ПО-РУССКИ
ОДИН ДЕНЬ В КРІСЛІ HR
Як зробити корпоративний подарунок?
Правда офісного життя в тому, що далеко не завжди в компанії є HR, офіс-менеджери або співробітники, в обов'язки яких входить організація корпоративних привітань — при цьому необхідність самих привітань ніхто не відміняв. Зазвичай це питання з'являється «раптово», коли часу не лишається і доводиться в поспіху щось вигадувати, витрачаючи нерви і сили.

Разом з HR-фахівцями компанії EVA ми змінимо ваше ставлення до корпоративних подарунків, пояснимо, чому про них варто думати не тільки 20 грудня, і чому взагалі це важливо для вашої компанії. А ще — полегшимо вибір, запропонувавши не тільки поради, а й готові варіанти самих презентів.
Що таке корпоративні подарунки і навіщо вони потрібні?
У першу чергу, подарунок — це можливість висловити подяку своїм партнерам, співробітникам або клієнтам. І здається, немає кращого способу нагадати про себе, ніж в той момент, коли ви дякуєте за підтримку, успішну спільну роботу або співпрацю.

Крім того, корпоративні подарунки — це:
Еко-подарунки — головний тренд останніх років з огляду на те, як багато компаній свідомо ставляться до захисту навколишнього середовища.

Багаторазові сумки-шопери, блокноти з переробленого паперу, спортивний одяг з біорозкладного волокна, еко-кружки з деревного матеріалу — спробуйте таким чином обіграти напрям діяльності вашої компанії.
Хороший привід розповісти про місію вашої компанії або поділитися тим, що для вас важливо. Ви надаєте послуги швидше, ніж будь-хто? Або вигадуєте найкреативніші рішення? А може, ваша головна цінність — турбота про навколишнє середовище? Не обов'язково, щоб тематичний презент мав прямий зв'язок з вашою діяльністю — подарунок може просто символізувати важливі для вас речі (в цьому випадку подбайте, щоб колеги і партнери точно зрозуміли, який сенс ви в нього вкладаєте).
Можливість поділитися цінностями
001
Золоте правило «чим більше точок дотику, тим вище впізнаваність бренду» ніхто не скасовував. І так, ми щиро сподіваємося, що при цих словах ви уявляєте собі не тільки чашки, ручки і блокноти з логотипом.
Підвищення впізнаваності бренда
002
Якщо ви виробляєте товари, чому б не розповісти про випуск нового продукту, поклавши його в подарунковий бокс? Також приємним доповненням презенту може стати сертифікат на послугу або купон на знижку, якщо ви хочете, щоб ваш новий продукт або сервіс спробувало якомога більше людей.
Інформування клієнтів та партнерів
003
Подарунок, який вам самому захотілося б запостити в сторіз або розповісти про нього друзям — він може бути смішним, зворушливим, тематичним або, як варіант, обігравати відомий мем.

Також можна використовувати корпоративні подарунки в якості елемента активації — зробити сувеніри, що нагадують про ваш флешмоб, соціальну ініціативу або акцію з закликом підтримати і приєднатися.
Вірусний ефект
004
На початку карантину компанія iPromo, яка займається сувенірною продукцією, розіслала співробітникам набори затишного домашнього одягу, халатів, пледів і кружок з підігрівом, а компанія Wellnessdo, яка проводить онлайн-заняття та консультації з фітнесу, підготувала гіфт-бокси з фруктами, вітамінами і біодобавками для підтримки імунітету.
У той час, коли більшість компаній перейшли на віддалену роботу і моментів живої взаємодії з колегами так мало, гіфт-бокси — ще один спосіб нагадати дистанційним співробітникам, що робочим відносинам не обов'язково обмежуватися відправленням звітів, перерахуванням зп на карту і щотижневими стендапами.
Підтримання корпоративної культури
005
Коли дарувати?
Необхідність корпоративних подарунків зазвичай з'являється напередодні особливих дат, але з попереднього пункту очевидно, що презенти не обов'язково робити до свят. Навіть навпаки: в «несезон» у вашого подарунка більше шансів не загубитися серед гори щоденників з логотипами.
Традиційний європейський різдвяний подарунок — адвент-календарі — дарують на початку грудня для відліку кількості днів до Різдва. Зазвичай адвент-календар складається з 24 віконець, всередині яких побажання, цукерки або сюрпризи. Фактично, цей подарунок «триває» цілий місяць з 1-го по 25-е грудня.
Ви завжди можете знайти цікавий привід для вручення корпоративних презентів.

Підтримуєте свідоме ставлення до екології? Тоді не пропустіть можливість привітати з Днем навколишнього середовища 18 квітня.

Виготовляєте косметику? А як щодо того, щоб подарувати партнерам набори сонцезахисних засобів до першого дня літа?

Святкуєте День народження фірми? Чим не привід розіслати партнерам невеликі презенти, поділитися вашими досягненнями за рік і попутно розповісти про нові продукти та послуги.
Як визначити бюджет подарунка?
На перший погляд здається, що чим більший бюджет, тим вище шанси зробити хороші подарунки — це правда, але одночасно і завдання із зірочкою.

Гарний гіфт-бокс з солодощами або іншими невеликими подарунками не претендує на оригінальність, але можна не сумніватися, що його використовують за призначенням. А ось обираючи дорогі презенти, потрібно добре продумати, що підійде людям, чи буде подарунок доречним, оригінальним, використовуваним? Непотрібний, але дорогий подарунок швидше викличе у людини подив і думки про те, що ці гроші можна було витратити на щось зовсім інше.

Дорогий подарунок — ще не означає хороший, тому не так важливий бюджет, як ваше вміння правильно його використовувати. Якщо вам вдасться придумати оригінальну ідею і вміло її адаптувати, то ніхто не подумає про те, що ви вирішили заощадити.
Брендування: робити чи ні?
«Питання дарувати брендовані подарунки чи ні, для Лінії магазинів EVA ніколи не стояло. Точно дарувати! Для нас це не тільки нагадування про бренд, а й свідчення причетності до нього. Адже корпоративна культура нашої компанії заснована на цінностях клієнтоорієнтованості, команди і це створює дуже дружню атмосферу. У такій атмосфері відчувати себе частиною команди приємно кожному співробітнику. А ще через брендовані сувеніри ми просуваємо важливі правила. Наприклад, у нас є Модель Сервісу — правила внутрішньої клієнтоорієнтованості, ці правила нанесені на канцелярські товари, щоб завжди були перед очима.

В даний час в компанії сформувалося кілька напрямків, де сувеніри з корпоративним мерчем завжди актуальні:
У перший місяць роботи в компанії нові співробітники відвідують цей захід, в рамках якого розуміють, що їх особисті цінності збігаються з цінностями компанії, а в пам'ять про цей день кожен новачок отримує welcome-бокс з корисними подарунками EVA.
Welcome-захід
Напрямок, якому трохи більше року, і де ми також даруємо наші брендовані сувеніри — це соцмережі і комунікація з потенційними співробітниками компанії. Це наші сторінки в Facebook, Instagram, work.eva.ua. На цих сторінках щотижня проводяться різні конкурси, вікторини і обов'язково переможці отримують в подарунок товари з нашим мерчем.
Потенційні співробітники
На корпоративні свята ми також вручаємо брендовані подарунки співробітникам, які стали переможцями в номінації «Працівник року». Традиційно ми їх проводимо на Новий рік і в наше професійне свято — День торгівлі. Зокрема, за підсумками року вручаємо одну почесну брендовану нагороду — золотий кулон (для чоловіків — значок) Євочка. Тому що Євочка — це і є EVA.
Працівник року
З огляду на попит на брендовану продукцію, в наших планах запустити EVAshop, де кожен співробітник зможе вибрати і купити брендований товар з широкого асортименту. Впевнена, що бажання співробітників купувати такий товар — це також прояв лояльності і демонcтрація залученості в загальну справу компанії», — розповідає HR-директор Лінії магазинів EVA Інна Печериця.
Що даруємо?
Хороший подарунок — приємний і корисний. Той, який викликає емоції своєю оригінальністю, несподіваністю або зовнішнім виглядом, і який можна буде (і захочеться!) використовувати.

Ми розуміємо ваше бажання вигадати щось креативне і унікальне, але давайте спочатку подумаємо, що ви знаєте про тих, кому призначений подарунок? М + Ж, 25-45?

Це підступне питання: навіть якщо це не якісь абстрактні клієнти та партнери, яких ви ніколи не бачили, а співробітники, з якими ви працюєте в одному офісі не один рік — не все так просто. Зазвичай один подарунок вибирається для всіх, і він повинен бути таким, щоб підійшов і колезі, з якою ви разом їздили автостопом на концерт Muse, і Ніні Опанасівні з бухгалтерії. Чим менше ви знаєте про тих, кому даруєте — тим більш універсальними повинні бути подарунки.

Зараз все більш популярним стає формат гіфт-боксів — подарункових наборів, які складаються з підібраних один до одного елементів, красиво оформлених і упакованих.

Навіть з чисто емоційної точки зору приємно отримувати багато маленьких подарунків, тому що кожен елемент викликає окремий вау-ефект. Ще одна перевага такого набору в тому, що так як він складається з різних речей, більша ймовірність, що якась із них точно припаде до смаку.

Разом з EVA ми підібрали кілька варіантів таких універсальних подарунків:
Більше варіантів продукції можна переглянути в інтернет-магазині eva.ua
Ідеальна основа для подарунка готова — просто додай... пляшку ігристого? Кошик з фруктами? Подарунковий сертифікат? Особисто підписану листівку для кожного? Тут ви не обмежені в своїй фантазії, але коли основна частина готова — це вже значно простіше.

І не забувайте, що продуманий подарунок краще будь-яких слів підкреслить сильні сторони вашої компанії — вміння планувати, придумувати нестандартні ідеї, реалізовувати їх, а головне — серед робочої метушні знаходити час і бажання подбати про тих, хто працює з вами.
ТЕКСТ
Анастасія Михалюк
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки EVA
Що це означає?
ВЕРСТКА
Дарія Корнєєва
СЕЙЛЗ-МЕНЕДЖЕР
Айше Салімгарєєва
Валерія Петрова
ПРОДЮСЕР
Анастасія Михалюк
ПРЕДСТАВНИК EVA
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Набори для глінтвейна від Morning Fog Studios
Святкові набори для шлюбної агенції з Нью-Джерсі від Marigold & Grey
Брендований плед EVA
Адвент-календар Tiffany & Co.
Обкладинки для документів для University of San Diego від Ames and Oates
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній» і PR публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA