ПО-РУССКИ
Як компанії втрачають прибуток через низьку швидкість доступу до мережі
І що з цим робити
Підприємці, які ще вчора були задоволені стареньким сайтом зразка 2009 року, стрімголов біжать замовити кастомний проект за сучасними канонами User Experience. Стартап-команди намагаються зрозуміти, який акаунт створювати для продажів насамперед — Instagram, TikTok чи обмежитися лендингом, що «продаватиме». І над усім цим — цифри, невблаганна статистика. Обсяг обміну даними? Виріс у 45 (!) Разів з далекого 2005 року, і зросте ще в 9 разів до 2030 року. Електронна комерція? Очікується, що у 2021 році вона складе 13,7% ринку продажів товарів і послуг. У світі існує 18,1 мільярда сайтів, кожну секунду з'являються нові — і всі вони борються за швидкість завантаження менше 2-х секунд, щоб щось продати, поки клієнт не пішов.

Глобальна паніка, втім, зовсім не заважає гігантам на зразок Google та Amazon відвойовувати свою половину ринку послуг. І справа не в популярності — зараз навіть маленький бізнес, який виходить в онлайн, може знайти свою нішу. На гігантів потрібно орієнтуватися в іншому — в їх здатності вибудовувати процеси й запускати нові технології, прислухаючись до клієнта. І саме на цьому етапі постає гостра потреба високошвидкісного інтернету.

У спільному спецпроекті з національним IP-оператором WNET AIN.UA підготували топ-8 найпоширеніших помилок при переході компаній в онлайн, які можуть коштувати конверсії та продажів. Розберімось, до яких наслідків може привести некомпетентність в будуванні зв'язку, і як цих проблем уникнути.
Це саме той випадок, коли бізнес не виживе без нововведень і діджіталізаціі. І першочергово потрібно змінювати розуміння, що в наш час ніхто не чекатиме дні чи навіть години, щоб отримати фідбек.

Пам'ятайте, як у Дена Кеннеді в «жорсткому менеджменті»? Випадок стався з його колегою, яка зайшла в дорогий бутик жіночого одягу з наміром зробити покупку на $500, але ні продавця, ні власника за прилавком не виявилося. І тільки вийшовши з магазину, жінка помітила, що продавці сидять навпроти й курять, ігноруючи її спроби дочекатися консультанта. Вдала ілюстрація до того, що навіть якщо ви вклали кошти в створення креативу, провели рекламну кампанію й отримали ліди, ці ліди ще потрібно обробити. Швидко. Інакше інтерес клієнта закінчиться в момент, коли ніхто в офісі не зніме трубку, тому що буде на перекурі.

Якщо клієнт хоче купити товар через інтернет, реагувати потрібно блискавично, адже за його увагу змагаються рекламодавці, сайти та розважальні програми. Завдання бізнесу — зменшити час між «хочу купити» і оформленням замовлення — може бути зруйнована через нестабільне або слабке інтернет-підключення в офісі. Щоб менеджери вчасно реагували на запити клієнтів, компанія повинна подбати про надійне і швидкісне сполучення, тому що «простій» без інтернету в кілька годин може коштувати компанії прибутку.
Компанія повільно відповідає на запити клієнтів або не відповідає взагалі
Компанія WNET — це національний IP-оператор України з 20-річним досвідом роботи та понад 4 000 клієнтами в різних галузях. Надає весь спектр телеком послуг з цілодобовим моніторингом + технічною підтримкою мережі та клієнтів в режимі 24/7/365. А головне: компанія має унікальну повністю інтегровану інформаційну систему MONIKA з обслуговування клієнтів та ведення всього телеком-бізнесу. Аналогів подібної системи в Україні (та й у світі) немає.

WNET підключає інтернет, телефонію та канали передачі даних по власній оптоволоконній мережі протяжністю 5000 км з гарантією швидкості до 10 Гбіт / с в будь-якій точці, забезпечуючи SLA не менше 99,95%.
01
07
Зізнайтеся, хоча б раз у вашій біографії траплявся момент, коли на роботі зникав інтернет. І добре ще, якщо ваша специфіка дозволяє швидко змінити локацію — поїхати додому, перейти в сусідній офіс або коворкінг. Найчастіше в такі моменти руйнується все заплановане — зустрічі доводиться переносити, потенційних клієнтів — розчаровувати, потенційних віртуальних покупців — втрачати. Особливо це стало критичним за часів COVID-19, коли більшість активності відбувається в онлайні.

Згідно з інформацією від Dun & Bradstreet, близько 59% компаній зі списку Fortune 500 щотижня простоюють без інтернету не менше 1,6 години. При цьому всього одна година простою може обійтися малому бізнесу в середньому в $ 8 000, а для великих підприємств сума збитків може досягати $ 700 000. І навіть якщо суми прибутку вашої компанії в годину поки не досягають таких значень, ситуація, погодьтеся, неприємна для будь-якого масштабу і загрожує не лише фінансовими, а й репутаційними ризиками. А для малого і середнього бізнесу — взагалі катастрофічними наслідками, особливо, якщо буде повторюватися.

Проблеми з інтернетом можуть застопорити всі відділи — від менеджерів на вхідній лінії і консультантів до технічного відділу, у якого переривається доступ, до баз даних (зараз вони з останніх тенденцій знаходяться в основному на хмарних сервісах).
Робота компанії сповільнюється або зупиняється через збої в роботі інтернету
Компанії, для яких інтернет — життєво важлива робоче середовище, оцінюють WNET як надійного провайдера. Мережа компанії WNET працює у 50 містах України, має понад 5 500 точок присутності та побудована з резервуванням пропускної здатності по альтернативних каналах, а також використанням оптимальної маршрутизації трафіку.
02
07
Через проблеми з інтернетом сповільнюється комунікація між відділами та контроль над виконанням завдань: команди спілкуються в месенджерах, через спеціальні сервіси типу Trello або хмарні CRM, але без інтернету, втрачають до них доступ. Мобільний зв'язок (4G або навіть 5G) в цьому випадку взагалі не вихід — це незручно і негативно впливає на мотивацію виконання завдання і якість роботи.

Один з найстрашніших снів власника або операційного менеджера — вихід системи з ладу в торгових точках в годину пік. Компанія може втратити прибуток, тому що менеджери не в змозі приймати або обробляти замовлення.

Що говорити про випадки, коли робота команди має на увазі роботу в інтернеті — наприклад, якщо бізнес заточений під розробку сайтів або мобільних додатків, або ж клієнтам необхідний безперебійний зв'язок? Проблеми з інтернетом в компанії негативно вплинуть на її репутацію: якщо клієнт помічає постійні перебої в роботі серверів, сайту, додатка або баз даних, він може почати сумніватися в надійності цієї компанії. І це — менше зло, далі почнуться негативні відгуки в мережі й так далі аж до сумнівів щодо якості послуг, що надаються і розірвання контракту.
Чому повільний інтернет може стати причиною втрати клієнтів? Найочевидніше, але упускається з виду — втрата все тієї ж мотивації співробітників. Якщо вам день у день доводиться працювати в мережі, але роботодавець нічого не робить зі швидкістю, і всі ваші зусилля черепашачим кроком рухаються за звичними робочим графіком вісім годин на день, рано чи пізно ви таки закриє ноутбук і підете на цей горезвісний перекур. Уже не особливо переймаючись тим, чи напише вам клієнт в цей час чи ні. На жаль, компанії часто забувають, що цінність клієнтів не може перевищувати цінності команди. А команді має бути робота і з базами даних, і з хмарними сховищами / сервісами й, можливо, з соціальними мережами, c сервісами аналітики Google, графічними онлайн-редакторами. Все це вимагає швидкості інтернет-з'єднання.

Але що щодо неочевидних причин? Тут, знову ж таки, спрацьовує питання репутації. Візьмемо до уваги два фактори — фізичний і віртуальний. До фізичного впливу може належати погана якість з'єднання в офісі, де до інтернету неможливо під'єднатися ні співробітникам, ні відвідувачам. Часто компанії організовують зустрічі, презентації, конференції, на яких дуже і дуже цінується швидкість не тільки прийому, але і передачі інформації. Адже, погодьтеся, жоден партнер по бізнесу не буде терпляче чекати, поки презентація по новій рекламній кампанії завантажиться ще на 20% — вас в кращому випадку засміють.

Але з переходом в онлайн-еру після COVID-кризи 2020 з'являється ще й необхідність залишатися на зв'язку під час відеоконференцій. Згідно з даними Skillscouter, до 80% компаній використовують відеоконференції регулярно. 43% опитаних корпораціями Forbes і Zoom відповіли, що постійно використовують відеоконференції у своїй роботі. Візьміть до уваги ще й те, що багатьом бізнесам доводиться проводити онлайн-івенти для клієнтів — і тут теж важливе питання репутації. Ніхто не буде сприймати серйозно компанію, якій доводиться перезавантажувати відеозв'язок тричі за виступ одного спікера. У наш час це стає моветоном, а ідеальна картинка, звук і швидкість — чимось базовим, практично апріорі запитуваною клієнтами. Хочеться відповідати.
Інтернет в компанії недостатньо швидкий
03
07
WNET пропонує додаткові IT послуги, враховуючи проектування і побудову бездротових мереж, яка дозволить використовувати свій гігабітний канал зв'язку максимально ефективно і продуктивно в будь-якому куточку офісу (кабінети, переговорні або рецепшн). На фінальній стадії тестування нового рішення по стандарту WI-FI 6 (802.11ax), найбльш актуального стандарту у світі, який не просто підвищує швидкість передачі по WI-FI, а й забезпечує стабільність в роботі.

Якість мережі WNET у цифрах.
Затримаки між:
Київ-Львів <10мс;
Київ-Харків <10мс;
Львів-Варшава < 10мс;
Київ-Амстердам <33мс;
Київ-Лондон <44мс;
Київ-Нью Йорк <115мс.
Уявімо собі одну велику світову франшизу з доставляння їжі, яка завжди працювала тільки з одним каналом зв'язку від одного провайдера. Так, рецептура їжі, бізнес-процеси — все працює як годинник, але IT-рішення на місцях приймають локальні співробітники.

Одного разу через відмову єдиного каналу зв'язку (завис або вийшов з ладу порт роутера, куди включено цей канал) перестали прийматися замовлення, і компанія зазнала збитків — адже згідно з політикою компанії при великій затримці в часі замовлення надавався безкоштовно.

Але це не означає, що потрібно міняти політику видачі замовлень. Це тривожний дзвіночок для всіх, хто покладається тільки на один канал передачі даних і сторонню апаратуру. У таких випадках відклик і час реакції провайдера відіграє особливу роль.

В результаті провайдер замінив обладнання й організував резервування каналів зв'язку альтернативними маршрутами і / або через 4G / 5G-технології.
Компанія покладається тільки на один канал зв'язку
Кожен технологічний майданчик стандарту WNET GIG має не тільки підвищену пропускну здатність до 10 Гбіт/с і вище, а й забезпечений 100% резервними каналами передачі згідно з топологією «об'ємне кільце» і забезпечений гарантованим електроживленням з показниками SLA. Щоб досягти максимальної відмовостійкості мережі, WNET може побудувати канал зв'язку для клієнта альтернативним шляхом або зарезервувати критичні програми (каси, термінали оплати інше) через послугу 4G / 5G-резервування.
04
07
Варто продовжити тему некомпетентності щодо розвитку бізнесу, якого допускаються власники бізнесу й нині. Враховуйте, що при розширенні компанії збільшується також навантаження на всі канали зв'язку. Крім основної роботи, мережу завантажують відеодзвінки, IP-телефонія, відеоспостереження, робота касових апаратів, терміналів оплати і т.д. Чим більше працівників компанії користується інтернетом, тим більше вони завантажують канали зв'язку. І в один прекрасний момент буде досягнута критична точка — завантаження перевищила 80% і канали перестали справлятися з навантаженням.

Уявімо, що якась локальна торгова компанія розширилася до повноцінної мережі, але інтернет-рішення було до цього не готове, і проблему проігнорували. Після того як в компанії встановили відеоспостереження та інші нові системи, канал зв'язку не витримав і «впав». Через це всі системи, що працюють з інтернетом, перестали працювати, враховуючи й касові апарати. Збитки можна уявити.
Компанія зростає, а можливості її інтернет-з'єднань і телекомунікацій не розвиваються
Гігабітний інтернет WNET дозволяє бізнесу бути готовим до змін в бізнесі і навантажень мережі.

WNET використовує мережі, побудовані на базі волоконно-оптичних ліній зв'язку (ВОЛЗ). Вони відповідають високим вимогам пропускної спроможності, швидкості, надійності й конфіденційності передачі даних, які висувають сучасні інформаційні системи.
05
07
До речі, про відеоспостереження. Це найпростіший спосіб проілюструвати переваги й недоліки впровадження додаткових технологій в компанії. Припустимо, високошвидкісний інтернет проведений в офіси компанії, яка займається продажами сировини по всій Україні. Але в логістичних центрах через малу кількість співробітників все вирішили залишити, як було. Після того як там встановили найкращу систему відеоспостереження з роздільною здатністю 4К і з передачею даних в реальному часі на центральні сервери в хмарі, канал зв'язку перестав справлятися з обробкою замовлень, бо весь канал зв'язку використовувався трафіком з камер і це призвело до неможливості під'єднатися до системи замовлень і порушення режиму постачання, втрат фінансового і репутаційного плану.

А тепер уявіть, що відеокамери — найменше з проблем 2021 року, де доводиться впроваджувати нові технології, які можуть завантажувати канали зв'язку куди сильніше.
Планування необхідної пропускної здатності інтернету тільки для співробітників
Масштабовані мережеві сервіси WNET допомагають інтегруватися в наявні на ринку платформи для роботи з замовниками та підрядниками.

Компанія WNET:
06
07
будує канали передачі даних 100М / 1G / 10G між центральним офісом і логістичними комплексами;
резервує основні канали по технології 4G / 5G;
надає доступ в інтернет;
розміщує сервери в дата-центрах WNET як в Україні, так і в Європі (для виключення українських форс-мажорів
організовує IP-телефонію з безкоштовними дзвінками усередині компанії та можливістю керувати, масштабувати й контролювати витрати;
обслуговує мережеву й IT-інфраструктуру;
здійснює цілодобовий моніторинг та технічну підтримку 24/7/365.
);
Задумайтесь над цифрою — затримка завантаження сайту всього на 1 секунду веде до зниження конверсії на 7%, а задоволеності клієнтів — на 16% (за даними LoadStorm і Econsultancy). А тим часом WeAreSocial і Hootsuite випускають звіт по 2020 року, де чорним по білому значиться, що 50,1% користувачів виходять в мережу з мобільних пристроїв, 5,19 млрд людей користуються інтернетом і ¾ всієї цієї аудиторії хоча б раз на місяць роблять онлайн -купівлю.

Тобто, компанія повинна продумати сайт з якісним контентом — раз. Не забути про контенті, що чіпляє — два. Вибудувати рекламну кампанію — три. Чотири — не забути про адаптивну мобільну версію й зробити так, щоб все це вантажилось до 2 секунд, інакше людина піде до конкурентів.

Дизайн і швидкість завантаження сайту безпосередньо впливають на продажі: вони зростають, можливість замовлення зрозуміла і доступна. Наприклад, у Amazon є функція «покупки в один клік»: якщо у користувача в акаунті вказані дані для відправки і оплати, він може зробити замовлення, просто натиснувши кнопку «купити» поруч з товаром. І це — не поодинокий випадок. Багато бізнесів намагаються полегшити завантаження і шлях до покупки. Особливо варто замислитися тим, чиї сайти лежать на серверах десь в Великобританії або США, а клієнти розташовані по всьому світу. Сервер з сайтом повинен бути максимально близько до місця розташування споживачів. Кожна мілісекунда завантаження контенту буде на рахунку.
Менеджери компанії не піклуються про юзабіліті сайту
WNET пропонує більше ніж 40 додаткових послуг, серед яких — розміщення в дата-центрах по всьому світу, де компанії можуть розмістити свої «залізні» або віртуальні сервери для сайтів, CRM-систем, 1С та ін.
07
07
Для чого потрібно гігабітне безперебійне інтернет-з'єднання?
Резюмуємо
В офісах — для роботи серверів, віддалених місць, відеодзвінків і презентацій, роботи Wi-Fi, телефонії, відеоспостереження.
У логістичних центрах, ритейлових точках, HoReCa — для відеоспостереження в роздільній здатності 4К, роботи касових апаратів, телефонії Wi-Fi, обробки замовлень/запитів і інших систем.
У медицині та лікарняних стаціонарах — для бездротового відеоспостереження, телефонії, онлайн-телебачення в 4К-форматі, відеодзвінків з дистанційними консультаціями лікарів.
Навчальні заклади та університети користуються Wi-Fi, системами дистанційного навчання, також інтернет потрібен для проведення відеоконференцій і презентації, простого серфінгу студентів в інтернеті.
Агентствам і маркетинговим компаніям — для зв'язку із замовниками, виходу в соціальні мережі, проведення трансляцій, заходів, фільмування і завантаження якісного відеоматеріалу, різного роду презентацій і т.д.
01
02
03
04
05
Здавалося б, виклики нової онлайн-епохи зрозумілі будь-якому власникові бізнесу: IT-технології розвиваються, зростає відсоток замовлень і продажів через інтернет, компанії переходять на віддалену роботу і користуються відеозв'язком і так далі. Але помилки в організації процесів обслуговування і налаштуванні зв'язку повторюються знову і знову. Розгляньте уважно список з восьми найпоширеніших ситуацій і приміряйте їх на свою компанію — траплялося у вас таке ж чи ви хотіли б уникнути подібних помилок? Якщо у більшості пунктів відповідь однозначно «так», варто подумати про гігабітний інтернет - принаймні, він гарантує безперебійну роботу компанії на динамічному ринку. Залишиться прищепити співробітникам клієнтоорієнтованість і регулярно оптимізувати офіційний сайт — а за якість зв'язку переживати не потрібно, нехай цим займуться професіонали.
Для чого потрібно гігабітне безперебійне інтернет-з'єднання?
Резюмуємо
В офісах — для роботи серверів, віддалених місць, відеодзвінків і презентацій, роботи Wi-Fi, телефонії, відеоспостереження
У логістичних центрах, ритейлових точках, HoReCa — для відеоспостереження в роздільній здатності 4К, роботи касових апаратів, телефонії Wi-Fi, обробки замовлень/запитів і інших систем.
У медицині та лікарняних стаціонарах — для бездротового відеоспостереження, телефонії, онлайн-телебачення в 4К-форматі, відеодзвінків з дистанційними консультаціями лікарів.
Навчальні заклади та університети користуються Wi-Fi, системами дистанційного навчання, також інтернет потрібен для проведення відеоконференцій і презентації, простого серфінгу студентів в інтернеті.
Агентствам і маркетинговим компаніям — для зв'язку із замовниками, виходу в соціальні мережі, проведення трансляцій, заходів, фільмування і завантаження якісного відеоматеріалу, різного роду презентацій і т.д.
01
02
03
04
05
Здавалося б, виклики нової онлайн-епохи зрозумілі будь-якому власникові бізнесу: IT-технології розвиваються, зростає відсоток замовлень і продажів через інтернет, компанії переходять на віддалену роботу і користуються відеозв'язком і так далі. Але помилки в організації процесів обслуговування і налаштуванні зв'язку повторюються знову і знову. Розгляньте уважно список з восьми найпоширеніших ситуацій і приміряйте їх на свою компанію — траплялося у вас таке ж чи ви хотіли б уникнути подібних помилок? Якщо у більшості пунктів відповідь однозначно «так», варто подумати про гігабітний інтернет - принаймні, він гарантує безперебійну роботу компанії на динамічному ринку. Залишиться прищепити співробітникам клієнтоорієнтованість і регулярно оптимізувати офіційний сайт — а за якість зв'язку переживати не потрібно, нехай цим займуться професіонали.
Для чого потрібно гігабітне безперебійне інтернет-з'єднання?
Резюмуємо
В офісах — для роботи серверів, віддалених місць, відеодзвінків і презентацій, роботи Wi-Fi, телефонії, відеоспостереження.
У логістичних центрах, ритейлових точках, HoReCa — для відеоспостереження в роздільній здатності 4К, роботи касових апаратів, телефонії Wi-Fi, обробки замовлень/запитів і інших систем.
У медицині та лікарняних стаціонарах — для бездротового відеоспостереження, телефонії, онлайн-телебачення в 4К-форматі, відеодзвінків з дистанційними консультаціями лікарів.
Навчальні заклади та університети користуються Wi-Fi, системами дистанційного навчання, також інтернет потрібен для проведення відеоконференцій і презентації, простого серфінгу студентів в інтернеті.
Агентствам і маркетинговим компаніям — для зв'язку із замовниками, виходу в соціальні мережі, проведення трансляцій, заходів, фільмування і завантаження якісного відеоматеріалу, різного роду презентацій і т.д.
01
02
03
04
05
Здавалося б, виклики нової онлайн-епохи зрозумілі будь-якому власникові бізнесу: IT-технології розвиваються, зростає відсоток замовлень і продажів через інтернет, компанії переходять на віддалену роботу і користуються відеозв'язком і так далі. Але помилки в організації процесів обслуговування і налаштуванні зв'язку повторюються знову і знову. Розгляньте уважно список з восьми найпоширеніших ситуацій і приміряйте їх на свою компанію — траплялося у вас таке ж чи ви хотіли б уникнути подібних помилок? Якщо у більшості пунктів відповідь однозначно «так», варто подумати про гігабітний інтернет - принаймні, він гарантує безперебійну роботу компанії на динамічному ринку. Залишиться прищепити співробітникам клієнтоорієнтованість і регулярно оптимізувати офіційний сайт — а за якість зв'язку переживати не потрібно, нехай цим займуться професіонали.
Для чого потрібно гігабітне безперебійне інтернет-з'єднання?
Резюмуємо
В офісах — для роботи серверів, віддалених місць, відеодзвінків і презентацій, роботи Wi-Fi, телефонії, відеоспостереження.
У логістичних центрах, ритейлових точках, HoReCa — для відеоспостереження в роздільній здатності 4К, роботи касових апаратів, телефонії Wi-Fi, обробки замовлень/запитів і інших систем.
У медицині та лікарняних стаціонарах — для бездротового відеоспостереження, телефонії, онлайн-телебачення в 4К-форматі, відеодзвінків з дистанційними консультаціями лікарів.
Навчальні заклади та університети користуються Wi-Fi, системами дистанційного навчання, також інтернет потрібен для проведення відеоконференцій і презентації, простого серфінгу студентів в інтернеті.
Агентствам і маркетинговим компаніям — для зв'язку із замовниками, виходу в соціальні мережі, проведення трансляцій, заходів, фільмування і завантаження якісного відеоматеріалу, різного роду презентацій і т.д.
01
02
03
04
05
Здавалося б, виклики нової онлайн-епохи зрозумілі будь-якому власникові бізнесу: IT-технології розвиваються, зростає відсоток замовлень і продажів через інтернет, компанії переходять на віддалену роботу і користуються відеозв'язком і так далі. Але помилки в організації процесів обслуговування і налаштуванні зв'язку повторюються знову і знову. Розгляньте уважно список з восьми найпоширеніших ситуацій і приміряйте їх на свою компанію — траплялося у вас таке ж чи ви хотіли б уникнути подібних помилок? Якщо у більшості пунктів відповідь однозначно «так», варто подумати про гігабітний інтернет - принаймні, він гарантує безперебійну роботу компанії на динамічному ринку. Залишиться прищепити співробітникам клієнтоорієнтованість і регулярно оптимізувати офіційний сайт — а за якість зв'язку переживати не потрібно, нехай цим займуться професіонали.
ТЕКСТ
Ольга Мартинчук, Марія Кушнєрук
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки Wnet
Що це означає?
ВЕРСТКА
Дарія Корнєєва
ПРОДЮСЕР
Яна Проценко
ІДЕЯ
Наталія Оліферович
ІЛЮСТРАЦІЇ
Анастасія Сиваш
Сергій Ганічев, Катерина Кожем'якіна
ПРЕДСТАВНИК WNET
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA