Медіасервіс MEGOGO і технологічна компанія Parimatch Tech проведуть глобальний 3-денний онлайн-хакатон Hacka-con, на якому розробники запропонують ідеї продуктів для нових медіа та User Generated Content. Реєстрація учасників триває до 3 грудня. До участі запрошують усіх охочих. Призовий фонд – 22 000$.

Hacka-con дасть можливість учасникам реалізувати свій проєкт в одному з п’яти напрямків або взятися за вже запропонований челлендж. Спрямування стосуватимуться споживання кіно, відео, аудіо, спортивного контенту та іншого.

Серед напрямків для подачі власних ідей: рішення для великих екранів, аналіз даних, інтерактивний контент і медіа, нові технології і Bigdata в медіа, точки зростання для контенту. Серед запропонованих челленджів: формування рекомендацій на основі метаінформації, емоційний та змістовний аналіз контенту, автоматичний сурдопереклад на основі субтитрів, статистика в режимі live, краще UGC, комунікація користувачів. Ознайомитися з кожним напрямком можна за посиланням.

Hacka-con буде складатися з кількох етапів: з 20 вересня до 3 грудня пройде реєстрація та подача ідей; 3 грудня відбудеться доформування команд; з 3 по 4 грудня пройде робота над проєктами, допомагати командам будуть експертні ментори; 5 грудня відбудеться фінал і нагородження переможців. Учасниками можуть бути охочі з усього світу, які досягли повноліття.

«Не втомлюся повторювати, що хакатон – це не просто майданчик для однодумців, а це справжня релігія – тих, хто вірить в ідеї. Ми, в MEGOGO, стрімко ростемо і розвиваємося, в наших командах працюють фанати своєї справи. Наш новий хакатон – відмінна можливість для генерації гіпотез в сфері нових медіа та UGC. Ми готові ділитися своєю експертизою і підтримкою для того, щоб найсміливіші починання ставали реальністю. І ми шукаємо саме ті проєкти, які дійсно зможуть змінити індустрію», – зазначає Дмитро Мелков, IT-директор MEGOGO.

«Трафік – це король, а контент – королева! А багато інновацій зараз крутяться навколо способів подачі контенту і його дистрибуції. Упевнений, в цьому напрямку є великі перспективи – аудіовізуальні формати постійно вдосконалюються, розвивається доповнена і віртуальна реальність, персоналізація стає стандартом. На хакатоні хочу побачити рішення, які бізнес зможе використовувати тут і зараз – щоб залучати аудиторію, просувати продукти та послуги і підвищувати доходи», – коментує Іван Ляшенко, Chief Marketing Officer Parimatch Tech

У хакатоні візьмуть участь професійні ментори, серед яких Дмитро Мелков, IT-директор MEGOGO, Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO, Єгор Яроцький, CPO MEGOGO, Денис Пархоменко, Head of Product Parimatch Tech та інші. 

Hacka-con вибере по три переможця: автори кращих ідей, відповідно до напрямів, і автори кращих ідей, згідно з челленджами від MEGOGO і від Parimatch Tech. 

Hacka-con від MEGOGO і Parimatch Tech – це новий експериментальний підхід в організації хакатону, особливість якого полягає в максимально ігровому підході до рішень. Реалізація проєкту відбувається за експертної участі Digitizing.Space.