В нашей традиционной подборке: бизнес на Instagram-масках, интервью с топ-менеджером Viber, как фриланс влияет на психику, люди с необычными животными и другие материалы, которые мы рекомендуем к прочтению.

#експертиза: Kyiv Smart City App

Я закоханий у Київ. А ще більше обожнюю соціально корисні продукти, що вирішують нагальні суспільні потреби й роблять життя людей простішим. Саме це й обіцяє робити для мешканців столиці мобільний застосунок Kyiv Smart City. Тож я не міг обійти його стороною й захотів подивитися, як саме він це робить.

Я завжди доволі скептично налаштований на цифрові рішення, що розробляються державними установами. Це не стосується виключно України – стосовно Європи так само. Мій скепсис одразу ж знайшов фундамент для подальшого розвитку: рейтинг застосунку Kyiv Smart City в App Store 2.9/5 (130 відгуків).

Мені стало цікаво, наскільки відрізняється ситуація з версією для Android. На Google Play рейтинг становив 2.6/5 (503 відгуків). Звісно, відповідь на питання «чому так?» я зможу дати лише, коли помацаю продукт власноруч. Читати повністю…

FFFACE за $500 создают Instagram-маски для брендов. Создатели рассказывают, зачем это вам

«Дополненная реальность здорового человека» — такая тема лекции познакомила Дмитрия Корнилова и Егора Кумачева. До этой встречи Егор ради развлечения сделал Instagram-фильтр с пакетом АТБ, а Дима оказался фанатом этой работы. Странные Instagram-фильтры тогда уже добрались и до Украины — в Stories все чаще можно было встретить девушек с AR-глиттером на лице или фигуры людей, «вклеенные» в фон Парижа.

Общий интерес парней привел их к созданию FFFACE — компании по производству контента в дополненной реальности. Она специализируется на разработке фильтров для камеры и объектов в 3D для приложений Instagram и Facebook. Читать полностью…

На чому Viber заробляє в Україні і чому месенджери стануть головними в телефонах. Інтерв’ю з топ-менеджером Viber

На чем Viber зарабатывает, чтобы субсидировать развитие бесплатных сервисов? Как компания выстраивает отношения с мобильными операторами, инфраструктуру которых она бесплатно использует?

Сколько денег тратит украинский бизнес на продвижение своих интересов на платформе Viber? Какие сервисы и технологии в ближайшее время запустит мессенджер?

Чтобы получить ответы на эти и другие вопросы, ЭП встретилась с Константином Костадиновым, директором по продажам Viber. Он начал свою карьеру в аудиторских компаниях KPMG и Deloitte.

Присоединился к Rakuten Viber в 2016 году. В его обязанности входят корпоративные продажи и развитие проектов в Центральной и Восточной Европе. Читать полностью…

Скільки заробляє кіберспортсмен

Я перетворив хобі на професію. Звичайно, через це складно отримувати задоволення від гри, як це було у школі. Тоді я міг робити все, що хочу. Зараз треба думати про те, що від моєї гри залежить рівень життя.

До того ж, коли це переходить у професію, з’являються контракти. По-перше, ти повинен відпрацьовувати термін угоди в команді – зазвичай це від пів року до трьох років. По-друге, ти маєш грати у команді з тими, з ким, може, й не хочеш грати.

Я досі отримую кайф від гри. Якби мені це не подобалося, я б цим не займався. Думаю, я міг би знайти собі іншу роботу. Читати повністю…

Не хайпом єдиним: Надя Перевізник про три стовпи не-нервового маркетингу

Мене звати Надя, я зробила кар’єру в сфері реклама/маркетинг/піар. Була в ній майже на всіх позиціях – не побоюся цього формулювання – штатної взаємодії із зовнішнім світом. Зараз працюю як консультант і викладаю в бізнес-школі креативних індустрій Projector

Зізнаюся, надзвичайно тішить бути «прєпадом». Кількість моїх студентів і випускників цієї осені сягне сотні. З такої вибірки амбітних спеціалістів я яскраво бачу: технологічним знанням налаштування діджиталу часто  бракує фундаменту – розуміння самої суті маркетингу та психології людей. Читати повністю…

«А чи не фігнею займаються всі дизайнери?»

«Один знайомий сказав мені, що найлегше в цьому житті бути дизайнером. Не обов’язково мати якісь знання, не несеш жодної відповідальності. Треба просто щось вміти написати-посунути у фотошопі й корелі, і цього досить», – пригадує графічний дизайнер Юрко Гуцуляк початок свого професійного шляху. Це сталося у 2001-му, коли він після року роботи маркетологом у Хмельницькому приїхав до Києва.

Відтоді Гуцуляк 18 років займається дизайном. У 2005-му разом із сестрою Зоряною створив власну студію і здобув більше сотні нагород. Читати повністю…

Убийственные шутки: как образ страшного клоуна пришел в массовую культуру

Страх клоунов (он же «коулрофобия») трудно причислить к каким-то конкретным заболеваниям. О нем, как об отдельной патологии, всерьез заговорили лишь в конце 20 века, и то скорее под влиянием массовой культуры.

При этом болезнь официально не зарегистрирована и вряд ли ее можно рассматривать отдельно от других фобий. Но если разобраться, то ее первопричины кроются в нескольких логичных составляющих. Читать полностью…

Удаленный из жизни сотрудник: как фриланс подрывает наше психическое здоровье

Мечтая о гибком графике и независимости, мы обычно упускаем из виду опасности, которые таит в себе такой образ жизни — или просто не успеваем о них подумать, заваленные работой с ног до головы. Не исключено, что однажды нам некому будет даже рассказать о своих проблемах: вместо желанной свободы фриланс может привести к бессоннице, тревоге и одиночеству. Почему так получается и что с этим делать? Читать полностью…

IT-шники-волонтери: як дизайнер із Чернігова бореться за дерев’яні будинки з мереживом

Мене звати Стас, я виріс і живу в Чернігові. Чотири роки займаюся UX/UI-дизайном на фрилансі: малюю веб і мобільні інтерфейси, іноді логотипи. Раніше працював у мобільному стартапі на менеджерській посаді. Тепер також веду віддалено кілька проектів. Обожнюю свою роботу, особливо UX-частину, бо це аналітична професія, а мені подобається вирішувати логічні задачки клієнтів.

Таке поєднання навичок — дизайн і проектний менеджмент — допомогли почати розв’язувати проблему, що непокоїла мене із 16 років, і зробити внесок у розвиток Чернігова. Ідеться про збереження дерев’яних будинків з унікальним мереживом. Читати повністю…

Це люди, в яких вдома незвичайні тварини

«Для мене змія – це більше ніж просто домашня тварина. Вона мені близька та дорога», – розповідає Аня Алексашкіна. Аня завела маїсового полоза Густава, тому що завжди хотіла мати змію. Рептилії не потребують багато часу господаря, невибагливі, проте можуть скласти компанію.

Власники незвичайних тварин розповідають, чому вони завели улюбленців, і пояснюють, як жити з удавом або їжаком. Читати повністю…

Если вы уже все прочитали, а выходные еще продолжаются, тогда вам сюда, к нашим предыдущим подборкам. Приятного чтения!