Мы собрали для вас дайджест из 15 вакансий для UI/UX-дизайнеров. Чтобы подписаться на новые вакансии по этому тегу — перейдите по ссылке, задавайте нужные фильтры, пока не останутся только подходящие вакансии, а затем нажмите на колокольчик.
[Kyiv/Remote] [Designer] Lead UX/UI Designer (mobile apps) (Tonti Laguna Mobile) @Netpeak Group
- Опыт проектирования мобильных приложений под iOS и Android.
- Опыт оформления страниц приложений в сторах.
- Обязательное наличие мобильных приложений в сторах, сделанных по вашему дизайну.
- Опыт работы с аналитикой, тепловыми картами и т.д.
- Аккаунт на Dribbble, Behance или любом другом ресурсе с примерами работ именно по мобайлу.
- Знание стандартов дизайна (Material, Apple Human Interface Guidelines и т.д.).
- Английский на уровне не ниже Intermediate.
[Remote] [Designer] UI/UX Designer (Middle) @Zgraya
- Proven industry experience in web and mobile app design (SaaS, B2B, B2C) for 2 years or more. It’s important for us that you can fulfil tasks independently, make informed decisions and take responsibility for them.
- Deep experience in creating structure, wireframes, user flows, user stories, and coming up with effective visual solutions.
- Great knowledge of Figma – our main design tool.
- Basic knowing of testing your design solutions (Interview, Usability testing, A/B testing).
- Good written and spoken English – Intermediate and above, because sometimes our designers have to communicate with clients directly.
- Knowledge of usability principles and practices.
- Attentive eye and mind for composition details, typography, graphic styles, and visual perception.
- Excellent and transparent skills in self-management and time management.
[Kyiv/Remote] [Designer] Middle, Senior mobile games 2D artist @Kalyna Games
- Умеешь рисовать от руки (работа с планшетом).
- Знаешь графические пакеты Adobe PhotoShop или др.
- Имеешь опыт в создании графики для мобильных игр.
- Больше года работаешь в похожем направлении.
- Имеешь портфолио (ссылка на портфолио обязательно).
[Kyiv] [Designer] Product Designer (Holy Water) @Genesis
- Work with Figma;
- have experience in designing mobile interfaces;
- know how to work with interface animation and in the development team;
- know English at the intermediate level and above.
[Kyiv] [Designer] Product Designer (Boosters) @Genesis
- Працюєш зі Sketch.
- Маєш досвід проведення User interview.
- Маеш досвід в проектуванні мобільних інтерфейсів.
- Вмієш працювати з інтерфейсної анімацією та в команді розробників.
- Знаєш англійську на рівні upper-intermediate і вище.
[Kyiv] [Designer] Game UI/UX Designer (OBRIO) @Genesis
- Strong design, drawing, colour, composition, and conceptual ideation abilities.
- At least 2 years of similar experience.
- Excellent knowledge of Photoshop and Illustrator.
- Experience of working with prototyping services (Moqups, Balsamiq, Figma).
- Quick sketching methods.
- Resourceful with excellent follow-through skills.
- Intermediate English.
[Kyiv] [Designer] Senior Graphic Designer @BETER
- Наличие портфолио;
- 5+ опыта работы с айдентикой, разработкой brand guidelines;
- знание типографики и шрифтового дизайна;
- знание основ допечатной подготовки макетов;
- опыт в digital/web;
- Adobe Creative Suite;
- умение аргументировать собственные решения и презентовать свою работу коллегам;
- чувство стиля, внимательность к мелочам;
- большим плюсом будет любой опыт работы с 2D/3D-анимацией и умение рисовать.
[Kyiv] [Designer] Graphic Designer @The Gravity Agency
- Опыт работы в сфере гейм-дизайна от 1-2-х лет, но если ты знаешь, что сможешь разрабатывать интерфейсы будучи веб-дизайнером, отправляй CV;
- прекрасное владение Photoshop, Illustrator;
- чувство стиля, знание принципов UI, UX стандартов в играх;
- опыт работы в создании баннеров, логотипов;
- создание анимированных баннеров;
- инициативность, самостоятельность, соблюдение приоритетов;
- коммуникабельность и активная работа с командой;
- умение критично оценивать собственную работу;
- готовность к периодически возникающим срочным задачам;
- желание всегда расти профессионально;
- умение адекватно реагировать на критику;
- уровень знания английского pre-intermediate и выше.
[Kyiv] [Designer] Promo designer @EvoPlay
- Опыт работы графическим дизайнером от 3-х лет.
- Знание Adobe Photoshop, Illustrator.
- Наличие портфолио.
- Умение отрисовывать персонажей, опыт работы с анимацией персонажей.
- Понимание основ дизайна: композиция, освещение, цвета.
- Приветствуется умение создавать дизайн для landing page.
[Lviv] [Designer] Senior Product Designer @The Gradient
- 6+ years of product design experience working with digital products of different scale.
- A portfolio that shows your experience in both UX and UI skills.
- UX expertise, specifically in the translating business requirements and user needs into robust UX strategy.
- Extensive experience in prototyping and interaction design.
- Fluent in translating UX and product strategy, user and market research into complex user flows, and simple and beautiful User Interface.
- Ability to build complex and scalable design systems, supporting product growth and development for future iterations.
- Excellent communication skills, and the ability to effectively communicate your design decisions in both external and internal contexts.
- Addicted to learning and sharing your knowledge inside the team.
- English skills of Upper-Intermediate or higher are required
[Lviv] [Designer] Design Director @The Gradient
- A mix of excellent design skills and effective management.
- At least 8+ years of hands-on product design experience with digital products of different scale.
- At least 2+ years leading, mentoring, and coaching a team of product designers.
- Solid understanding of product management and digital product life-cycles; You built a digital project from scratch before.
- UX expertise, specifically in the translating business requirements and user needs into robust UX strategy.
- Extensive experience in prototyping and interaction design.
- Fluent in translating UX and product strategy, user and market research into complex user flows, and simple and beautiful User Interface.
- Ability to build complex and scalable design systems, supporting product growth and development for future iterations.
- Excellent communication skills, and the ability to effectively communicate your design decisions in both external and internal contexts.
- Be active in the design community, representing our company and attracting new talent.
- Willing to be a leader, listener, and a mentor for junior product designers. You can actively develop the skills of your team members to make them more successful in their careers.
- English skills of Upper-Intermediate or higher are required.
[Kyiv/Remote] [Artist] UI artist @iLogos Game Studios
- Опыт создания стилизованных под cartoon и stylized элементов интерфейсов и иллюстрированных иконок, pop-up’ов.
- Понимание художественных стилей и стилей моб игр.
- Понимание принципов создания стилизованной худ. иллюстрации в растре.
- Умение рисовать от руки в cartoon стилях.
- Знание колористики, типографики и шрифтовой композиции в логотипах.
- Знание основных инструментов работы с графикой (Photoshop).
[Poltava] [Designer] UI/UX Designer @White Label Agency
- Experience in web design (please send your portfolio together with your CV when applying).
- Experience with vector graphics (development of logotypes, patterns, icons, etc.).
- Excellent knowledge of Adobe Photoshop, XD, Illustrator, Acrobat.
- Knowledge of the modern tendencies in web design (adaptability, flat design, typography).
- Knowledge of Material Design Guidelines and iOS Human Interface Guidelines.
- Experience with html and CSS.
- Good English (written).
- Attention to details.
- Self-organization and time management.
- Positive attitude.
- Initiative and proactivity.
[Remote] [Designer] UI/UX Designer @Spaceberry Studio
- Strong experience (minimum 2 years) in the design of web/mobile interfaces (dashboards, management systems, e-commerce).
- Strong portfolio of web/mobile interfaces.
- Good understanding of UX (user flow, prototyping, interactions, analytics).
- Proficiency in Figma, or Sketch, or Adobe XD: components, styles, and font organization.
- Ability to maintain a holistic approach to visual style through the whole project.
- Ability to develop wireframe- and prototype-based visual styles.
- Good knowledge of typography, excellent sense of color, understanding of composition.
- Ability to justify design decisions taken.
- Ability to meet deadlines is a must.
[Kyiv/Remote] [Designer] Game UI/UX Designer @Room 8 Studio
- Опыт работы в игровой индустрии.
- Высокий уровень владения Photoshop, Illustrator и Flash.
- Опыт в GUI/GUIX.
- Умение работать в команде и ответственное отношение к дедлайнам.
Раздел Recruitika на AIN.UA был запущен в конце октября 2020 и за это время в нем опубликовано 700 вакансий в индустриях GameDev, FinTech, AdTech, TravelTech и сервисном бизнесе, которые собрали 120 000 просмотров.
Хотите, чтобы ваши вакансии тоже попали в один из еженедельных дайджестов? Зарегистрируйте компанию и добавьте вакансии, если еще этого не сделали, а затем пришлите самые горячие на [email protected]. Напоминаем, что вакансии на AIN.UA бесплатны и будут бесплатны, но для желающих получать от раздела максимум предлагается PRO-пакет.