7. Ергономічний дизайн
UX-дизайн — необхідний етап у процесі створення будь-яких виробів: від програмного забезпечення до дитячого одягу. Тому у
Reima існують групи тестувальників, які допомагають дизайнерам бренду зробити кожну модель досконало зручною, як для дитини, так і для батьків: відточити розміри кишень та глибину капюшона до міліметра, утеплити ділянки головних уборів в районі вух, укріпити коліна в комбінезонах надміцною тканиною, що запобігає протиранню, розробити устілку для взуття з позначкою ідеальної довжини ступні для кожного розміру та шнурки мрії — які міцно фіксуються, але не потребують зав'язування.
Також, дослухаючись до досвіду батьків, бренд створив ремонтні набори з двосторонньою липкою світловідбивною стрічкою, якою можна легко залатати зовнішні пошкодження тканини.
І одне з найзручніших дизайнерських рішень бренду — запас +6 см на зріст у кожній моделі, що дає можливість носити кожну річ повноцінний один, або навіть два сезони — поки дитина не виросте.