За час незалежності вийшла велика кількість українського кіно, та справжній «бум» ця галузь переживає саме зараз. Якщо ще 10 років тому в кінотеатрах за рік транслювалося лише один фільм українського виробництва, то зараз ця цифра в десятки разів вища.
Значну частину цих та інших українських фільмів можна переглянути на стрімінговому сервісі OLL.TV. Платформа постійно розширює свою бібліотеку та вдосконалює алгоритми, щоб рекомендувати своїм користувачам лише найцікавіше. У бібліотеці сервісу понад 15 000 фільмів і серіалів від провідних голлівудських, європейських і українських студій.
«Об'єм та якість бібліотеки мають велике значення, але ще важливіше – вміти з нею працювати. Сказати, що у тебе 25 000 фільмів, може практично будь-який сервіс. А от прибрати відчуття «повна шафа одягу, а одягнути нічого» – складне завдання. Креативна рекомендація, створення та вгадування причин для перегляду бібліотечного контенту – один з ключових факторів успіху платформи. А також ексклюзив – як на якісний західний контент, так і на локальний український», – розповідає Віталій Чирков, директор з контенту OLL.TV.
Наразі алгоритми збирають інформацію про те, як часто і в який час ви користуєтеся сервісом, які жанри обираєте найчастіше, що дивляться глядачі, у яких смак подібний на ваш, і за цими даними формує персональні рекомендації. Згодом, алгоритми враховуватимуть актуальні події у світі, погоду та пристрій, з якого глядач дивиться фільм.
«Іноді багато залежить і від креативу тих, хто працює з контентом. Наприклад, під час Євро-2020 нам вдалося істотно підняти перегляди бібліотечного європейського контенту внаслідок простої ідеї - у день матчу будь-яких збірних ми виводили в рекомендацію фільми та серіали виробництва цих країн. У результаті тільки найдавніша французька комедійна серія фільмів про жандарма з Луї де Фюнесом в день останнього матчу збірної Франції набрала декілька тисяч переглядів, хоча до цього її дивилися 2-3 рази на тиждень».