Як YouTube-проекту «ПОДРУЖКИ» від бренду Kotex вдалось досягти позначки в 100 000 підписників всього за 1 рік?

1744

Компанія «Кімберлі Кларк Україна» запустила YouTube-проект «ПОДРУЖКИ» для бренду Kotex рік тому, за цей короткий час він набув широкої популярності серед аудиторії. Проект підтримує дівчат і дає прості відповіді на складні питання про жіночу гігієну. Секрет успішності проекту — грамотний інфлюенс-маркетинг, а також, цікавий та корисний контент, який оцінили вже понад 100 000 підписників. Розробкою стратегії та реалізацією проекту займається агентство відео-маркетингу — U.N.C.L.E.

З кожним роком брендам стає все складніше залучати увагу аудиторії в інтернеті. Велика конкуренція і невичерпна кількість рекламного шуму сформували у споживачів скептичне ставлення до прямої реклами. Пошук ефективних шляхів взаємодії з потенційними клієнтами спричинив стрімке зростання та розвиток такого інструменту, як інфлюенс-маркетинг.

Світовий обсяг ринку інфлюенсер-маркетингу оцінюється мільярдами доларів і демонструє стабільне зростання. Сучасні маркетологи на практиці довели, що інвестиції в інфлюенс-маркетинг дають максимальну віддачу, сприяючи підвищенню лояльності і просуванню брендів.

Величезне значення в області комунікації зі споживачем має відео-контент, що транслюється на YouTube, аудиторія якого в Україні становить близько 20 мільйонів користувачів. Це зручне середовище для комунікації брендів з цільовою аудиторією, де є всі можливості, щоб привернути увагу, проінформувати і сформувати довіру. Найбільш популярний формат — корисний контент і рекомендація тих, чий голос часто чують і довіряють — блогерів і селебріті. Саме такий шлях просування використовувала компанія U.N.C.L.E., щоб пожвавити інтерес глядачів і підвищити лояльність аудиторії до відомого бренду Kotex.

«Все почалося з контентної стратегії. Ми провели опитування цільової аудиторії, який підтвердив наші гіпотези щодо інтересів молодих дівчат. Покоління, яке живе в гаджетах споживає величезну кількість контенту на високій швидкості, тому відео-контент з відомими інфлюенсерами є найкращим форматом донесення цінностей бренду, особливо якщо це корисний і актуальний контент, який відповідає запитам аудиторії», Андрій Зубенко, СЕО в U.N.C.L.E.

Канал «ПОДРУЖКИ»: зі старту до 100 000 підписників за 1 рік

Канал «ПОДРУЖКИ» — це канал для дівчат про дівчат. Його мета — забезпечити підтримку для підлітків і створити правильне та надійне джерело інформації, якому можна довіряти. Адже не завжди дівчата можуть легко поговорити з батьками або своїми подругами на цікаві теми, що стосуються інтимної гігієни, віддаючи перевагу інтернету. Канал дає відповіді на різні важливі для дівчат питання, дозволяє розвіяти міфи, обговорити чутливі теми або поділитися своїми історіями. Канал «ПОДРУЖКИ» став саме тією подругою, з якою можна спілкуватися легко і без сорому, отримуючи достовірну інформацію від потрібних експертів.

Цільова аудиторія

ЦА каналу і бренду Kotex — дівчата віком 16-23 років. У цьому віці дівчата стають більш самостійними, вступають до університетів, формують свою думку про продукти без нав’язування з боку батьків. Поставивши за мету привернути їх увагу, бренд прагнув вплинути на їх вибір не тільки цієї миті, але і зберегти постійну лояльність в майбутньому.

Напрямки розвитку каналу

Намагаючись викликати інтерес і довіру підписників, компанія експериментувала з контентом та підіймала найактуальніші теми: про жіноче тіло та природні процеси, про емоції і відносини, про гігієну і товари бренду, які дарують дівчатам комфорт і впевненість у собі. Цікаве і корисне наповнення каналу стрімко збільшує число постійних підписників, а взаємодія з відомими інфлюенсерами — підвищує рівень довіри до бренду.

Щоб завоювати довіру аудиторії, бренд звернувся до експертів і лідерів думок. У проекті взяли участь Юлія Сабліна і Asya Say — дівчата, які не бояться говорити про жіночу гігієну і постійно розкривають ці теми на своїх каналах. В окремих рубриках героями роликів стають популярні інфлюенсери, такі як Саша Чистова, Христина Соломаха, Карина Лірчук. Спортивними експертизами діляться фітнес-блогери Марія Карачина і Світлана Лучкина. Про відносини з дівчатами говорить Зік Шереметьєв — дівчатам цікаво дізнатися чоловічий погляд на хвилюючі питання, отримати поради і підтримку в непростих підліткових темах.

«Ми опрацьовуємо інтереси глядачів спільно з інфлюенсерами і експертами, які добре відчувають свою аудиторію, тому зміст контенту виходить завжди актуальним», Ольга Ексаурова, Project Manager U.N.C.L.E.

Секрет успіху

Запорукою успіху каналу багато в чому став правильний вибір учасників і форматів. Дівчата-підлітки найбільш активні в соціальних мережах, споживають багато інформації з різних майданчиків, не соромляться комунікувати. Другий важливий фактор — подання не рекламного, а цікавого і надихаючого контенту, який хочеться дивитися. Глядачі бачать для себе користь і підписуються, щоб не пропустити нові відео.

Підвищити ефективність кампанії та оптимізувати витрати вдалося, завдяки створенню інфраструктури відразу на двох платформах — YouTube та Instagram. Комплексний підхід, залучення інфлюенсерів і актуальний контент призвели до швидкого зростання аудиторії і збільшення органічного охоплення, яке перевищує 50% переглядів.

«Digital в 2019 році став для бренду Kotex основним каналом комунікації. Ми врахували вік цільової аудиторії, їх підвищену активність в соціальних мережах, високе споживання контенту на YouTube — ймовірність звернути їх увагу та залучити до діалогу з брендом була високою. І ми не помилилися. Дівчата ставлять питання, залучаються до активностей, постійно дивляться всі формати контенту, який ми створюємо спільно з інфлюенсерами. За короткий час ми змогли не просто створити ком’юніті на YouTube, ми підвищили впізнаваність бренду і значно збільшили продажі продукту, зміцнили наші ринкові позиції. Ми не зупиняємося на досягнутому, і вже плануємо нові формати контенту та довгострокові програми для нашої аудиторії», Наталія Онищенко, digital-менеджер «Кімберлі Кларк Україна і центральна Європа».

Про бренд

Kotex — це бренд компанії Kimberly-Clark, створений понад 100 років тому. Компанія першою випустила одноразові жіночі прокладки, які з 1920 року роблять життя жінок простішим і комфортнішим. Розвиваючись під девізом «Ти зможеш!», Kotex постійно вдосконалює свою продукцію, дозволяючи дівчатам і жінкам сміливо йти до своїх мрій, не дивлячись ні на що.

Щоб бути впевненими в собі, потрібно розуміти і приймати своє тіло. З самого початку свого заснування Kotex проводить делікатну просвітницьку роботу серед молодих дівчат. Сьогодні говорити на інтимні теми стало простіше, але при цьому не менш важливо. Головне — знайти правильний канал зв’язку з сучасною молоддю.

Агентство U.N.C.L.E.

Реалізацією проекту «ПОДРУЖКИ» для бренду Kotex займається компанія U.N.C.L.E., яка працює в сфері відео маркетингу вже більше 3 років. Основні напрямки компанії:

  • розробка стратегії комунікації;
  • розвиток YouTube-каналів брендів;
  • створення і просування відео-контенту;
  • інфлюенсер-маркетинг.
Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск