Як збільшувати аудиторію вашого сайту щодня на 16%: «IX Конгрес інформаційних сайтів та міських порталів»
Про те, як збільшувати якісну аудиторію вашого сайту щодня на 16%. Це лише один з практичних кейсів від одного з 30 спікерів цьогорічного конгресу для топ-осіб незалежних онлайн-медіа.
Вже менше ніж за два тижні, 20 жовтня, розпочнеться щорічний захід, що об’єднує медійників з онлайн-медіа усієї України — «IX Конгрес інформаційних сайтів та міських порталів».
Цього року конгрес пройде в традиційному місці — Музеї книги та друкарства України в Києві.
«Саме цього року нам вдалося сформувати унікальну команду спікерів: максимально практичні презентації та досвідчені фахівці. Доповіді будуть по тематиках, об’єднаних в чотири найважливіші для сучасного онлайн-медіа потоки: трендовий, контент, монетизація та маркетинг. Цього року на конгресі буде все — від загальних трендів розвитку суспільства та впливу прогресу на медіа до практичного практикуму з роботи рекламного кабінету вашого медіа в соціальній мережі», — Оксана Бровко, директорка Асоціації «Незалежні регіональні видавці України».
Прориви у мобільних технологіях, явище чат-ботів та їх використання в медіа, краудфандінг для сайтів та порталів, вдалі білоруські кейси з монетизації та багато чого ще можна не лише послухати, а й в деталях розпитати у самих спікерів під час неформального спілкування на ланчі та медійній after-party.
Детальну програму «IX Конгресу інформаційних сайтів та міських порталів» можна подивитися тут.
Серед майже 30 спікерів конгресу:
- Тетяна Рєпкова, Medida Managers Club, Словаччина;
- Ігор Новіков, SingularityU Kyiv;
- Сергей Сахаров, citydog, Білорусь;
- Олександр Човган, RIA, Україна;
- Сергій Щербаков, Shcherbakov SMM Agency;
- Іван Кучеренко, DIEVO;
- Ольга Сіманович, GIJN;
- mind.kiev.ua, «Петр и Мазепа», «Стопфейк», WebPromoExperts, «Інтерньюз Україна» та купа інших цікавих та корисних вашому бізнесу колег.
Перейняти найкращий досвід можна буде у біля 200 колег-медійників, топ-осіб, що працюють в інформаційних сайтах та міських порталах.

Човган Олександр, РІА: «30 новин маркетингу та контенту в 2016 році»
До 20 жовтня ще можна встигнути зареєструватися за пільговою ціною — 1490 грн за першого учасника, за кожного наступного від вашої компанії — мінус 30% знижки.
Для постійних учасників конгресу — додаткова знижка 15%.
Саме така схема лояльності обрана для вас, щоб ви прийшли за новими ідеями не лише самі, але з вашими керівниками рекламного відділку, відділку маркетингу, з редактором, журналістами та відвідали наші чотири потоки: тренди, монетизація, маркетинг, контент.

Мартін Сандерсон, Швеція: «Як вистояти в важкій конкурентній боротьбі на медіа ринку: досвід Svenska Dagbladet»
Конгрес проводиться Асоціацією «Незалежних регіональних видавців України» вже дев’ятий рік поспіль та став унікальним майданчиком для спілкування перших осіб інформаційних сайтів та міських порталів — між собою та з тими, хто платить їм гроші.
30 спікерів виступатимуть з 20/40/60-хвилинними доповідями. Повна програма — на сайті конгреса.
Якщо до 18:30 учасники будуть слухати спікерів, то далі — медійна after-party для неформального спілкування старих друзів та нових знайомих. Традиційно — з вином та сирами.
Маєте питання — [email protected] або 0676177742 (Оксана Бровко).
Комментарии | 2
Итак… считаем.
У меня есть сайт, с посещаемостью 1 человек в день. Я иду на это мероприятие, в котором гении маркетинга и гуру интернета объясняют, что я делаю не так.
Став посвященным благодаря милости этих господ, я получаю секретную технику прироста 16% посещаемости в день…
Итак, с 1 посетителя в день, через 3 месяца применения секретной гуро-техники я должен получить посещаемость в +- 734 000 человек в день…
Беру 5 билетов.
ты скорее всего не мамонт..