Як в Infopulse створюють спільноту однодумців
Більше,
ніж співпраця
AIN.UA розповідає про концепцію «community», що це дає спеціалістам та компанії на прикладі того, як це влаштовано в Infopulse.
На зміну «employer brand» у компаніях по всьому світу приходить новий тренд — формування «community», об'єднаних спільними інтересами. Його втілюють вже багато світових компаній. Ідея в тому, що зв'язок з компанією перестає бути звичайною бізнес-співпрацею. Спеціалісти об'єднуються у спільноти, проводять разом час і відчувають приналежність до чогось більшого.
В українській IT-компанії Infopulse, з якою співпрацюють понад 2000 людей, прийшли до ідеї «community» природним шляхом. Компанія будує з клієнтами, партнерами та спеціалістами довгостроковi стосунки, засновані на довірі. Це дружня спільнота, в якій легко рости, розвиватися та знаходити однодумців.
У 1991 році двоє друзів-мандрівників Олексій Сігов та Андрій Анісімов вирішили заснувати IT-компанію. Її міжнародна діяльність розпочалася з однієї поїздки до Франції, а зараз Infopulse — партнер з digital-трансформації для клієнтів із понад 30 країн світу. Так починалася історія Infopulse, яка наразі входить у топ-10 українських IT-компаній.
Infopulse надає IT-сервіси широкого спектру: Digital Innovations, SAP & Microsoft, Cloud & DevOps, IT Security, Software Engineering, Mobile & Web Development та інші. Компанія має експертизу в банківській і телекомунікаційній сферах, рітейлі та E-сommerce, енергетиці, Hi-Tech технологіях, агросекторі, виробництві та фармацевтиці.
30 років
досвіду
«Одним з найважливіших елементів корпоративної культури для Infopulse завжди була атмосфера дружби, доброзичливості та взаємної підтримки. Infopulse — це ми всі. Найголовніший наш актив, найважливіше наше надбання — це люди. Ми всі, хто є в компанії, становимо її суть. Об'єднуючи ролі «відповідальної компанії», «відповідального постачальника послуг» та «відповідального бізнесу», ми створюємо спільноту, яка набагато ширша за команду спеціалістів. Infopulse Community — це про професіоналів та новачків у різних галузях, їхні різноманітні захоплення, про сім'ї та друзів, партнерів і клієнтів компанії, про суспільство навколо нас».
Андрій Анісімов, СЕО Infopulse
Олексій Сігов, Infopulse President
«На наших спеціалістах не лежить обов'язок пошуку клієнтів — а вони це роблять, і це веде до нового етапу розвитку, що мене дуже радує. Думаю, це пов'язано з атмосферою, яку вдалося створити зі 100 спеціалістами й підтримувати з 2000. Вдячний усім людям, які розвивають Infopulse».
Олексій та Андрій, President і CEO Infopulse, побудували компанію, де головне — це люди, де особливо цінується порядність та дотримання обіцянок.
Основна ідея полягає в тому, що компанія прагне створити з кожним змістовний досвід («meaningful experience»), завдяки якому людина, компанія та усі сторони розвиваються. Такий собі суцільний win-win.
Часто, навіть припиняючи співпрацю з компанією, люди лишаються частиною одного великого інфопульсерського ком'юніті, рекомендують компанію друзям та клієнтам, а іноді через деякий час поновлюють співпрацю з Infopulse.
Як це працює
на практиці
Оксана Ситник, лідерка напряму Brand Communication
«Ми віримо, що колишніх інфопульсерів не буває — є випускники Infopulse. Впевнені, що бренди мають бути, насамперед, брендами з людським обличчям. І наш досвід remote-співпраці показує, що культура компанії живе не в стінах, вона живе в людях».
Спеціалісти об’єднуються в різноманітні ком’юніті: експертів, творчих людей, волонтерів, мандрівників, велосипедистів, спортсменів, амбасадорів.
Спортсмени
Є 2 футбольні команди, хокейна та волейбольна, 30 учасників в ком'юніті велосипедистів, близько 150 людей у ком'юніті бігунів.
Мандрівники
За 30 років прапор та рюкзак Infopulse побували майже на всіх континентах: високо в горах, глибоко під водою, і навіть в небі з експертом-скайдайвером. Коли минулого року більшість кордонів були зачинені, Infopulse стартував Travel Blog, щоб підтримувати моральний дух мандрівників.
Креативний клуб
Вже 8 років існує Creativity Club, який організувала ініціативна група спеціалістів.
Клуб проводить благодійні майстер-класи з живопису, концерти, виставки, а всі отримані кошти організатори передають на підтримку різних фондів. Навіть в віддалених умовах клуб продовжує свої ініціативи в онлайн-форматі.
Амбасадори
У клубі амбасадорів близько 100 людей, які долучаються до різних ініціатив. Це люди, які стежать за новинами компанії, дають фідбек, люблять ділитися знаннями з іншими, викладають студентам, виступають спікерами, лідерами думок, пишуть статті чи книжки, багато подорожують, мають цікаві хобі.
Волонтери
У березні 2020 року компанія започаткувала волонтерський проект «Вантажівка здоров'я» — проект допомоги лікарям та медзакладам у боротьбі з COVID-19. Проект втілюється спільнотою волонтерів компанії. Завдяки їхній роботі була надана допомога вже 22 містам України на суму близько 3 млн грн.
«Небайдужість — риса, яку я найбільше ціную. Люблю супроводжувати позитивні зміни разом з Infopulse. Втілюючи з волонтерами проект «Вантажівка здоров'я», ми прагнемо надавати допомогу, яка буде актуальною і після завершення пандемії. Проект сприяв розвитку волонтерського руху, і тепер спеціалісти частіше об'єднуються заради реалізації власних соціальних ініціатив».
Любов Юденко, лідерка напряму Operations
Логотип Infopulse Community символізують руки, які спортивна команда складає перед грою.
Infopulse — це команда великих мандрівників та ентузіастів. Приєднуйся до спільноти Infopulse!
Понад 30% спеціалістів співпрацюють з компанією понад 5 років.
У Infopulse є представництва в Німеччині, Болгарії, Польщі, США та Бразилії.
У сторінки Infopulse Ukraine в Facebook 20 тисяч підписників — в 10 разів більше, ніж спеціалістів, які наразі співпрацюють. Це свого роду феномен серед інших великих ІТ-компаній.
З 2007 року Infopulse є частиною провідної скандинавської групи, яка зараз має назву TietoEVRY.
Серед клієнтів Infopulse провідні світові бренди та компанії: Credit Agricole, Delta Wilmar, ING Bank, Microsoft, OLX Group, OTP Bank, Raiffeisen Bank Aval, SAP, UkrSibbank BNP Paribas Group, VEON, Vodafone, Zeppelin Group, RAGT Semences та багато інших.
Infopulse допомагає замовникам у понад 30 країнах світу, з більшістю з них компанія працює вже понад 5 років.
У 2021 році компанія Infopulse четвертий рік поспіль потрапила у список 100 найкращих аутсорсингових компаній світу за версією IAOP®.
В Україні компанія представлена в Києві, Житомирі, Вінниці, Чернігові, Львові, Харкові та в Одесі.
2
1
3
4
5
6
8
7
Infopulse
8 фактів про
Створюючи дружнє та міцне ком'юніті, у компанії керуються чотирма основними цінностями — залученість, відкритість, гнучкість, інноваційність.
Михайло Чуб, Head of QA Competence, Delivery Manager, Infopulse Consultant
«Насамперед, компанія — це люди. Тут дуже багато спеціалістів, які співпрацюють понад 5 років, з багатьма я дружу. По-друге, компанія — це самореалізація і визнання. Я з певного часу відчуваю себе вагомою і значущою часткою Infopulse, яка приносить відчутну користь».
«Залученість — сила, що народжується з усвідомленості та зрілості (до якої завжди йде у комплекті відповідальність). Цінність не так широко визнана у нашому суспільстві, й від того така вагома, коли на неї натрапляєш. Гадаю, це саме та річ, якою мене вразив Infopulse від самого початку, і досі продовжує: ми насправді разом, нам всім насправді небайдуже, ми ділимось, ми підтримуємо, й від того — стаємо тільки міцнішими».
Анна Фадєєва, Junior Administrator, Telecom, Infopulse Consultant
Женя Тригуб, Team Leader, Process Management, Infopulse Consultant
«Якби Infopulse був людиною, то це була б людина, яка багато читає, багато мандрує, має широкий світогляд та досвід. На мою думку, інфопульсерів вирізняє контактність та усмішка на обличчі. Ми завжди на зв'язку, завжди залучені в процес».
«Усі інфопульсери — це люди, націлені на результат. А ще — хороші командні гравці й, звісно ж, професіонали. Мені подобається брати участь у трансформаційних цифрових проектах і завдяки знайденим технічним рішенням змінювати світ. Infopulse швидко адаптувався до змін, налагодивши процеси так, щоб якість сервісів у нових реаліях залишалися на рівні. Мені подобається, що я в одному ритмі з цією компанією».
Вадим Попов, Expert IT Engineer (MS Windows Server), Infopulse Consultant
Приєднуйся до спільноти Infopulse!
ТЕКСТ
Тетяна Гонченко
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки Infopulse
Що це означає?
ВЕРСТКА
Іван Малиш
ІДЕЯ
Ірина Насильнєва
ПРОДЮСЕР
Анастасія Михалюк
ФОТО
Infopulse
Оксана Ситник
ПРЕДСТАВНИК INFOPULSE
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA