Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Віртуальна екскурсія
у новий офіс «L’Oréal Україна»
У листопаді відкрився новий офіс компанії «L’Oréal Україна» з концепцією Activity Based Working. Це означає, що робочі місця не закріплені ні за ким особисто і це створює можливість для співробітників працювати в будь-якій зоні. AIN.UA разом з L’Oréal створили симулятор екскурсії в офіс майбутнього, для тих, хто прагне заглянути за лаштунки провідної Beauty Tech-компанії світу.
Віртуальна екскурсія
у новий офіс «L’Oréal Україна»
У листопаді відкрився новий офіс компанії «L’Oréal Україна» з концепцією Activity Based Working. Це означає, що робочі місця не закріплені ні за ким особисто і це створює можливість для співробітників працювати в будь-якій зоні. AIN.UA разом з L’Oréal створили симулятор екскурсії в офіс майбутнього, для тих, хто прагне заглянути за лаштунки провідної Beauty Tech-компанії світу.
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
У листопаді відкрився новий офіс компанії «L’Oréal Україна» з концепцією Activity Based Working. Це означає, що робочі місця не закріплені ні за ким особисто і це створює можливість для співробітників працювати в будь-якій зоні. AIN.UA разом з L’Oréal створили симулятор екскурсії в офіс майбутнього, для тих, хто прагне заглянути за лаштунки провідної Beauty Tech-компанії світу.
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Ви знаходитеся в районі Либідської, у центрі Києва в БЦ Mag.nett «А»-класу, що скоро стане єдиним приміщенням в Україні, з сертифікацією LEED Gold, яка підтверджує застосування найефективніших та екологічних методів проектування та будівництва.
Вітаємо в холі! Все, що ви бачите навколо — розробила українська студія дизайну інтер'єру та меблів TABOORET у взаємодії із відділом Real Estate групи L'Oréal. Для того, щоб приміщення було таким, як ви бачите його зараз, команда працювала протягом двох років.

На рецепції на вас чекає генеральний директор «L’Oréal Україна» Марк Савчук:
«Наш новий дім, який розкриває ідентичність L'Oréal та наші цінності. Ми створюємо красу, яка рухає світ, тому для нас важливо створити інтер’єр, що відображає чотири ключові елементи нашої діяльності: красу, співробітників, інновації та сталий розвиток».
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Дивізіон продукції масового попиту
Бренд дивізіону продукції масового попиту — Maybelline New York, застосовує технологію штучного інтелекту Modiface, що дозволяє приміряти віртуальний образ. Для цього необхідно зробити чи завантажити своє фото, аби перевірити, чи пасуватиме вам певний відтінок губної помади або інші продукти бренду.
Modiface представляє технологію доповненої реальності, справжнє віртуальне «дзеркало», в якому можна дізнатися, який відтінок пасуватиме вам найбільше, не витрачаючи на це гроші.

Всі зони обладнані ергономічними меблями шведського бренду Kinnarps, швейцарського Vitra, сучасною системою вентиляції та кондиціонування від японського Daikin та «розумними» ліфтами від фінського Kone.
Дивізіон
активної косметики
Дивізіон активної косметики застосовує Spotscan від La Roche Posay на основі технології штучного інтелекту, що дає можливість провести перевірку стану шкіри. Онлайн-сервіс працює на базі тисяч фотографій облич чоловіків і жінок із різним типом шкіри та ступенем вираженості акне.
Для комфорту співробітників, весь офіс обладнаний сучасною оргтехнікою, Wi-Fi 6-го покоління, IT-кіоском для швидких запитів команді IT та ігровою кімнатою з консоллю. Офіс створює всі умови для комфортного перебування людей з інвалідністю.
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Дивізіон
професійних продуктів
Команда Групи L'Oréal спільно з Gjosa розробили L’Oréal Water Saver — систему для професійного та домашнього догляду за волоссям.
Це поєднання потужної технології оптимізації водоспоживання із використанням спеціально розроблених засобів для догляду за волоссям від L'Oréal Professionnel і Kerastase, що надходять безпосередньо до потоку води, якою миють волосся.

Це працює так: краплі води рівномірно розподіляються у потоці та наштовхуються одна на одну у заданому напрямку. Це зменшує їхній розмір і збільшує швидкість, гарантуючи використання кожної краплини води протягом миття й ополіскування волосся, водночас полегшуючи змивання шампунів і бальзамів-ополіскувачів.
Дивізіон
Люкс
Портативний пристрій від Yves Saint Laurent Beauty від дивізіону Люкс дає можливість створювати персональні відтінки губної помади прямо вдома. Пристрій розроблений технологічним інкубатором L’Oréal та був представлений на CES 2021.
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Бібліотека
та оранжерея
В офісі передбачено багато різноманітних зон для відпочинку, одна з них — оранжерея. Згідно з Science Daily у людей, що працюють в озеленених приміщенням, спостерігається зниження напруги і тривоги, втоми, натомість зростання відчуття продуктивності й щастя.

Більшість філій L’Oréal по всьому світу перейшли до гібридного формату роботи, згідно з яким співробітники мають можливість працювати з дому два рази на тиждень та з офісу — тричі на тиждень.
«Протягом локдауну ми відчували, як нам усім бракувало живої особистої комунікації. Також, помічаємо, як нині команди раді бачити одна одну в офісі, навіть на відстані та в масці, тож живе спілкування — незамінна річ. Саме тому робочі місця не закріплюються за співробітниками, вони можуть обрати будь-яку локацію для роботи: в оранжереї, кімнаті з консоллю для ігор або ж на терасі з гарним краєвидом», — зазначає Тетяна Довжук, HR-директорка «L’Oréal Україна».
Кухня
Кухня — затишне місце для спілкування з колегами, виконане в пастельних тонах і мінімалістичним дизайном. Компанія закликає своїх співробітників сортувати не тільки сміття в офісі, а й паковання від косметичних продуктів. У 2020 році група L’Oréal скоротила кількість утворення відходів на 48% та зменшила обсяги друку в Україні втричі.
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Activity Based Working
L’Oréal Україна
Flex hours
Beauty Tech
Про компанію
L'Oréal — провідна Beauty Tech-компанія, яка інвестує щороку понад 980 млн євро у дослідження та інновації, а також створює технологічні рішення для поліпшення споживчого досвіду.

У 2018 році компанія створила глобальний корпоративний фонд венчурного капіталу для того, аби супроводжувати інноваційні стартапи у розвитку їх бізнесу. Фонд BOLD (Business Opportunities for L'Oréal Development) ставив за мету інвестувати в нові бізнес-моделі в галузі маркетингу, досліджень та розробок, цифрових технологій, роздрібної торгівлі, логістики та екологічного пакування.

Компанія співпрацює з Founders Factory, провідним цифровим акселератором та інкубатором, що базується в Лондоні, та запустила програму акселераторів у сфері краси в Station F у Парижі — найбільшому стартап-містечку в світі. В Україні L'Oréal співпрацює із Sector X на базі UNIT.City з 2020 року. Ініціатива покликана допомагати стартапам будувати і розвивати техіндустрію шляхом акселерації світового рівня і тісної співпраці з бізнесом.
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки L’Oréal Україна
Що це означає?
ДИЗАЙН
Світлана Волчкович
ІДЕЯ
Яна Проценко
ФОТО
L’Oréal
Катерина Ануріна
ПРЕДСТАВНИК L'OREAL
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA