AIN.UA »
EN
Поиск событий

Мероприятия за 29.10.2019

08:00

Лекторій з нейронаук BRAINY. Нейропсихологія творчого процесу

Октябрь 29 @ 08:00
вул. Льва Толстого, 3, Київ,
UAH200 - UAH350

Процес творчої діяльності завжди привертав увагу вчених та філософів. Сьогодні нейробіологи, маючи можливість досліджувати творчість на фізіологічному рівні, знаходять підтвердження ідей попередників і намагаються пояснити, як мозок реалізує цей процес. Запрошуємо 29 жовтня на лекцію Сергій Литвина, щоб дізнатись як

Узнать больше »
16:00

Бесплатный онлайн-семинар: “SCRUM и фриланс: принцесса и чудовище. Как работать в 2 раза эффективнее?”

Октябрь 29 @ 16:00
Бесплатные

29 октября Академия Интернет-маркетинга WebPromoExperts приглашает на бесплатный онлайн-семинар по SCRUM-планированию для самоорганизации, а также для организации работы небольших команд.   Когда: 29 октября 2019, 16:00 по Киеву Что вы узнаете на онлайн-семинаре: Как применять SCRUM для фриланса, если вы

Узнать больше »
18:40

StartIT club #24: The path from manual to automation QA

Октябрь 29 @ 18:40
вул. Велика Васильківська, 30, Киев,
UAH250

Перехід від manual дo automation не відбувається впродовж ночі, але його можна досягти набагато простіше і ефективніше, ніж ви думали. І ми це доведемо! У програмі: Микола Солопій з темою “Формула успішного переходу від manual до automation testing” Костянтин Клюєв

Узнать больше »
19:30

Лекція Ольги Нестеренко «Як змусити бренд прогриміти?»

Октябрь 29 @ 19:30
вул. Кожум'яцька, 10 , Київ,
UAH300

Ольга Нестеренко — керуючий партнер маркетингової агенції Nebo, бренд-стратег, володарка Effie Grand Prix. Працювала з такими брендами: Ahmad Tea, Think With Google, Mini Cooper, Audi, KFC, Huawei, Ощадбанк, Пирятинъ, Карпатська Джерельна та багато інших. Ольга є суддею міжнародних маркетингових фестивалей

Узнать больше »

Що приховує візуальна ідентичність бренду

Октябрь 29 @ 19:30
вул. Мечникова, 3, Київ,
UAH115

Візуальна ідентичність — це те, що відрізняє бренд від простого постачальника послуг або товарів. Для будь-якого бренду це засіб швидко донести людям свою головну ідею та цінності. І головне слово тут — «ідея». Дмитро База — арт-директор Quadrate 28 Corp.

Узнать больше »
+ Экспорт мероприятий

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: