Чиста вода, яка не закінчується: сервіс Watter від «Екософт»

2701

Послуги чи товари за підпискою — один із трендів нашого часу. Фільми, новини, книги, софт — все це вже звично отримувати саме за такою моделлю. Застосувати її також і до питної води пропонує український виробник водоочисного обладнання «Екософт», що представив проект Watter. У реалізації проекту бере участь Олександр Нестеренко – засновник інжинірингової компанії ARTKB.

Послуга Watter — це, по суті, «підписка на воду». Її безперечна перевага в наші карантинні часи — заради питної води не доведеться виходити з дому. І при цьому не буде ніяких бутлів під ногами, та не потрібно буде домовлятися про доставку води. Потрібно лише зареєструватися на сайті проекту і оплатити підписку — 299 грн на місяць. Після цього приїде майстер і встановить на вашій кухні чи в офісі компактне обладнання для очищення води — систему фільтрів під мийкою та маленький краник. Обіцяють, що монтаж триватиме не більше години. 

На кранику є дві ручки: одна для звичайної питної води, а друга — для води, збагаченої мінералами. До вартості підписки входить догляд за обладнанням від спеціалістів з «Екософт» — обслуговування фільтру та заміна картриджів. Хто користується фільтруючими системами, той знає, як легко забути вчасно замінити фільтр, тому така послуга актуальна. Звісно, власникам такої системи також не доведеться носити важкі бутлі з магазину. І дітям зручно — не потрібно наливати воду з пляшок.

«Проект Watter — це своєрідний внутрішній корпоративний стартап «Екософт» з власною командою, загальна ідея проста до геніальності: у тебе на мийці з’являється кран для питної води, яка ніколи не закінчується! Ти більше ні про що не думаєш, адже сервіс-інженери обслуговують фільтр і змінюють картриджі, все входить у вартість передплати. Нічого складного, але яку ж купу проблем це вирішує!», — розповідає Олександр Нестеренко, один з ідеологів проекту Watter.

За словами Олександра, про ідею «підписки на воду» він вперше дізнався від СЕО «Екософт» Андрія Мітченка влітку 2018-го. Буквально за місяць вони разом деталізували концепцію, ще через місяць було сформовано перелік конкретних кроків, пул підрядників, і проект пішов у розробку. У січні вже був готовий прототип, а повноцінний MVP (minimum viable product — сервіс, що повністю працює з мінімальною функціональністю) презентували на IForum 23 травня 2019. В липні запустили масштабне дослідження клієнтських переваг, оновили сайт, а в серпні проект повноцінно запустився. 

«Особливість цього проекту як стартапу, в тому, що монетизація Watter почалася, ще коли на руках був лише прототип. А першу сотню клієнтів ми залучили вже у жовтні», — розповідає Олександр.

Окрім зручності у вирішенні питання питної води вдома чи в офісі, Watter має також позитивний екологічний ефект. Математика тут проста: пластиковий бутель води об’ємом 1 літр містить 35 грам пластику. Припустимо, що одна людина випиває літрову пляшку води в день — за рік це 12,6 кг пластикових відходів. Якщо це родина з чотирьох осіб, то вже 50,4 кг пластику на рік опиняється в смітнику, здебільшого, — не на переробці, а на звалищах. А якщо це офіс на 20 працівників, то Watter вбереже довкілля від чверті тони пластику. 

Крім того, під час пиття води з пластикових пляшок людина щотижня споживає близько 5 грам мікропластику — це вага кредитної картки! Є про що задуматися.

«Екософт» запустила реферальну програму. Якщо під час замовлення скористатися промокодом AIN, ви отримаєте один місяць безкоштовного користування сервісом.

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск