Запрет рекламы алкоголя в российском интернете не окажет прямого влияния на украинский рынок. Но не стоит забывать о том, что украинские парламентарии могут взять пример с российских коллег. Об этом корреспонденту AIN.UA рассказали эксперты рынка интернет-рекламы.
“Вряд ли принятие подобного закона в РФ окажет на украинский рынок значительное воздействие. Особенно, учитывая, что сектор FMCG занимает в рекламных бюджетах украинского рынка незначительную долю (около 5%”, – считает исполнительный директор УАИР Андрей Заблоцкий.
“Я не думаю, що ця новина матиме істотний вплив на ринок Інтернет в Україні, хоч знаю, що деякі українські виробники мають окремі статті рекламних бюджетів для просування на російському ринку. Проте, не думаю, що вони почнуть терміново переорієнтовувати їх на Батьківщину, – считает Юлия Трибушная, директор сейлз-хауса DigiMedia. – Набагато більш істотний вплив ця подія може мати в тому разі, якщо наші законотворці візьмуть приклад зі своїх російських колег і пришвидшать розгляд цього питання, адже подібні ідеї вже давно обговорються в Раді. І в залежності від того, в який бік остаточно хитнеться думка парламентарів, які медіа будуть заборонені для використання алкогольними брендами, Уанет може опинитися як у виграшній, так і в програшній ситуації”.
Напомним, на днях президент РФ Владимир Путин подписал закон, которым предусматривается ограничение на рекламу алкоголя в периодических печатных изданиях и в интернете.