Для підтримки малого бізнесу в посткарантинний період ПриватБанк вводить з початку червня до кінця серпня 2020 року нульові тарифи на обслуговування підприємців, які підключать еквайринг для прийому оплати за товари і послуги за допомогою банківських карток.

За умови підключення еквайрингу і прийому платежів картками, в період антикризової акції для підприємців будуть діяти нульові тарифи на користування POS-терміналами, нульова абонплата за користування поточним рахунком і безкоштовні платежі на рахунки контрагентів в інших банках.

Таким чином, за три місяці економія для підприємця складає як мінімум 1 500 грн лише за абонплатою за обслуговування рахунку та еквайрингу. Замовити підключення еквайрингу можна за посиланням.

Відкрити рахунок для ФОП можна на сайті за 3 хвилини.

Також «ПриватБанк» безстроково продовжив дію спеціальних тарифів на обслуговування ІТ-підприємців та стартаперів, в рамках яких для айтішників і підприємців діють нульові тарифи на обслуговування та пільги на більшість інших послуг банку.

Нагадаємо, що «ПриватБанк» першим в Україні запустив єдиний мобільний додаток для фізичних осіб та підприємців на базі Приват24Next.

«Традиційно банки для обслуговування фізичних осіб та бізнесу використовують різні сервіси – так робили раніше і ми, але ще в минулому році ми поставили за мету створити новий максимально простий сервіс для підприємців по роботі у «Приват24» для фізичних осіб тепер більше 700 тисяч підприємців, які обслуговуються у «ПриватБанку», вже зможуть працювати зі своїми рахунками також і у звичному для них «Приват24»: ми постійно проводимо опитування клієнтів, щоб робити наші сервіси ще зручніше, тому надалі ми плануємо спрощувати функціональність мобільного додатку «Приват24» для підприємців, а саме робити ще зручнішими операції з кредитами, депозитами, валютою, здаванням звітів та інші операції, які зараз доступні у окремій системі «Приват24бізнес», а також робити практичнішим порядок дистанційної взаємодії підприємців зі своїми найманими бухгалтерами прямо всередині мобільного додатку», —розповідає керівник напрямку малого та середнього бізнесу «ПриватБанку» Клюєв Сергій.

За дослідженнями компанії GfK більше 65% підприємців вважають саме «ПриватБанк» основним банком для свого бізнесу. При цьому з початку 2017 року активна клієнтська база «ПриватБанку» збільшилася на більш ніж 200 тисяч підприємців.