Почитать на выходных: история театра «ДАХ», музыкальная империя Дорна и украинская локализация игр

2219

В нашем карантинном дайджесте: креативные агентства — о генерации идей, чем отличаются органические и натуральные вина от привычных, работа бариста, интервью с переговорщицей и другие материалы, которые мы рекомендуем к прочтению.

Юлия Пивень, директор R&D Vimeo в Украине — чем занимается украинский офис, как удерживают инженеров по 8 лет и почему работают по КЗоТу

Юлия Пивень — директор Vimeo Ukraine Technologies, официального представительства Vimeo в Украине. У американского видеохостинга со штаб-квартирой в Нью-Йорке более 175 млн пользователей и 800 сотрудников глобально. В Украине у Vimeo 34 специалиста в Запорожье и Киеве. В интервью для DOU Юля рассказала о том, как компания пережила кризис, зачем Vimeo R&D в Украине, а также о пересмотрах зарплат, процессе найма и немного о налогах. Читать полностью…

Освіта, урбанізм, перероблений пластик

Утилізація сміття потроху стає нашою рутиною: його можна збирати, сортувати й перероблювати. Головне – мати бажання використовувати сортувальні контейнери. А от що робити зі вторинним пластиком для багатьох організацій залишається загадкою, тому часто очищені гранули лежать купами на складах, незгірше ніж на сміттєзвалищах.

The Good Plastic Company спробувала масштабувати експлуатацію переробленого пластику – вони роблять із нього панелі, що пізніше стають міцним матеріалом для будь-чого. Компанія використовує сировину, яку важко перероблювати, тому в результаті одержують якісний продукт. Одним зі співзасновників компанії є Гриша Зотов, архітектор українського походження. У своїй практиці він використовує прагматичний, аналітичний дизайн-підхід, залучає передові обчислювальні методи для розроблення проєктів. Гриша Зотов також викладає в декількох інститутах, де навчає методам про обчислювальний та параметричний дизайн. Читати повністю…

Иван Дорн строит в Киеве музыкальную империю. Мы поговорили с ним и его окружением и узнали, зачем ему это

Музыкант Иван Дорн появился на сцене в конце нулевых — и с тех пор его творчество не раз претерпело серьезные метаморфозы. Сначала Дорн был частью продюсерского проекта, затем стал независимым поп-артистом, после чего ушел в подполье экспериментировать со звуком. Параллельно музыкальной карьере в последние годы он развивает свой лейбл и творческое пространство «Мастерская». Музыканта Дорна отличает тяга к эпатажным образам — предприниматель Дорн тоже не стесняется эпатировать рынок: тратится на раскрутку заведомо немассовых артистов и выпускает сырые сборники малоизвестных исполнителей. Пока «Мастерская» работает в убыток и Дорн даже не планирует возвращать первоначальные инвестиции — но хочет вывести проект на самоокупаемость. Читать полностью…

Українська ігрова локалізація: складнощі, успіхи й перспективи

Ми звикли дивитися кіно, читати книжки і комікси українською, однак до відеоігор наша рідна мова все ніяк не добереться. Українська локалізація ігор — рідкісне явище, переважна кількість світових розробників у ній не зацікавлена, а якщо й дає згоду, то найчастіше на волонтерську локалізацію, де перекладачі працюють лише за ідею. Проте саме завдяки зусиллям волонтерів українська ігрова спільнота стає все помітнішою: все більше проєктів отримують офіційний переклад, а з виходом Half-Life: Alyx ми отримали першу високобюджетну гру від зарубіжного розробника з українською локалізацією. Ми поговорили з людьми, що причетні до перекладу ігор українською, розпитали їх про нинішній стан вітчизняної локалізації та спробували з’ясувати, коли українська мова в іграх стане стандартом. Читати повністю…

Креативність креативних: Banda, Fedoriv, ISD Group про те, як постійно генерувати ідеї

Творча криза, відсутність ідей, неможливість зібрати думки докупи, квадратна голова та ментальне перекотиполе – з цими проблемами стикаються всі, незалежно від того, де та з чим працюють. Як генерувати ідеї, які методи та інструменти використовувати та що за зілля для цього пити – наболілі питання людини сучасної. Тож ми поспілкувалися з тими, хто знайшов відповіді на деякі з них: представниками креативних агенцій Banda, GRAPE, Fedoriv, PlusOne, Be–it Health & Social Impact, ISD Group та «Тень». Читати повністю…

Що таке ДАХ?

ГогольTrain Вінниця-Маріуполь. Україна, 2019.

З них почалося інакше сприйняття сучасної України. Вони створили оперу «IYOV», визнану однією з кращих в світі, популярний гурт «ДахаБраха», кабаре-бенди Dakh Daughters i «ЦеШо». Саме тут народився фестиваль ГогольFest, який спершу переїжджав у межах Києва, а тепер щороку розширюється на все більше й більше українських міст. Усі проєкти, які творить ДАХ і його засновник, режисер та вчитель Влад Троїцький, розповідають про Україну в світовому контексті, не маючи інституційної державної підтримки. Читати повністю…

Я працюю баристою. Думаєш, легко?

Одного дня я побачила, що бариста шукає кав’ярня «Каштан» на Рейтарській. Я вже бувала в цьому закладі, але не дуже його зрозуміла, навіть сказала чоловікові, що в це похмуре місце більше ані ногою. [сміється] Та їхня вакансія мене зацікавила: я побачила в «Каштані» хороший майданчик для розвитку, знала, що тут точно буде, над чим попрацювати. Власники прислухалися до моїх рекомендацій: ми майже одразу змінили каву та молоко й поступово оновили обладнання. А ще зібрали круту команду, яка вже 1,5 року залишається майже незмінною. Це те, чим я досі дуже пишаюся.

Того ж року вперше наважилася взяти участь у кавовому чемпіонаті. Надихнулася поїздкою на World Of Coffee в Амстердамі, заручилася підтримкою чоловіка, який уже мав досвід перемоги на змаганнях, і зареєструвалася на чемпіонат України в дисципліні Brewers Cup [заварювання кави альтернативними методами – ред.]. Поставила собі ціль пройти у фінал – і посіла шосте місце.

Історія могла б закінчитися на цій ноті, але через неправильний підрахунок балів фінал вирішили переграти. Я врахувала фідбек суддів, дещо змінила свою презентацію та перемогла! Читати повністю…

«У перемовинах із терористами рецептів не буває». Інтерв’ю з переговорницею

Найголовніше завдання перемовин – зберегти життя всіх. Наступний пріоритет – вивести людей, навіть якщо правоохоронцям точно невідомо про те, що всередині є вибухівка. Вести перемовини потрібно так, щоб у жодному разі не спровокувати неконтрольовані дії з боку того, хто захопив заручників.

«Тут рецептів не буває, – наголошує наша співрозмовниця, – адже кожна людина має різний темперамент і наміри. Загальні принципи переговорів – не заганяти людину, з якою спілкується правоохоронець, у глухий кут, коли вона побачить, що не має жодних шансів».

Той, хто виходить на перемовини, має розуміти методи, якими можна аналізувати поведінковий стан людини. Є окрема наука – проксеміка, яка вивчає просторові потреби людини, оскільки від того, на якій відстані перебуває людина та в яких просторових умовах, залежить її поведінкова реакція. Читати повністю…

Крепость запрещённого интернета: как немецкий военный бункер стал домом для даркнета и бизнесом для киберпреступников

В 1970-х годах армия ФРГ (западная часть Германии, которая, в противовес советской ГДР, существовала до падения Берлинской стены в 1989 году) построила подземный бункер недалеко от города Трабен-Трарбах у бельгийской границы. Большой и глубокий, он мог выдержать ядерный удар, а люди внутри могли долго выживать за счёт многочисленных запасов еды и воды. С 1978 по 2012 годы бункер служил штаб-квартирой военного метеорологического поздразделения, а внутри постоянно работали около 350 человек. Новички часто терялись в гигантских и одинаковых коридорах, а естественный свет туда никогда не попадал.

В 2012 году армия передислоцировала метеорологическое отделение, а немецкие власти выставили бункер на продажу за 350 тысяч евро (больше 30 миллионов рублей). Такая относительно небольшая цена объяснялась затратами, необходимыми для поддержания работы бункера. Периметр вокруг защищался забором, а на территории, помимо бункера, находились офисное здание, спутниковые антенны, вертолётная площадка и казармы, построенные ещё нацистами.

Власти надеялись, что территория заинтересует технологическую компанию или тематический отель, но потенциальные покупатели не находились, пока однажды с ними не связался 53-летний голландец Герман-Йохан Зент (Herman-Johan Xennt) с предложением купить бункер для «бизнеса, связанного с веб-хостингом», пообещав обеспечить работой сотни жителей близлежащего города. Читать полностью…

Що таке натуральне, органічне та біодинамічне вино. Пояснює сомельє

Сама назва «натуральне вино» не дуже коректна, адже може створювати враження, що інші вина не натуральні, але це не так. Справа не в природності таких вин, а в тому, що вони створені з мінімальним втручанням у процес виробництва, саме тому краще казати не «натуральне» вино, а вино «з мінімальним втручанням» – low intervention. Чому вина почали називати натуральними? Річ у тім, що колись потрібно було придумати термін, який би описав рух виноробів, і в Америці вигадали назву natural wines. Тепер деякі виробники не хочуть використовувати цей термін і наголошують, що вони створюють low intervention вино.

Оскільки цей підхід до виробництва вина не регулюється чіткими правилами та не має сертифікації, ви не зрозумієте, де на полиці магазину натуральне вино, а де індустріальне. Потрібно просто запитувати про це сомельє. Читати повністю…

Все изображения взяты из соответствующих материалов и не используются отдельно от источника.

Если вы уже все прочитали, а выходные еще продолжаются, тогда вам сюда, к нашим предыдущим подборкам. Приятного чтения!

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск