4,62 EUR

21о С сонячно

1.03.1999

4,13 USD

4,62 EUR

21о С сонячно

1.03.1999

4,13 USD

4,62 EUR

21о С сонячно

1.03.1999

4,13 USD

Про AIN

Партнери

ГРА

AIN.UA
/made by artycoders
1: 29 PM
/made by artycoders

Допоможи Аін стати сучасним за 10 рівнів і донать

1/10

На початку «нульових» AIN успішно поширював новини через поштову розсилку, яка виходила кілька днів на тиждень і, станом на липень 2001-го, мала близько 5000 підписників.
А скільки в середньому важив один такий дайджест?

2 кілобайти

750 байтів

1 мегабайт

3,3 кілобайта

Вірно! Цікаво, що новинний дайджест складав сам засновник видання Олександр Брамс. А ось який опис мала сторінка підписки на розсилку:

«У поштових розсилках публікуються основні події Інтернет. Серед них: нові ресурси, оновлення цікавих ресурсів, Інтернет-акції, Інтернет-технології, комп'ютерні технології, телекомунікаційні технології та багато іншого».

далі

Та ні, це дещо замало. Насправді середній розмір дайджесту складав 2 кілобайти. Цікаво, що розсилку складав сам засновник видання Олександр Брамс. А ось який опис мала сторінка підписки: «У поштових розсилках публікуються основні події Інтернет. Серед них: нові ресурси, оновлення цікавих ресурсів, Інтернет-акції, Інтернет-технології, комп'ютерні технології, телекомунікаційні технології та багато іншого».

далі

Гарна спроба, але ні — для початку 2000-х мати змогу завантажувати розсилки, що важать 1 мегабайт, було розкішшю. Насправді середній розмір дайджесту складав 2 кілобайти. Цікаво, що розсилку складав сам засновник видання Олександр Брамс. А ось який опис мала сторінка підписки: «У поштових розсилках публікуються основні події Інтернет. Серед них: нові ресурси, оновлення цікавих ресурсів, Інтернет-акції, Інтернет-технології, комп'ютерні технології, телекомунікаційні технології та багато іншого».

далі

Майже вгадали! Насправді середній розмір дайджесту складав 2 кілобайти. Цікаво, що розсилку складав сам засновник видання Олександр Брамс. А ось який опис мала сторінка підписки: «У поштових розсилках публікуються основні події Інтернет. Серед них: нові ресурси, оновлення цікавих ресурсів, Інтернет-акції, Інтернет-технології, комп'ютерні технології, телекомунікаційні технології та багато іншого».

далі

2/10

У жовтні 1999 року в укрнеті відбулись рекламні онлайн-кампанії Intel і українського підприємства «Квазар-Мікро». Скільки, за оцінками тодішніх співрозмовників AIN, вартували ці кампанії?

НІСКІЛЬКИ розміщення відбулось на бартерних умовах, рекламна агенція «взяла оплату» комп’ютерами

НІСКІЛЬКИ

розміщення відбулось на бартерних умовах, рекламна агенція «взяла оплату» комп’ютерами

$150 – $300

$500 – $1000

$1000 – $3000

Вірно! Цікаво, що новинний дайджест складав сам засновник видання Олександр Брамс. А ось який опис мала сторінка підписки на розсилку:

«У поштових розсилках публікуються основні події Інтернет. Серед них: нові ресурси, оновлення цікавих ресурсів, Інтернет-акції, Інтернет-технології, комп'ютерні технології, телекомунікаційні технології та багато іншого».

далі

Та ні, гроші все ж заплатили. Цікаво, що в 1990-ті рекламодавці ще доволі скептично ставились до розміщень в інтернеті через невелику українську авдиторію та непідготовленість технічної сторони сайтів до рекламних вимог клієнтів. Тож кейс Intel і «Квазар-Мікро» вдихнув оптимізм, і не дарма — вже у 2000-ті ринок почав швидко зростати. До речі, в жовтні 1999 року $1 коштував у середньому 4,45 гривні.  

далі

Замало — за тодішнім курсом ця вартість складала б від 660 грн до 1340 грн. Хоча ви могли б мати рацію, адже в 1990-ті рекламодавці ще доволі скептично ставились до розміщень в інтернеті через невелику українську авдиторію та непідготовленість технічної сторони сайтів до рекламних вимог клієнтів. Але кейс Intel і «Квазар-Мікро» вдихнув оптимізм, і не дарма — вже у 2000-ті ринок почав швидко зростати.

далі

Беріть вище! Цікаво, що в 1990-ті рекламодавці ще доволі скептично ставились до розміщень в інтернеті через невелику українську авдиторію та непідготовленість технічної сторони сайтів до рекламних вимог клієнтів. Тож кейс Intel і «Квазар-Мікро» вдихнув оптимізм, і не дарма — вже у 2000-ті ринок почав швидко зростати. До речі, в жовтні 1999 року $1 коштував у середньому 4,45 гривні.  

далі

3/10

В останній місяць 2001 року видавець AIN привітав читачів сайту з новорічними святами лаконічною фразою. Вгадайте — якою? Підказка: побажання було дуже актуальним для інтернет-користувачів того часу.

«Здоров’я, тепла і пам’яті, з якою можна й не гуглити»

«Надійного конекту та широкого трафіку!»

«Швидкого інтернету, гарного настрою та завжди повного абонентського рахунку djuice!»

«Стільки грошей, аби вітати всіх тільки через MMS!»

Ну звісно! В ті часи встановити з’єднання з інтернетом було само собою ритуалом і пригодою, а від обривів зв’язку ніхто не був застрахований.

далі

Не вгадали. Тоді Google ще не був настільною пошуковою системою для українських користувачів, тож і таке побажання навряд чи могло пролунати. Насправді читачам побажали «надійного конекту та широкого трафіку!», адже в ті часи встановити з’єднання з інтернетом було само собою ритуалом і пригодою, а від обривів зв’язку ніхто не був застрахований.

далі

Не вгадали — мобільний оператор djuice з’явився в Україні лише у 2004-му.  Насправді читачам побажали «надійного конекту та широкого трафіку!», адже в ті часи встановити з’єднання з інтернетом було само собою ритуалом і пригодою, а від обривів зв’язку ніхто не був застрахований.

далі

Це було б цікаве побажання, але ні. Послугу MMS в Україні запустили у 2002 році, а не у 2001-му. Насправді читачам побажали «надійного конекту та широкого трафіку!», адже в ті часи встановити з’єднання з інтернетом було само собою ритуалом і пригодою, а від обривів зв’язку ніхто не був застрахований.

далі

4/10

На третій рік існування проєкту на сайті вийшла стаття про фільм, який досі зберігає статус культового. Як називалась ця стрічка?

«Володар перснів»

«Матриця»

«Гаррі Поттер і філософський камінь»

«Олдбой»

Точно! Стаття називалась «Володар ажіотажу» і мала такий підзаголовок: «Володар перснів» уже зараз за деякими показниками користувацького інтересу можна сміливо назвати кіношедевром».

далі

далі

Майже вгадали. Втім, перша частина культової науково-фантастичної серії вийшла в 1999 році — тоді ж, коли заснували видання. А стаття насправді була присвячена «Володарю перснів» 2001 року режисера Пітера Джексона.

далі

далі

 Близько! Цей фільм також вийшов у 2001 році, але в статті йшлося про «Володар перснів» Пітера Джексона

далі

далі

У вас дуже гарний смак на кіно, але цей фільм вийшов у 2003-му — на той момент проєкт AIN був тимчасово заморожений. Стаття ж називалась «Володар ажіотажу» і була присвячена фільму Пітера Джексона «Володар перснів», що вийшов у 2001-му. 

далі

далі

5/10

Зараз ми не можемо уявити свій світ без Wi-Fi. Насправді це торгова марка, яка позначає стандарт IEEE 802.11 для передавання цифрових потоків даних по радіоканалах. А коли ж з’явилась сама назва Wi-Fi?

1997

1999

1999

2001

2003

2003

Абсолютно вірно! Це відбулось в той самий рік,
коли заснували AIN.

далі

Близько, але ні — назва Wi-Fi з’явилась у 1999-му.

далі

Майже. Ви помилились лише на пару років. 

далі

Упс, не вгадали. Як не дивно, назва Wi-Fi з’явилась ще у XX сторіччі, а саме в 1999 році. 

далі

6/10

AIN з дня заснування застав чотирьох українських президентів і одного президента-втікача. Один з них, відкривши персональний сайт, повідомив:

«Інтернет є одним із каналів спілкування, який, можливо, залишається найбільш об'єктивним, незаангажованим. Ми пропонуємо цю сторінку тільки для того, щоб ви могли знати більш персональну, більш правдиву інформацію про погляд на ті речі, які нас хвилюють».

Про якого політичного діяча йдеться?

Леонід Кравчук

Леонід Кучма

Віктор Ющенко

Це вигадана цитата

Ви праві! Персональний сайт політик відкрив у червні 2004 року, у розпал президентських перегонів. На той момент вебсторінка складалась з кількох розділів — стартової, на якій розміщені новини дня, а також «Сучасність», «Минуле» і «Майбутнє». 9 липня Ющенко розмістив на сайті програму кандидата в президенти.

далі

Ні, активна політична кар’єра першого президента припадала на час, коли Україна не була цифровізована. Насправді йдеться про Віктора Ющенка. Персональний сайт політик відкрив у червні 2004 року, в розпал президентських перегонів. На той момент вебсторінка складалась з кількох розділів — стартової, на якій розміщені новини дня, а також «Сучасність», «Минуле» і «Майбутнє». 9 липня Ющенко розмістив на сайті програму кандидата в президенти. 

далі

Цитата належить не йому, але Кучма теж був присутній в інтернеті з кінця 1990-х — тоді доменне ім’я офіційного сайту президента мало назву kuchma.gov.ua. А персональний сайт політик завів у 2005 році. Цитата ж в запитанні належить Віктору Ющенку. Персональний сайт політик відкрив у червні 2004 року, в розпал президентських перегонів. На той момент вебсторінка складалась з кількох розділів — стартової, на якій розміщені новини дня, а також «Сучасність», «Минуле» і «Майбутнє». 9 липня Ющенко розмістив на сайті програму кандидата в президенти.

далі

Ні, цитата справжня і належить Віктору Ющенку. Персональний сайт політик відкрив у червні 2004 року, в розпал президентських перегонів. На той момент вебсторінка складалась з кількох розділів — стартової, на якій розміщені новини дня, а також «Сучасність», «Минуле» і «Майбутнє». 9 липня Ющенко розмістив на сайті програму кандидата в президенти. 

далі

7/10

Відома операційна система Windows XP є майже ровесницею AIN. Коли вона тільки вийшла на ринок, видання, звісно ж, не оминуло такої новини. Який заголовок містила стаття про успіх продажів операційки?

«Вдалість XPерименту»

«XPертний рівень»

«XPозиція від Microsoft»

«Нова ОС від Microsoft перевела інші продукти в стан XPонатів»

Це було важко, але ви дали правильну відповідь. У «нульові» загалом полюбляли ігрові заголовки в новинах.

далі

Це міг би бути справжній заголовок, але це не він. Стаття називалась «Вдалість XPерименту».

далі

На жаль, ви не вгадали. Стаття називалась «Вдалість XPерименту».

далі

Ні, це надто екстравагантний заголовок. Стаття називалась лаконічніше – «Вдалість XPерименту».

далі

8/10

Памʼятаєте слово «міленіум», яке ви могли часто чути наприкінці 1990-х? Зокрема, воно використовувалось у виразі «Проблема міленіуму», або ж «Проблема 2000 року». Згадайте, з чим була повʼязана ця проблема?

З неможливістю виробників ПК задовольнити великий попит на компʼютери

Зі світовою енергетичною кризою.

З опрацюванням програмним забезпеченням дат при переході від 1999-го до 2000 року.

Із зірваними строками випуску Windows 2000.

Це правильна відповідь. Проблема полягала в тому, що чимало випущеного у XX сторіччі програмного забезпечення використовувало два знаки для представлення року в датах, відповідно, після 99-го мав би «настати» 00 рік. Уряди багатьох країн активно готувались до розвʼязання цієї проблеми, тож настання міленіуму відбулось без критичних наслідків. Хоча деякі експерти вважають цю загрозу надмірно роздутою. Цікаво, що Україна теж готувалась до цієї проблеми й навіть створила галузеву комісію.

далі

Попит дійсно зростав, але разом з ним зростала і кількість виробників компʼютерної техніки. Насправді проблема міленіуму полягала в тому, що чимало випущеного у XX сторіччі програмного забезпечення використовувало два знаки для представлення року в датах, відповідно, після 99-го мав би «настати» 00 рік. Уряди багатьох країн активно готувались до розвʼязання цієї проблеми, тож настання міленіуму відбулось без критичних наслідків. Хоча деякі експерти вважають цю загрозу надмірно роздутою. Цікаво, що Україна теж готувалась до цієї проблеми й навіть створила галузеву комісію.

далі

Ні, насправді йдеться про компʼютерний світ. Проблема міленіуму полягала в тому, що чимало випущеного у XX сторіччі програмного забезпечення використовувало два знаки для представлення року в датах, відповідно, після 99-го мав би «настати» 00 рік. Уряди багатьох країн активно готувались до розвʼязання цієї проблеми, тож настання міленіуму відбулось без критичних наслідків. Хоча деякі експерти вважають цю загрозу надмірно роздутою. Цікаво, що Україна теж готувалась до цієї проблеми й навіть створила галузеву комісію.

далі

З культовою операційною системою все було нормально – її бета-версію успішно випустили ще в 1997 році.  Насправді ж проблема міленіуму полягала в тому, що чимало випущеного у XX сторіччі програмного забезпечення використовувало два знаки для представлення року в датах, відповідно, після 99-го мав би «настати» 00 рік. Уряди багатьох країн активно готувались до розвʼязання цієї проблеми, тож настання міленіуму відбулось без критичних наслідків. Хоча деякі експерти вважають цю загрозу надмірно роздутою. Цікаво, що Україна теж готувалась до цієї проблеми й навіть створила галузеву комісію.

далі

9/10

У 2004 році AIN опублікував анонс виходу нового девайсу, охарактеризувавши його словами: «Насправді цей продукт являє собою не більше ніж фантазію». Станом на зараз цей пристрій є звичною частиною нашого життя. Про що йдеться?

VR-окуляри.

Портативна ігрова консоль.

Безпровідні навушники.

MacBook

Так! У замітці йшлося про іSpec – сумісний з iPod інтерфейс підтримки технології віртуальної реальності, розроблений KDLAB у партнерстві з Apple. Зараз цим вже нікого не здивуєш, але тоді виглядало футуристично: компанія навіть відзняла ролик з 3D-прогулянкою готелем із фільму «Сяйво» Стенлі Кубрика, аби продемонструвати майбутні можливості VR-досвіду.

далі

Ні, на той час вже існувало чимало варіацій портативних консолей. У замітці йшлося про іSpec – сумісний з iPod інтерфейс підтримки технології віртуальної реальності, розроблений KDLAB у партнерстві з Apple. Зараз цим вже нікого не здивуєш, але тоді виглядало футуристично: компанія навіть відзняла ролик з 3D-прогулянкою готелем із фільму «Сяйво» Стенлі Кубрика, аби продемонструвати майбутні можливості VR-досвіду.

далі

Ні, пращур сучасних безпровідних навушників зʼявився ще у 1970-х. Насправді в замітці йшлося про іSpec – сумісний з iPod інтерфейс підтримки технології віртуальної реальності, розроблений KDLAB у партнерстві з Apple. Зараз цим вже нікого не здивуєш, але тоді виглядало футуристично: компанія навіть відзняла ролик з 3D-прогулянкою готелем із фільму «Сяйво» Стенлі Кубрика, аби продемонструвати майбутні можливості VR-досвіду.

далі

Гарна спроба, втім на той час лептопи вже не виглядали чимось надто екзотичним – MacBook зʼявиться у продажу лише через два роки після публікації тієї замітки. Насправді в новині йшлося про іSpec – сумісний з iPod інтерфейс підтримки технології віртуальної реальності, розроблений KDLAB у партнерстві з Apple. Зараз цим вже нікого не здивуєш, але тоді виглядало футуристично: компанія навіть відзняла ролик з 3D-прогулянкою готелем із фільму «Сяйво» Стенлі Кубрика, аби продемонструвати майбутні можливості VR-досвіду.

далі

10/10

10/10

Останнє запитання, в якому доведеться подумати від зворотного. Який з цих продуктів вийшов не у 2007 році?

Amazon Kindle

Перший жорсткий диск на 1 TB

Blu-ray диск

Apple iPhone

Ви праві. Як би складно не було в це повірити, але перші Blu-ray диски зʼявились ще у 2003-му.

далі

Ні, пристрій для читання вийшов якраз у 2007-му, в один рік з iPhone. Kindle теж створив своєрідну революцію у світі електронних книжок – до речі, вже на той час він мав безпровідний доступ до бібліотеки книг на Amazon.

далі

Ми знаємо, що в це складно повірити, але перший терабайтовий HDD справді зʼявився у 2007-му – це Hitachi Deskstar 7K1000.

далі

Ні, iPhone вийшов якраз у 2007 році – цей реліз зробив прорив для всього технологічного світу й визначив наш досвід користування смартфонами.

далі

дякуємо за гру!

ми задонатимо 50 грн

пройдіть тест ще раз

0

/10 правильних відповідей

фініш