10 способів збільшити середній чек в ресторані від сервісу Restorolla

534

Про те, як збільшити продажі, думають 100% власників закладів громадського харчування, але усе замикається на офіціантах.

Як це відбувається найчастіше? Ми обираємо страви із меню, кличемо офіціанта, озвучуємо свої побажання, але офіціант радить додати до страви соус, замовити пляшку вина, або ж замовити додаткову позицію. Це працює, але за умови тактовності та професіоналізму персоналу. Чи це єдиний спосіб збільшити середній чек?

Якщо ви готові докладати зусиль і додати в роботу закладу трохи різноманітності, Restorolla — додаток для автоматизації замовлень у закладах Horeca та керування лояльністю клієнтів — пропонує вам 10 перевірених способів збільшення середнього чека.

1. Більше ентузіазму

Офіціанти, які з натхненням розповідають про нові страви, вселяють впевненість і спокій в клієнтів. Не дуже приємно робити замовлення у людини з незадоволеним обличчям, вірно?

2. Меню — від першої до останньої сторінки

Окрім ентузіазму потрібно знати меню, інгредієнти для кожної страви, які соуси та додатки найкраще підійдуть. До порад офіціанта, який легко відповідає на питання, клієнти прислухаються охоче, а значить і збільшити середній чек буде простіше.

3. Працюйте з відвідувачами

Знаючи більше про своїх клієнтів, про те, чому вони обрали саме ваш ресторан, зробити апсейл і крос-сейл страв — простіше.

4. Використовуйте автоматизацію.

За допомогою універсального сервісу для автоматизації замовлень Restorolla можна не тільки якісно налаштувати меню, але й додати систему модифікацій, за допомогою якої нативно допомогти клієнтам додавати до страв додаткові позиції, наприклад, до м’яса — гарніри або соуси, до напоїв — десерти, фрукти й так далі. Таке інтерактивне QR-меню використовувати легше і безпечніше, клієнти з великим бажанням зроблять попереднє замовлення дорогою до закладу, доповнять замовлення безпосередньо в ресторані або ж оформлять доставку.

5. Страви з більшим прибутком

Якісний апсейл — це не нав’язування найдорожчої страви — це рекомендації від офіціантів найбільш прибуткових для вас позицій. У додатку Restorolla дані позиції можна винести в окрему категорію, наприклад, «Акції» або «Страва дня». Зміни в меню вносяться просто і швидко.

6. Не набридати

Занадто часто питати у клієнтів, чи не хочуть вони щось дозамовити, не означає — збільшити їх чек. Поряд з грамотним таймінгом роботи з клієнтами, можна використовувати функцію «Викликати офіціанта» або «Зв’язатися з офіціантом». Повертаючись кожного разу до меню, ваші гості завжди зможуть натиснути цю кнопку, якщо їм потрібна буде допомога офіціанта.

7. Використовуйте функцію «Передзамовлення»

У вас часто бронюють столики? Запропонуйте розширити цю функцію за допомогою попередніх замовлень, щоб клієнт ще до приходу в заклад міг обрати вподобані йому страви. Залишаючись весь час в картці замовлення Restorolla, клієнт зможе зробити дозамовлення вже в самому закладі і так розширити чек.

8. Запропонуйте десерт з собою

Розміри порцій часто бувають більші, ніж відвідувач може з’їсти, особливо після ситної вечері. І якщо за столом вже наїлися, а десерт ще навіть не був замовлений, ви завжди можете порекомендувати замовити його з собою.

9. Організуйте доставку їжі

За статистикою, роблячи замовлення в інтернеті, відвідувачі схильні замовляти більше і це автоматично збільшує середній чек на 20%.

«Немає можливості робити доставку власними силами? Скористайтеся послугами сторонніх сервісів. Не бійтеся, що на кожен сервіс доведеться витрачати багато часу. Restorolla розробляє агрегатор сервісів доставки — прийом замовлень в одне вікно», — розповідає керівник проекту Restorolla В’ячеслав Кельбас.

10. Без обмежень

Не обмежуйте клієнтів лише одним інструментом. Дозвольте їм обирати, завантажувати або відкривати його в браузері. У Restorolla дана можливість реалізована і досить популярна серед користувача.

Restorolla — додаток, який активно працює в Європі та вже запущений на українському ринку. Він автоматизує ряд основних робочих процесів і замінює одразу кілька співробітників:

  • Прийом замовлень та бронювання столиків з будь-якого девайсу.
  • Безконтактна оплата і прийом чайових.
  • Автоматизація більшості робочих процесів.
  • Зворотний зв’язок від клієнтів в додатку.
  • Зниження ризику помилок персоналу.
  • Вибір мови.
  • Виклик офіціанта і Push-повідомлення.
  • Генерація відгуків.

«Це універсальний онлайн-офіціант, який не хворіє, не вимагає надбавки до зарплати та чайових, не підводить і не запізнюється, він із задоволенням розвантажить і допоможе вашим офіціантам. Готовий працювати 24/7», — розповідає керівник проекту Restorolla В’ячеслав Кельбас.

Додаток інтегрується з POS-системами (Poster, R-keeper і ін.) І може бути використаний на будь-якому пристрої. Все інтуїтивно зрозуміло і просто — достатньо згенерувати QR-коди і можна працювати.

Функціональність дозволяє збирати дані про аудиторію і працювати з нею. За допомогою сервісу можна налаштувати знижки, акції та бонусну систему, а також отримати відгуки від відвідувачів.

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск