Низька комісія, безкоштовне просування і власна
екосистема
Які переваги Huawei
AppGallery для розробників
Матеріал підготовлено за підтримки Huawei AppGallery
Що це означає?
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
2020 року технологічна компанія Huawei провела конкурс для розробників Huawei AppsUp з загальним призовим фондом $1 000 000. Переможці отримали нагороду від $2500 до $15 000. Серед призів було і просування на платформі HUAWEI AppGallery з базою з 650 млн користувачів пристроїв компанії.

У Huawei пояснюють, мета конкурсу — створити додатки, які допомагають користувачам орієнтуватися в повсякденному житті. На сьогодні в AppGallery налічується близько 96 000 додатків і їх кількість постійно зростає. В українському магазині вже понад 400 додатків. У вересні до них додалися PRIDE (WOG), Raiffeisen Online, Parking UA, Memasik, Prana Breath: Calm & Meditate, Tunnel Light — Free VPN 360 Proxy & Hotspot Master, Time Trap — Hidden Object Adventure Games for Free, Kabanchik. Найближчим часом компанія запланувала ще кілька релізів.
Детальніше про досвід співпраці з HUAWEI AppGallery розповідаємо тут
Серед переваг магазину в компанії виділяють низьку комісію — в перший рік користування вона складає 0%, а також безкоштовне просування додатків в AppGallery. У спільному спецпроєкті з Huawei розповідаємо, які ще плюшки компанія пропонує розробникам додатків.
Комісія нижча, ніж у конкурентів
Сьогодні два найбільші магазини додатків — App Store і Google Play — беруть з розробників додатків комісію 30%. Проти такої політики App Store публічно виступила американська компанія Basecamp, яка створила поштовий клієнт Hey. Розробників підтримав засновник Telegram Павло Дуров.

«Фактично сьогодні всі розробники світу, які продають користувачам смартфонів цифрові послуги, головним чином працюють на Apple і Google, ніж на самих себе», — написав Дуров.

У компанії Huawei в перший рік співпраці пропонують нульову комісію для всіх неігрових додатків (освітні, медіа, книги, фото, бізнес та ін.). Ігри в перший рік отримують до 85% доходу без урахування податків.

«На наступний рік партнерства спеціальні умови отримають освітні програми — до 90% доходу, ігри — 85%, інші програми — 85%», — заявляють в компанії.
Локальна підтримка розробників
На відміну від конкурентів, на кожному ринку працює локальна команда Huawei, українська знаходиться в Києві. Вона супроводжує розробників — від етапу реєстрації до фінальної публікації додатку з усім пакетом сервісів Huawei. Після релізу Huawei продовжує підтримку розробників на всіх етапах життєвого циклу їхнього продукту.

«Це все живі люди, які готові завжди проконсультувати розробника про те, що і як потрібно зробити, щоб не витрачати багато часу на читання інструкцій на сайті. До того ж, у нас є велика команда, яка може на місці надати необхідну допомогу. Фактично, ми беремо розробника за руку і супроводжуємо протягом всього процесу роботи. Такого на українському ринку не може запропонувати ні Apple, ні Google», — каже Анастасія Литвин, керівник підрозділу Mobile Services Business.

Крім того, локальна команда займається просуванням додатків в AppGallery, у тому числі й на інших ринках.
Детальніше про досвід співпраці з HUAWEI AppGallery розповідаємо тут
Безкоштовне просування додатків в AppGallery
— На сьогодні в App Store налічується близько 1,5 млн додатків, в Google Play станом на 2018 рік було 2,8 млн додатків. Якщо 10 років тому, коли додатків в магазині було набагато менше, користувач міг випадково наштовхнутися на потрібний йому додаток, то зі зростанням їхньої кількості це стало практично неможливим. Це означає, що для того, щоб додаток помітили, потрібно пристойно витратитися на його просування, маркетинг і рекламу.

У компанії Huawei пропонують безкоштовний промо пакет для просування в AppGallery. Умови для різних розробників можуть відрізнятися. Все залежить від популярності програми. У Huawei для розробників пропонують робити промо в інших країнах, наприклад, в Європі. Навіть якщо додаток випустили лише нещодавно і він розрахований на маленьку аудиторію, він також може претендувати на безкоштовне просування.

«Чим популярніший додаток, тим швидше він буде рости в маркеті. Ми формуємо промопакет під топ додатки, але їхнє активне зростання можливе завдяки власному бренду і затребуваності серед населення. До таких додатків належить, наприклад, «Нова пошта». Для невеликих додатків промо в маркеті дає хороший поштовх для старту. Плюс, через невисоку конкуренцію їм зараз простіше вирости», — розповідає менеджер з маркетингу Катерина Попова.
Багатоступенева система перевірки
Багато розробники скаржаться, що в Google Play багато шахрайських програм. Це підтверджує і сама компанія — в січні 2020 року Google видалила з Google Play 98% додатків, які вимагали дозволів на доступ до журналу дзвінків і SMS-повідомлень. Крім того, компанія відмовилась публікувати 790 000 додатків, які порушують правила Play Market.

У AppGallery діє багатоступенева система перевірки. На першому етапі всі додатки автоматично перевіряються на віруси. Також працює система ручної перевірки, особливо ретельно перевіряються додатки для покупок, здійснення платежів, навігація. На другому етапі йде перевірка додатків-дублікатів. Якщо такі виявляються, то їх відразу прибирають. Це допомагає уникнути появи неякісного контенту, а також захистити авторські права розробника програми в разі появи дубліката.
«У кожного розробника є своя консоль з паролем. Щоб отримати доступ, розробник реєструється в системі, де вводить дані про себе. AppGallery проводить перевірку цих даних і даних програми перед публікацією. Процес верифікації облікового запису займає до 2-х днів, але він може бути прискорений, якщо українська команда працює з додатком безпосередньо», — пояснюють в Huawei.
Кількість додатків постійно зростає
Сьогодні в європейському сегменті AppGallery понад 30 000 додатків, у світовому — 96 000. В українському AppGallery — понад 400 локальних додатків. Очікується, що до кінця року їх буде 500. Всього в Україні доступні 2 500 додатків.

У AppGallery вже є так званий «золотий пакет українського користувача». Це Viber, monobank, Megogo, «Нова пошта», «Приват24», Telegram, EasyPay, Portmone, Raiffeisen Online і служба таксі Bolt. Також нещодавно додалися мережі АТБ і «Ашан».

«Ми відкриті до розробників, які люблять і хочуть експериментувати. Наприклад, одним із перших наших клієнтів була компанія Megogo. Там завжди люблять пробувати щось нове і цікаве. Зараз кількість таких клієнтів постійно зростає. Вже найближчим часом очікуємо мобільний додаток від Opti Taxi», — розповідають в Huawei.
AppGallery — це частина екосистеми
Як пояснили в Huawei, головна мета компанії сьогодні — це створити з продуктів свою власну екосистему. При цьому, вона спрямована не лише на кінцевих користувачів продукції, але і на розробників.

«Ми поступово вводимо розробників в нашу екосистему. Вона надає цілу низку переваг, багато з яких є безкоштовними. Наприклад: реєстрація, інтеграція і просування. Також у AppGallery є власний браузер, куди ми пропонуємо інтеграцію партнерам. Технічно від розробника нічого не потрібно, лише його добровільна згода. Після цього ми додаємо його в закладки й таким чином збільшуємо трафік», — пояснює Анастасія Литвин.

Під час свайпу вправо в кожного користувача з'являється екран-помічник, де вказана погода, календар, стрічка новин та іконки швидкого доступу. Нещодавно Huawei додала до переліку цих іконок свого партнера Megogo.

«Ми це зробили абсолютно безкоштовно, адже працюємо за багатьма напрямками і відкриті для різного роду співпраці», — каже Анастасія Литвин.

Лише за 1,5 роки магазин додатків від Huawei виріс в понад 10 разів. Першими топовими клієнтами AppGallery були Megogo, Divan.tv, Privat24, «Нова пошта». До кінця року планується, що в AppGallery буде 500 українських додатків.

«Наша головна мета — надати клієнтам вибір у кожній категорії додатків. Наприклад, в AppGallery довгий час була представлена лише одна служба таксі — Bolt, але ми працювали над тим, щоб розширити категорію іншими партнерами, нещодавно до нас приєдналася служба OptiTaxi. Також це хороший шанс для розробників збільшити свою аудиторію, оскільки кожен місяць AppGallery користується майже 750 000 осіб», — відзначають в компанії.
Автор: Наталія Міняйло
Ілюстратор: Олександр Дерега
Верстальник: Влад Рубанов
Продюсер: Яна Проценко
Менеджер AIN.UA: Наталія Оліферович
Представник Huawei AppGallery: Катерина Попова
При использовании материалов сайта обязательным условием является наличие гиперссылки в пределах первого абзаца на страницу расположения исходной статьи с указанием бренда издания AIN.UA. Материалы с пометками «Новости компаний» и PR публикуются на правах рекламы.
© 1999-2020 AIN.UA