AIN.UA » Як аналізувати конкурентів, щоб створити ефективну піар-стратегію
EN
  • Это мероприятие прошло.

Як аналізувати конкурентів, щоб створити ефективну піар-стратегію

Место проведения

креативний простір UNDERHUB

Київ, вул. Мечникова, 3

Владислав Тихонов — колишній піар-менеджер консалтингової агенції «Ольшанський і партнери». Понад 5 років в digital. Має досвід роботи з ринками Америки та Азії. Реалізував понад 20 проектів, для яких створив унікальні піар-стратегії.

Основні теми:

  • Які інструменти для роботи має опанувати сучасний піарник
  • Як правильно аналізувати нову нішу
  • Який лайфхак треба знати, щоб збільшити кількість згадувань про свій бренд у ЗМІ

Кому буде корисно:

  • Піар-менеджерам
  • Піар-директорам
  • Маркетологам

Реєстрація
Коли: 6 червня о 19:30
Де: UNDERHUB Creative Space (м. Кловська, вул. Мечникова, 3)

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Комментарии | 0

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: