Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.
VetOnline.pro — це сервіс онлайн-консультацій ветеринара в режимі 24/7.
Засновники та команда стартапу

Засновники стартапу — Владислав Гурковський та Костянтин Лособик. Всього в команді три людини. Маркетинг-підтримка надається підрядником по діджиталу. Наразі нових співробітників не шукаємо.
Про що стартап

Ми створили сервіс онлайн-консультацій ветеринара в режимі 24/7. Ветеринар підключається до чату одразу, за лічені хвилини. Консультації відбуваються в чаті, у вас, як у власника песика чи котика, є можливість відправляти фото та відео. Де б ви не були, у вас є можливість швидко отримати консультацію професійного ветеринара, єдине що вам треба мати — доступ до інтернету.
Яка модель монетизації?
Комісія сервісу за кожну консультацію та підписка.
Скільки часу пішло на MVP? Які були помилки?
Як такого MVP в класичному розумінні не було. Ми запустились вже з доволі досконалим продуктом, були ітерації покращень та доробок версій продукту. На першу версію в нас пішло близько року. Помилки:
- Софт для ветеринарів які консультують. Він був функціонально не зручний і фактично адекватно надавати онлайн-консультацію було дуже незручно.
- Спочатку ми ще мали опцію «Виклик ветеринара додому». Задум був, що ця послуга мала бути з фіксованою вартістю та оплачуватись тільки онлайн, але пізніше виявилось, що є багато своєї специфіки — ціна не може бути фіксованою, тому що є багато нюансів, які залежать від конкретного випадку з твариною. Також клініки-партнери були не готові надавати швидку медичну допомогу через наш сервіс.
Як з’явилася ідея створити стартап?

Я, Владислав Гурковський, завжди мріяв створити масовий сервіс, яким будуть користуватись багато людей. Зрозумівши, що власники тварин — це великий прошарок суспільства, в яких є потреба у швидких консультаціях ветеринара, висновок був зроблений очевидний – створення сервісу який буде закривати таку потребу.
Хто ваші конкуренти, чим ви відрізняєтесь?

В Україні конкурентів немає. Аналогічні сервіси, які є в інших країнах, наприклад шведський стартап Firstvet, який останній рік вийшов на більше ніж 5 ринків Європи, і виходять в США, та Petcoach з Pawsquad.
Ми зараз фінально тестуємо інтеграцію нашого сервісу в Telegram та Facebook Messenger, щоб користувачі змогли отримувати та оплачувати консультації прямо у своїх месенджерах. Такої можливості немає в жодного з конкурентів. Всі наші клієнти мають ексклюзивні знижки та умови в інтернет-магазинах для тварин. Також в нас в рази нижча вартість консультації.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
Україна: 10 млн домашніх улюбленців, 30 млрд грн щорічний об’єм ринку. ЄС: 125 млн домашніх улюбленців, $50 млрд, США: 180 млн домашніх улюбленців, $90 млрд щорічний об’єм ринку. Зростання різних ринків від 8% до 20% на рік.
Скільки грошей/часу інвестовано?
У VetOnline уже вкладено близько $100 000 та близько двох років. Для подальшого розвитку в Україні та масштабування проєкту на інші ринки команді потрібно ще близько $500 000.
Чого вдалося досягти?
- Надано вже понад 1000 онлайн консультацій.
- Щомісячно зростаємо на 15-25% в кількості консультацій.
- Відвідуваність сервісу 100 000 на місяць.