Обсяг ринку споживчих послуг на базі мереж п’ятого покоління (5G) може сягнути 31 трлн доларів до 2030 року, — йдеться у дослідженні «Harnessing the 5G Consumer Potential», опублікованому дослідницьким підрозділом ConsumerLab компанії Ericsson (NASDAQ: ERIC). За даними дослідження, 5G-послуги можуть принести операторам 3,7 трлн доларів, причому дохід може бути більшим у разі появи супутніх послуг.
Згідно з дослідженням, завдяки активному просуванню різноманітних сценаріїв використання технологій 5G та пакетним пропозиціям оператори можуть заробити 131 млрд доларів до 2030 року лише на цифрових послугах. 40% цієї суми — це витрати абонентів на 5G-послуги з використанням відео, технологій доповненої та віртуальної реальності (AR і VR), а також ігри. Понад половина витрат користувачів до 2030 року припадатиме на послуги з ефектом доповненої реальності, серед них ігри, шопінг та освітні програми.
У межах дослідженнях спеціалісти оцінили вплив пандемії COVID-19 на ринок 5G. На початку 2019 року середньостатистичний користувач готовий був збільшити витрати на 20 % заради 5G-послуг, проте за рік цей показник скоротився до 10 %. Однак, кожен третій з-поміж перших користувачів технологій 5G все ще згодний збільшити свої витрати на 20 %. Такий рівень витрат може допомогти відновленню економіки після пандемії.
За даними дослідження, завдяки завчасному формуванню споживацького попиту на 5G-послуги можна досягти зростання ARPU на 34 %. Таким чином, CAGR доходу від споживчих послуг може сягнути 2,7 %, а якщо оператори діятимуться за інерцією в найближче десятиліття, то CAGR становитиме всього 0,03 %.
«Компанія Ericsson сьогодні вперше опублікувала прогноз доходу від використання технологій 5G під час надання споживчих послуг, які залишаються основним напрямком бізнесу операторів зв’язку. Під час дослідження ми з’ясували, яке значення для реалізації всіх можливостей цього ринку матиме різноманітність сценаріїв використання, тарифна політика, якість покриття 5G-мережі й екосистема партнерів. Очевидно, що в найближче десятиліття технології 5G відкриються операторам величезні можливості на ринку споживчих послуг. Оскільки процес уже розпочався, оператори, які швидко проявлять ініціативу й переглянуть свої пропозиції для абонентів, виграють найбільше», — вважає голова ConsumerLab і Ericsson Research Джасміт Сінгх Сеті (Jasmeet Singh Sethi).
Крім того, у звіті розповідається про те, як оператори можуть отримувати дохід від споживчих послуг із використанням технологій 5G користуючись з периферійних розрахунків і слайсингу мережі. Це можна зробити шляхом розвитку цифрових сервісів, таких як хмарний геймінг і застосунки на базі технологій доповненої реальності, а також супутні послуги для власників автомобілів і послуги у сфері безпеки.
У травні 2019 року Ericsson ConsumerLab був опублікований звіт з оцінкою інтересу до понад 30 сценаріїв використання 5G-технологій і бажання споживачів за них платити. Нове дослідження «Harnessing the 5G Consumer Potential» побудоване на даних із цього звіту, а також оціночних даних, що стосуються бізнесу операторів і всієї екосистеми ІКТ.
Дослідження «Harnessing the 5G Consumer Potential» доступне для завантаження за посиланням.
18 листопада відбудеться вебінар «Harnessing the 5G Consumer Potential», на який можна зареєструватися за посиланням.