AIN.UA » Як створювати продукти, якими буде користуватися весь світ: підхід і філософія компанії «Тойота»
EN
  • Это мероприятие прошло.

Як створювати продукти, якими буде користуватися весь світ: підхід і філософія компанії «Тойота»

Место проведения

креативний простір UNDERHUB

Київ, вул. Мечникова, 3
На цій лекції слухачі познайомляться з базовою філософією компанії «Тойота», її унікальним підходом до створення продуктів та вирішення проблем, який може бути успішно застосований в будь-якій сфері.
 
Дмитро Петренко — продуктовий менеджер Softserve. Більше 8 років досвіду роботи в ІТ-консалтингу в якості бізнес-консультанта, проектного та продуктового менеджера. Більше 5 років роботи в якості менеджера з регіонального розвитку та продажу брендів «Тойота» і «Лексус» в Східній Європі.

Основні теми

  • The Ultimate Goal: що це і чому це важливо
  • Виявлення проблем як унікальних можливостей для зростання
  • Підходи до декомпозиції проблем, або як з'їсти слона і не померти
  • Налаштовуємо фокус: вибираємо дійсно важливі цілі
  • Відповідаємо на запитання «Чому?». Техніка виявлення первинних причин
  • Виробляємо рішення, яке дійсно спрацює
  • Помилки: якщо не вийшло уникнути, то потрібно мінімізувати

Коли: 22 серпня о 19:30

Де: креативний простір UNDERHUB (м. Кловська, вул. Мечникова, 3)

Лайк
0
Твит
0
Нравится
0
+1
0
Linkedin
0
Noticed a mistake? Please select and press Ctrl + Enter to report.

Комментарии | 0

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: