу? Особливості різних соціальних мереж та можливості найбільш популярних з них (Facebook, ВКонтакте, Instagram).
- Основні задачі SMM. Можливості соціальних мереж для бізнесу.
- Створення стратегії просування у соціальних мережах.
- Визначення портрету цільової аудиторії. Як зрозуміти інтереси та потреби людей, любов та увагу яких ми завойовуємо в соцмережах.
- Задачі, які можна вирішити за допомогою кожного із каналів.
- Визначення ефективних способів просування для кожної із соціальних мереж.
- Створення (або оптимізація) особистих профілів, сторінок, груп та налаштування їх для подальшої роботи. Інструменти адміністратора сторінок.
- Що, де і як писати та поширювати: підбір та адаптація контенту для окремих площадок. Контент як відповідь на потреби цільової аудиторії.
- Специфіка та можливості таргетованої реклами в соціальних мережах. Створення рекламних оголошень та керування ними.
- Аналітика та статистика соціальних мереж. Практичне використання цих інструментів для ефективного просування в соціальних мережах. Основні показники ефективності сторінок та груп.
- власник своєї справи і прагнете знайти додатковий канал розкрутки свого бізнесу;
- маркетолог і використовуєте всі можливості для отримання нових професійних знань;
- адміністратор соціальних груп і хочете навчитись використовувати їх для просування товарів/послуг/ідей;
- вже маєте досвід просування у соціальних мережах і хочете зробити свою працю більш плідною;
- прагнете опанувати сучасну професію SMM-менеджера.
Комментарии | 0