5 найбільш очікуваних нововведень Вконтакті з точки зору маркетологів

1437
2

Місяць тому, пишучи свою частину для огляду ринку цифрових комунікацій від UDAC, я сформулював 5 побажань до Вконтакте, виконання яких дозволило би брендам активніше використовувати цю соцмережу:

  1. Зниження мінімальної місячної вартості контекстної реклами для українських брендованих додатків. Зараз це близько 50 000 грн/міс — реалістичний бюджет для російських компаній, але надто великий для більшості українських. Зниження до 10-20 тис. збільшило би кількість рекламних кампаній з використанням брендованих додатків на порядок.
  2. Наведення порядку між «сторінками» і «групами», які зараз сильно дублюють функції одне одного. Не зважаючи на те, що сторінки задумувалися як інструмент для брендів, з огляду на можливості мережі, на сьогодні для брендованих спільнот все ще вигідніше використовувати групи.
  3. Створення зручних кнопок-віджетів «приєднатися до групи/сторінки», які можна буде вставляти у додатки та на зовнішні сайти, за аналогією з такими ж кнопками на Фейсбуку чи Гугл+. Зараз існує лише віджет із чекбоксом для груп, який неінтуітивний для користувачів і незручний для програмістів.
  4. Введення статистики за кількістю людей, які переглянули записи на стіні групи/сторінки
  5. Надання ширших можливостей зі зміни зовнішнього вигляду сторінок/груп.

Цікаво, що два тижні тому Вконтакті частково задовільнили пункт 1, хоча не до кінця =)

ВК Україна тихо оголосили про зміни, виславши оновлені правила розміщення додатків своїм партнерам, але не випустивши релізу з цього приводу — таким чином, інформація не потрапила у профільні ЗМІ.  На моє питання щодо того, чи це публічна інформація, у ВК відповіли ствердно, тому публікую її тут.

Отже, з 31 травня існує два способи розміщення брендованих додатків Вконтакте:

  1. Безкоштовне розміщення. Ви можете розмістити посилання на додаток у групі чи сторінці, платити нічого не потрібно. Ви не можете вести контекстну рекламу на додаток (втім, можете вести на групу/сторінку) і не можете використовувати АРІ для запрошення друзів (втім, схоже що можна використовувати постинг на стіни). Ваш додаток не буде розміщено у каталозі додатків.
  2. Платне розміщення. Ви підписуєте договір з Вконтакте і платите 1500 руб/день (12 000 грн/міс) за розміщення. Ці гроші не можуть бути використані на контекст, його потрібно купувати окремо. Мінімальний термін розміщення — 14 днів. Тут ви можете використовувати АРІ для запрошення друзів.

Таким чином, мінімальний бюджет для роботи з додатками знизився, втім, частину грошей доводиться віддавати як оплату за користування АРІ, що є доволі незвично і неприємно. Попри це, за новою схемою вартість приведення фана у спільноту імовірно буде нижчою ніж у Фейсбуку і це послужить сигналом для старту ряду кампаній.

Чи зможе ВК перетягнути на себе з ФБ частину маркетингових бюджетів і уваги маркетологів? Це залежатиме від того, наскільки їм вдасться створити середовище де фани брендованих спільнот не лежатимуть мертвим грузом, а будуть активними учасниками, читачами і коментаторами. Мені здається, що у найближчі рік-два робота з рекламодавцями все ще залишатиметься поза пріоритетом.

Оставить комментарий

Комментарии | 2

Поиск