Що таке корпоративні подарунки і навіщо вони потрібні?
У першу чергу, подарунок — це можливість висловити подяку своїм партнерам, співробітникам або клієнтам. І здається, немає кращого способу нагадати про себе, ніж в той момент, коли ви дякуєте за підтримку, успішну спільну роботу або співпрацю.
Крім того, корпоративні подарунки — це:
Еко-подарунки — головний тренд останніх років з огляду на те, як багато компаній свідомо ставляться до захисту навколишнього середовища.
Багаторазові сумки-шопери, блокноти з переробленого паперу, спортивний одяг з біорозкладного волокна, еко-кружки з деревного матеріалу — спробуйте таким чином обіграти напрям діяльності вашої компанії.
Хороший привід розповісти про місію вашої компанії або поділитися тим, що для вас важливо. Ви надаєте послуги швидше, ніж будь-хто? Або вигадуєте найкреативніші рішення? А може, ваша головна цінність — турбота про навколишнє середовище? Не обов'язково, щоб тематичний презент мав прямий зв'язок з вашою діяльністю — подарунок може просто символізувати важливі для вас речі (в цьому випадку подбайте, щоб колеги і партнери точно зрозуміли, який сенс ви в нього вкладаєте).
Можливість поділитися цінностями
Золоте правило «чим більше точок дотику, тим вище впізнаваність бренду» ніхто не скасовував. І так, ми щиро сподіваємося, що при цих словах ви уявляєте собі не тільки чашки, ручки і блокноти з логотипом.
Підвищення впізнаваності бренда
Якщо ви виробляєте товари, чому б не розповісти про випуск нового продукту, поклавши його в подарунковий бокс? Також приємним доповненням презенту може стати сертифікат на послугу або купон на знижку, якщо ви хочете, щоб ваш новий продукт або сервіс спробувало якомога більше людей.
Інформування клієнтів та партнерів
Подарунок, який вам самому захотілося б запостити в сторіз або розповісти про нього друзям — він може бути смішним, зворушливим, тематичним або, як варіант, обігравати відомий мем.
Також можна використовувати корпоративні подарунки в якості елемента активації — зробити сувеніри, що нагадують про ваш флешмоб, соціальну ініціативу або акцію з закликом підтримати і приєднатися.
На початку карантину компанія iPromo, яка займається сувенірною продукцією, розіслала співробітникам набори затишного домашнього одягу, халатів, пледів і кружок з підігрівом, а компанія Wellnessdo, яка проводить онлайн-заняття та консультації з фітнесу, підготувала гіфт-бокси з фруктами, вітамінами і біодобавками для підтримки імунітету.
У той час, коли більшість компаній перейшли на віддалену роботу і моментів живої взаємодії з колегами так мало, гіфт-бокси — ще один спосіб нагадати дистанційним співробітникам, що робочим відносинам не обов'язково обмежуватися відправленням звітів, перерахуванням зп на карту і щотижневими стендапами.
Підтримання корпоративної культури