«Є багато можливих причин, чому діти стають булерами. Наприклад, деякі — транслюють типову поведінку, прийняту у своїй сім'ї. Особливо добре це видно у молодших класах. Іноді булером стає дитина, яку цькували у попередній школі, і вона винесла звідти переконання, що треба показувати силу та булити інших, щоб бути популярним та залишатися у безпеці.
Це міф, що в дуже хороших сім'ях, де добре виховують дітей, син чи донька не може потрапити в ситуацію, де вона стане булером іншої дитини. На поведінку дитини може впливати сама шкільна обстановка, коли у колективі багато дітей, які потрапляють у різні життєві ситуації, де можлива конкуренція, конфлікти, заздрість, порівняння себе з іншими, змагання. Це ситуації, з яких діти вчаться виходити якнайкращим чином для себе. А ми, дорослі, мали б їх вчити, як робити це якнайкращим чином і для інших теж. Щоб твої інтереси не псували життя інших.
Навіть якщо проблема йде з сім'ї, це не значить, що поведінку булера неможливо виправити. Дитина в школі проводить багато часу. Якщо для неї важливо ходити саме в цю школу, вона здатна прийняти шкільні правила, навіть якщо вони не такі, як вдома. Але їй потрібно допомогти навчитися цих правил. Для цього в школах є психологічна служба, яка допоможе створити нові навички. Втім треба розуміти, що це поступовий процес, а не дія одного дня.
І головне: усіх чотирьох історій з цього тексту можна було вчасно уникнути, якби герої були переконані, що вони діти, і тому точно не впораються з цим самостійно. Що їм треба шукати дорослих, які допоможуть».