Згодом команда прийшла до усвідомлення, що потрібно розвивати продукт не через безліч нових ідей, а через гіпотези: щоб було чітко зрозуміло, яку метрику покращує сервіс.
«Бувало, приходить до нас продуктовий менеджер і обіцяє: зараз як зробимо продукт, він як злетить! А ми відповідали: ні, ми вже налітались. Без чіткого медіа плану, без цифр і каналів просування нічого не літає», — згадує підприємець.
«Зоопарк продуктів» в результаті сильно зменшили. Основний продукт — уроки англійської — поступово набули форми повноцінного цифрового підручника, з тренажером, гейміфікацією і разючими показниками з утримання уваги студентів.
Як школа розвивається зараз
Чому так? Найбільша «фішка» EnglishDom захована «під капотом» її продукту. Завдяки системі аналітики у команди є дані про те, як студенти навчаються: працюють з підручником, роблять домашнє завдання. Коли система почала виводити викладачеві перед уроком дані про те, чи зробив студент домашку, скільки допустив помилок і т.д. — ефективність уроків відразу підвищилася. Викладач відразу розумів, з чим йому потрібно попрацювати, де студент відчуває себе невпевнено, а що у нього самостійно виходить добре.
EnglishDom зараз — не просто онлайн-курси, це — ціла екосистема продуктів:
Онлайн-сервіс з медіаконтентом і інтерактивними вправами, де проходять відеоуроки сам на сам з викладачем
Розширення для браузера, за допомогою якого можна додавати слова до свого словника і потім вивчати їх в тренажері і додатку
Де можна практикувати розмовну мову з іншими студентами та викладачами
Мобільна версія підручника, де можна робити домашні завдання
Безкоштовний сервіс для тренування англійської мови
Мобільний тренажер слів — додаток, де можна вивчати слова
Тематичні курси англійської (з фокусом на бізнес, IT, подорожі, і т.д.)
Адаптовані під смартфон онлайн-курси
Всі ці сервіси пов'язані між собою і працюють на одну мету: допомагати студенту вчитися і мотивувати його не кидати навчання. Наприклад, користувач читає статтю англійською, зустрічає незнайоме слово, переводить його через ED Translator, додає у свій словничок. Потім вивчає його в ED Words, повторює в онлайн-тренажері й закріплює на уроці з викладачем.
Ще один важливий момент: у кожного студента є персональний куратор, який стежить за тим, щоб студент не втрачав мотивацію. Якщо у студента щось не виходить, накотилася безпорадність і зникло бажання вчитися, куратор допомагає впоратися з цим відчуттям, і повернутися до навчання. Цей процес — максимально автоматизований: наприклад, якщо студент тиждень чи два пропускає уроки, бот відправляє куратору пуш про те, що студенту потрібно допомогти.
У підсумку, цифровий підручник дає можливість зручно вчити мову, мобільний тренажер дає залучення і мотивацію, а персональний куратор і викладач стежать за тим, щоб студент залишався мотивованим і ефективно вчив мову.
«Ми зрозуміли, в чому суть edtech. Це технології, які підвищують ефективність навчання студентів, і таке підвищення можна наочно виміряти й виразити в цифрах. Нам нарешті вдалося розв'язати питання мотивації», — каже підприємець.