Міністерство цифрової трансформації України оголосило листопад Місяцем цифрової грамотності в рамках проєкту «Дія.Цифрова освіта». Лідери думок та соціально відповідальні компанії долучилися до масштабної інформаційної кампанії з популяризації корисних звичок. Мережа магазинів техніки та електроніки MOYO також приєдналася до цієї важливої ініціативи.

Хоча діджитал уже щільно увійшов у наше повсякденне життя, 53% українців володіють цифровою грамотністю нижче базового рівня. Це означає, що навіть такі буденні справи, як серфінг соцмереж, оплата комунальних послуг, фінансові операції, покупки товарів, пошук інформації, завантаження мобільних додатків, користування онлайн-документами, адміністрування проєктів без розуміння базових засад цифрової грамотності можуть становити загрозу. Тому Мінцифри визначало однією зі своїх стратегічних цілей навчити 6 мільйонів українців цифрової грамотності протягом трьох років і запровадило кілька навчальних проєктів.

На сторінці платформи «Дія.Цифрова освіта», якою вже користуються вже понад 870 000 українців, можна знайти освітні серіали для школярів та підлітків, молоді, батьків та вчителів, для держслужбовців, медичних працівників та військовослужбовців, підприємців, активних громадян тощо.

Також тут можна скласти «Цифрограм» — національний тест на цифрову грамотність. Його запитання систематизовані за сферами знань європейської рамки цифрових компетенцій для громадян DigComp 2.1 та адаптовані українськими експертами. Після складання тесту кожен отримує сертифікат, що підтверджує цифрові знання та навички користувача.

«MOYO, як гравець ринку техніки та електроніки, безумовно усвідомлює необхідність діджитал-просвіти для безпеки та комфорту українців. І, як соціально свідомий бізнес, ми з ентузіазмом долучилися до ініціативи з поширення знань про безпечну цифрову поведінку», — коментує генеральний директор компанії Валентин Івакін.

Упродовж листопада MOYO спільно з «Дія.Цифрова освіта» буде розповідати про те, як протидіяти фейкам, шахрайствам під час онлайн-шопінгу, підвищувати діджитал-компетенції й заохочувати своїх співробітників та клієнтів до складання тесту з цифрової грамотності «Цифрограм 2.0 для громадян» та проводити в соцмережах тематичні конкурси з розіграшем цінних подарунків для всіх, хто пройде тестування.

Ініціативу також підтримали Програма розвитку ООН, швейцарсько-українська Програма EGAP, «Київстар», «Укрпошта», WOG, Robota.ua, MEGOGO та багато інших компаній та інфлюенсерів. Інформаційним партнером проєкту став Facebook. Відстежувати інформацію про заходи в рамках Місяця цифрової грамотності можна за хештегом #DigitalMonth у соцмережах.

MOYO — національний омніканальний рітейлер техніки та електроніки в Україні, працює з 2009 року. На сьогодні мережа MOYO об’єднує понад 50 магазинів у 27 містах та єдиний в Україні цілодобовий магазин-склад техніки та електроніки MOYO 24/7 у Києві. 2021 року компанія отримала нагороду від Української народної премії «Мережа магазинів техніки №1 в Україні». В асортименті рітейлера понад 40 тисяч сертифікованих товарів від більш ніж 500 світових виробників.