КОНТЕНТ
ДЛЯ HR-БРЕНДУ ТА РЕКРУТИНГУ
До весни 2021…
... ринок IT-рекрутингу в Україні не тільки повернувся до доковідних показників, але зробив x4-х5 щодо попиту. Фахівців (і не тільки :)) перекуповують дорогою з одного інтерв'ю на інше, зарплати зростають безвідносно експертизи, рекрутингові агенції беруть нових клієнтів починаючи з 15% комісії від річної зарплати найнятого. Словом, все як завжди й нам напевно давно варто було перестати дивуватися, але на тлі COVID-19 це все ж таки виглядає вражаюче.

Сплеск інтересу відчула редакція нативних інтеграцій на AIN.UA. Кожен 4-й запит — HR-бренд і рекрутинг. Ми першими на ринку стали просувати контентну рекламу для рекрутингу та бренду роботодавця. І до сьогоднішнього дня накопичилося багато прикладів, якими нативна редакція готова поділитися.
Кожен 4-й запит — HR-бренд і рекрутинг
00
Відгуки клієнтів
Наташа, Яна, привет!

Хочу сказать вам и всей вашей команде большое спасибо за наш совместный проект. За крутые идеи, классный текст, супер иллюстрации и конечно же за терпение о внесению правок.

Не только посты в соц. сетях, но и фидбэки во вложении говорят о том, что мы проделали действительно важную работу. Ещё раз спасибо и хорошего вечера.
DataArt
Коллеги, нам очень нравится :))
Прекрасная работа!
Ericsson
Вітаю вас. Так, результат чудовий, до системи приєдналася більша частина Києва та багато міст України. Дуже дякую вашій команди!
Єдина школа
Коллеги, вітаю!

Хочу висловити Вам вдячність за реалізацію проєкту! Було приємно з Вами співпрацювати.
Ecovacs
OLX
Яна, спасибо за апдейт!
А еще огромное спасибо за отличную работу над проектом, осуществлённым в очень сжатые сроки! За клиентоориентированность и нацеленность на результат!
За первую неделю симулятор собеседования собрал более 10000 просмотров и около 98 откликов на вакансию. Из них наняли двоих людей и даже на синиорную должность.
Reface
Яна, это кайф. Спасибо вам большое! Нравится максимально.
Tech Uklon
1. Фічер про компанію
Ви здивуєтеся, як багато існує середніх та великих компаній, про які немає жодного послідовного красивого тексту, для ЦА кандидатів. Корпоративні сайти зазвичай наповнені булшит-маркетингом, а новини часто нічого не дають зрозуміти про компанію саме як про роботодавця. Історія компанії, те, як вона змінює світ, неочевидні факти, люди, цифри, злети та падіння не тільки допоможуть читачеві дізнатися більше про бренд, його засновників, а й створити емоційний зв'язок з ним.
Станом на травень 2021 року вже 13 000 переглядів
01
2. Тест на знання мови програмування або інших дисциплін
З усіх контент-форматів тест — це топ-1 для короткострокових та довгострокових завдань рекрутингу. Він починає видобувати для компанії кандидатів одразу з міні-тестовим завданням із відповідей. І робить це і відразу, і через роки. А воронка входу розширюватиметься спочатку шляхом сарафанного радіо, а потім — шляхом SEO. Аби тест був справді цікавим.
Тема залучила велику кількість цільової аудиторії, тест пройшли понад 12 000 осіб і продовжують проходити й зараз, попри те, що тест на платформі вже 3 роки
02
3. Фоторепортаж з офісу
Усі ми любимо підглядати «а як в інших?». Саме тому фоторепортажі про те, як різноманітні IT-компанії зустрічали Новий рік та Halloween, на AIN.UA так добре читають. І саме тому такою вдалою виявилася фіча See who viewed your profile на Linkedin. Це простий та дуже ефективний спосіб швидко заявити про себе на такому конкурентному ринку талантів.
Якісний віжуал здатний зацікавити читача і показати те, що важко описати словами. Саме тому читачі розглядають у нас фоторепортажі близько 14 хвилин, судячи з гугл-аналітики
03
4. Симулятор співбесіди
«А чи не розпадеться ваш стартап через місяць?», «Яка ваша велика мета?», «У вас горизонтальна або вертикальна структура?» — ви не повірите, які прості питання іноді відокремлюють кандидата від відгуку. Прямолінійний, «рубаний» на репліки та дуже конкретний матеріал у форматі діалогу створить у читача відчуття присутності в розмові. І в ньому розповідають про вашу компанію.
За перший тиждень симулятор співбесіди зібрав понад 10 000 переглядів. І загалом 70 000 охоплень у Фейсбук та 90 відгуків на вакансії
04
5. Говоріть з читачами про те, що ви робите
Не треба чекати, коли у вас все вийде. Якщо ви зібралися зайнятися геймдевом — зробимо з цього новину. І відразу підготуємо потенційних співробітників до того, що з'являться відкриті вакансії.
05
6. Будьте корисні кандидату
Зміна роботи — дуже нудотна і нервова справа. Тому, щоб допомогти кандидатам ухвалити рішення, треба розповідати не лише про завдання, які на них чекають, а й показати, що ви про них піклуєтеся. Текст на широку тему зможе залучити не лише тих, хто планує змінювати роботу, а й нагадає всім читачам про бренд.
06
Новину про те, що Genesis йде в геймдев, наша аудиторія відкрила 6 429 разів. При цьому вона зібрала 49 400 охоплень Фейсбуку і понад 30 000 в інших соцмережах
Цей текст прочитали 15 763 разів. І в середньому читачі проводили на сторінці 3 хвилини 58 секунд
7. «Блакитні океани» кандидатів
Поки всі борються за існуючий ринок талантів, часом зовсім поряд знаходяться люди, яких від відповідності вимогам відділяє зовсім небагато, і при цьому ніхто за них не бореться (поки що).
До речі, вакансії з Recruitika можна одразу інтегрувати у спецпроект. Щомісяця трафік платформи зростає на 30%
07
8. Блог компанії
Можливість публікувати тексти в одному медіа на постійній основі окрім присутності в інфополі дозволяє компанії знайомити з експертами, новинами або розповідати про свою діяльність. А головне: створювати звички та більш стійкі асоціації.
Блог допомагає створювати звички та стійкі асоціації. Найбільш популярний блог про подорожі набрав 15 000 переглядів. А текст про те, як платити комуналку — 29 444 прочитань
08
9. Розповідайте про завдання
Цікаві робочі завдання — важливий чинник при виборі компанії претендентом. Адже витрачати 5 днів на тиждень на виправлення чужих багів — далеко не мрія кожного девелопера. Розкажіть, що саме чекає на фахівця у вашій компанії на конкретних прикладах, і як креативно їх вирішує ваша команда.
09
Компанія Uklon наголошує, що вони в першу чергу про технології. Тому розповідає про те, з якими завданнями щодня стикається техвідділ та як їх вирішує. За перший тиждень за посиланнями на вакансії читачі перейшли 1450 разів
Що ще?
По-перше, конверсія відгуків зростає в рази, якщо прямо в тексті включити посилання на вакансії. Для цього ми розробили рекрутинговий сервіс Recruitika, який не тільки робить інтеграцію вакансій та новин, але й дає доступ до низки інших інструментів для HR-бренду та найму. Розміщення вакансій у сервісі абсолютно безкоштовне, а кількість необмежена.

По-друге, іноді вам не потрібна реклама. CEO та інші С-левели просто зобов'язані іноді писати колонки. Накопичувально це дає ефект і для HR-бренду.
P.S.
Так, наприклад, зробили Twitter у ролику про свою команду, який показує не лише людей, а й дає розуміння, що працювати в компанії буде зовсім не нудно
По-третє, немає нічого поганого в тому, щоб вакансія мала обличчя — людині важливо знати, хто її наймає, і з ким вона працюватиме.
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA