Історія бренду Johnnie Walker
Історія бренду Johnnie Walker
Матеріал підготовлено за підтримки Johnnie Walker
Що це означає?
Двісті років тому почалася історія найбільшого шотландського віскі — Johnnie Walker. Історія, яка мала початок з невеличкої бакалійної крамниці, успішно пройшла крізь століття, завоювала популярність у всьому світі та впевнено рухається до своєї мети: створювати найкращий продукт. У 2020 році бренд Johnnie Walker довів це, коли отримав золото в конкурсі International Spirits Challenge — в одному з найавторитетніших змагань між спиртними напоями у світі.

На честь великої перемоги, редакція AIN.UA коротко згадує довгий шлях Johnnie Walker, а також розповідає, до чого тут чай, куди подівся White Label та який віскі найкраще продається у світі.
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Хлопець, на ім'я Джонні, народився в 1805 році в Шотландії. У 15 років він втратив батька, але замість того, щоб продовжувати працювати на його фермі — продав землю. На вторговані гроші сім'я, повіривши молодикові, придбала бакалійну крамницю. Про назву хлопець довго не мізкував — на дверях виднілося «John Walker». Ім'я, що стало згодом відомим на весь світ.

У Джонні, окрім підприємницького хисту, були й інші особливі вміння: він міг краще за інших розрізняти запахи та смаки. Спочатку це стало в пригоді для купажування чаю. Крамниця ставала дедалі популярнішою, а Джонні почав створювати новий продукт — купажувати віскі. Справа мала успіх: на відміну від конкурентів, в яких смак віскі виходив далеким від ідеалу, продукція бакалійної крамниці Вокера виходила доволі якісною.

Не знаючи цього, Джонні створив одне з найвеличніших віскі у світі. Усе життя він розливав його у своїй крамниці. Добре, що підприємницький хист успадкував від батька й син: спадкоємець Олександр Вокер отримав після смерті батька крамницю та захотів вивести свій продукт із масштабу міста на загальнонаціональний рівень. У 1867 році віскі під назвою Old Highland (повна назва John Walker & Sons, Old Highland Whisky) почали розливати в пляшки та продавати по всій Шотландії. Щоб популяризувати віскі ще більше, по всьому світі, навмисно вигадали тепер уже культову квадратну пляшку: такі пляшки рідше б'ються, до того ж їх більше вміщалося у трюмі. За підтримки торговців, Олександр Вокер постачав свій віскі всім світом. Він і придумав наклеювати наліпку точно під кутом 24 градусів: так на ній уміщується текст більшим шрифтом.

Онуки Джонні Вокера — Олександр II та Джордж — узагалі підняли справу на новий рівень: вони вже не просто займалися купажуванням віскі, а купили власну віскікурню. У 1893 році вони отримали виробництво Cardhu (Карду). З того часу імперія Johnnie Walker дуже зросла: тепер у Шотландії бренд має 31 віскікурню — це третина всього виробництва віскі в країні.
Класичні лейбли Johnnie Walker коштують від $25 до $180 за пляшку. Але бренд відомий і тим, що час від часу випускає дорогі колекційні версії. Ось список декількох пляшок за ціною набагато вищою за ті, які ви бачите в магазині:
50-річний The John Walker Masters’ Edition — $25 000 за пляшку;
John Walker & Sons King George V — загалом 330 пляшок за ціною $4500;
Johnnie Walker Blue Label 200th Anniversary — $3500 за пляшку;
Johnnie Walker Celebrity — загалом 1000 пляшок за ціною 850 фунтів;
John Walker Private Collection Midnight Blend — 615 фунтів за пляшку.
У 1909 році брати реєструють бренд Johnnie Walker, а згодом з'являються відомі тепер на весь світ Red Label і Black Label. Був тоді й White Label із витримкою у два роки. Але коли уряд країни ухвалив закон про мінімальну витримку в три роки, White Label зник. Red Label, навпаки, став не просто відомим брендом — це найпопулярніший віскі у світі. Ба більше, напій настільки популярний, що саме Red Label входить у п'ятірку найпопулярніших алкогольних напоїв світу. Black Label, попри вищу ціну, також у топ-20.

Відомий сьогодні логотип напою — молода людина, що крокує з тростиною — праця кращого ілюстратора того часу — Тома Брауна: ескіз він зробив на серветці під час ланчу. Тоді з'явилося й гасло: «Johnnie Walker, born in 1820, still going strong». Гасло не брехало: на початку XX століття Johnnie Walker продавався вже в 120 країнах світу.

До Red Label і Black Label із часом додалися нові: Green Label, Gold Label і неймовірний Blue Label. У кожного напою своя історія. Gold Label, наприклад, спочатку подавали тільки обмеженому колу людей. А воду брали зі струмка, де колись мили золото — від того й назва. Blue Label — для його створення використовуються сорти віскі з давно закритих «винокурень-привидів».

На початку XXI гасло змінили й трохи скоротили. Вийшло, як показав час, відмінно: слова Keep Walking стала загальновживаною.
Попри двохсотлітню історію, у Johnnie Walker усе ще зберігається те, що бренду передав юнак Джонні: уміння робити продукт, який подобається споживачам. Саме тому на International Spirits Challenge золото отримали відразу всі (!!!) виставлені для змагання напої: Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve та Blue Label. Одночасно. Перемога на ISC багато важить, адже змагання підтримується багатьма провідними виробниками спиртних напоїв як міжнародний стандарт якості та досконалості.

Попри перемоги, бренд Johnnie Walker продовжує вдосконалюватися та розвиватися. Як кажуть у компанії — Keep Walking.
Johnnie Walker має шість традиційних віскі. Розповідаємо, чим вони відрізняються:
Red Label
Black Label
Double Black
Green Label
Gold Label Reserve
Blue Label
Головна відмінність кожного лейбла Johnnie Walker — підхід до купажування напоїв. Різні сорти збираються з-понад 30 віскікурень у всій Шотландії, тільки після цього створюється кожен Johnnie Walker. Більшість інших відомих вам віскі — це результат купажу всього кількох сортів.
Результат змішування до 35 сортів односолодових і зернових віскі, найбільш продаваний шотландський віскі у світі. Добре підходить для приготування коктейлів.
12-річний односолодовий віскі, результат змішування 29 сортів. Найпродаваніший віскі преміум класу у світі.
Насичений, міцний віскі, створений як більш димна інтерпретація культового Black Label. Витримують у дуже обвуглених бочках для отримання унікального смаку.
Віскі 15-річної витримки, купажують із віскікурень з чотирьох різних регіонів Шотландії. Пити його варто тільки в чистому вигляді.
Назва красномовна: для створення віскі купаж збирають із кращих віскікурень Шотландії.
Унікальний напій. Щоб його виготовити, використовують сорти віскі з давно закритих «винокурень-привидів». Створений для справжніх поціновувачів, які знаються на дорогих напоях.
The Rusty Nail
Johnnie Walker — частина однієї з найбільших міжнародних компанії з виробництва алкогольних напоїв преміум-класу Diageo. Окрім найпопулярнішого віскі у світі Johnnie Walker, компанія випускає відомі Smirnoff, Guinness, Gordon's, Captain Morgan, Don Julio, Baileys і десятки інших. Виторг компанії за 2020 фінансовий рік — 11,7 млрд фунтів стерлінгів, чистий прибуток — 2,1 млрд фунтів стерлінгів. У компанії працює більш як 27 000 осіб, напої Diageo продають в 180 країнах світу, а до виробництва залучено 150 потужностей зі всього світу.
Дві порції Johnnie Walker Red Label
Половина порції лікеру Drambuie
The Blood and Sand
Одна порція Johnnie Walker Red Label
Одна порція солодкого вермуту
Апельсиновий сік
Порція фруктового лікеру
The Godfather
Дві порції Johnnie Walker Red Label
Одна порція Amaretto
При использовании материалов сайта обязательным условием является наличие гиперссылки в пределах первого абзаца на страницу расположения исходной статьи с указанием бренда издания AIN.UA. Материалы с пометками «Новости компаний» и PR публикуются на правах рекламы.
© 1999-2020 AIN.UA