Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
ХТО ТИ У СВІТІ ІТ?
ХТО ТИ
У СВІТІ ІТ?
На континенті R&D живуть справжні лідери з інновацій. Тут генеруються ідеї та створюються нові IT-продукти.

ДЕТАЛЬНІШЕ
Працювати у сферах, що потребують потужної технічної підготовки та знань — це наповнювати життя інноваціями та допомагати важливим проектам втілюватися.

Наприклад, можна придивитися до Research&Development (дослідження та розробка) та супутніх напрямків. Тут знайти собі місце здатен майже кожен: як ті, хто вже давно працюють у IT, так і люди, що лише придивляються до нової сфери й готові прокачувати себе професійно.

На прикладі R&D-центра Terrasoft наш тест підкаже, які світи ти вже можеш підкорити.
Континент Support — це місце, де кожен знаходить підтримку. Мешканці цінують емпатію, вміння вчитися та гнучкість. Тут працюють справжні детективи, які одразу намагаються зрозуміти логіку та налагодити код.

ДЕТАЛЬНІШЕ
На континенті DevОps мешкають справжні вартові IT-продукту. Вони спрощують інженерам тестування, а розробникам життя. Тут цінують методику розв’язання проблем у взаємодії між командами експлуатації та розробки.

ДЕТАЛЬНІШЕ
Ніде більше так добре не відчувають людей, як на континенті Customer Success. Тут кожен мешканець відповідає за підтримку лояльності, сприяє довгостроковим відносинам та розв'язує питання користувача, ба більше — запобігає виникненню цих питань!

ДЕТАЛЬНІШЕ
На континенті Academy знаходяться оратори та майстри слова. Тут обирають або розповідати про продукт, або писати про нього. Хтось з легкістю розповідає про його особливості на живих чи відеокурсах. А хтось пояснює складні технічні речі у простій та приємній формі «на папері».

ДЕТАЛЬНІШЕ
R&D
Сутність R&D – це поєднання двох напрямів: дослідницького (Research) та напряму розробки (Development). Перший напрямок передбачає технологічний скаутингм і первинние тестування технологій. Другий напрямок – це безпосереднє створення унікальних рішень.
Customer Success
Найчастіше в Customer Success зустрічається в IT-компаніях, що працюють за моделлю SaaS. У Customer Success дві цілі: турбота про позитивні враження користувача та користь від застосування сервісу. Менеджери пропонують розв'язання проблем у період використання продукту та допомагають використовувати його максимально ефективно.
DevOps
DevOps — це скорочення від Development Operations, і насправді це не назва професії. Це культура та методика. DevOps-рух виник у 2008 році для оптимізації взаємодії у малих командах та підвищення швидкості виробництва продукту. Ідея полягала в тому, щоб посилити команду розробки знаннями про процедури та підходи в управлінні продуктовим середовищем. DevOps розуміють і знають, як продукт працює в тих чи інших умовах, як деплоїти продукт, які характеристики середовища підкрутити, щоб підвищити продуктивність.
Support
Представники Support служби розглядають звернення від користувачів продукту чи інших інженерів техпідтримки. Залежно від типу звернення, цей фахівець вирішує проблему самостійно або передає на розгляд колегам.
Academy
В задачі Academy входить онбординг клієнта і забезпечення користувачів необхідною інформацією для ефективного використання продукту. Її діяльність 
спрямована на впровадження навчальних програм і документації. Фахівці розробляють та проводять навчання користувачів.
ТЕКСТ
Поліна Ліміна
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки Terrasoft
Що це означає?
ДИЗАЙН
Іван Малиш
МЕНЕДЖЕР
Ірина Насильнєва
ПРОДЮСЕР
Олександра Герт
ІЛЮСТРАЦІЇ
Ірина Шишкова
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA