- Это мероприятие прошло.
Як провести свій перший воркшоп по сервіс дизайну: досвід Zakupki.Prom.ua
Телефон организатора
0936013975Стоимость
БесплатноМесто проведения
1991 Civic Tech Center
Украина, Kyiv, Мечникова 2а, БЦ ПарусСьогодні методологія сервіс-дизайну допомагає підприємству стати клієнто-центричним, забезпечувати клієнтський досвід і досягати нових бізнес-результатів, гарантуючи своє довгострокове зростання і успіх.
На зустрічі ви:
- Познайомитеся з поняттям Service Design.
- Обговорите всі деталі організації воркшопу з сервіс-дизайну.
- Навчитеся формувати команди, відбирати дизайн-виклики та створювати оригінальні рішення.
- Дізнаєтеся, що з сервіс-дизайну Zakupki.Prom уже впровадила в свій робочий процес.
- Зрозумієте в який спосіб компанії застосовувати Service Design та яким чином реалізувати все на практиці.
Спікери:
- Андрей Хлякин (Andrii Khliakin) - продакт-менеджер EVO.Останні 4 роки займався розвитком онлайн інструментів для бізнесу. Брав участь у створенні системи державних закупівель ProZorro з нуля від імені EVO і b2b / b2g майданчики zakupki.prom.ua.
Місія - створювати продукти, які роблять світ кращим, а життя людей простіше.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/khliakin/ - Aliona Vozna - product manager в Zakupki.Prom.ua, з 5-ти річним досвідом роботи.
Працювала в WebCEO з корпоративними клієнтами, запускала продукти з нуля на західному ринку. Сьогодні з командою будує найкращу в Україні платформу для закупівлі.
Лекція буде корисною:
- командам які хочуть бути по-справжньому клієнто-центричними;
- менеджерам з клієнтського досвіду;
- керівникам компаній, функціональних підрозділів та проектних команд;
- представникам маркетинг і PR-сфери.
- продуктовим менеджерам, які хочуть підвищити цінність свого продукту.
Кoли: 14 листопада, 19:00 – 21:00
Де:1991 Civic Tech Center
вул. Мечникова, 2, БЦ "Парус" (18-й поверх)
Вхід вільний.
Реєстрація обов'язкова
Кількість місць обмежена простором.
Добавить комментарий