Компанія Uklon розповіла про важливість безпечних поїздок у новій рекламній кампанії. У рамках кампанії була створена серія роликів з новими персонажами, які у жартівливій формі розповідають, як працюють нові фічі та у яких випадках краще їх використовувати.

Крім того, Uklon створив окрему сторінку на якій кожен охочий може дізнатись про топ-фічі від Uklon, які дбають про «безпечну безпеку» кожного користувача.

«Для Uklon безпека наших райдерів та драйверів завжди була дуже важливою. За 11 років існування компанії ми встигли вдосконалити систему відбору драйверів, покращити умови страхування поїздок та доставки, створити такі класи, як «Дитячий» та« Драйвер» (для більш безпечних поїздок з дітьми та на власному авто) та ще багато іншого. Цього місяця ми запустили ще дві нові фічі: «Чорні списки» для райдерів та драйверів та «Контроль швидкості» для драйверів. Кожна з них спрямована на покращення взаємодії пасажирів і водіїв та їх безпеку», – розповідає співзасновник та операційний директор компанії Uklon Сергій Смусь.

Нагадаємо, що онлайн-сервіс Uklon на сьогодні має найбільше географічне покриття в Україні й працює у 27 містах по всій країні.