Карантинні обмеження змусили багатьох замовляти додому навіть продукти. Сервіс доставки Raketa дослідив вподобання українців і розповів, що найчастіше купують через кур’єрську доставку.
Як виявилося, найбільш затребуваним продуктом в період карантину стали банани. А от картопля тільки на другому місці з дворазовим відставанням. Тоді як третє місце дивує — в пік пандемії українці масово купували пиво торгової марки Corona.
На овочі та фрукти припадає понад 20% від загального числа замовлених продуктів, а на молочну продукцію та солодощі по 12,6% і 11,5% відповідно. Алкогольна продукція користується високим попитом, займаючи 11%, а ще 8,5% в кошику споживача отримали безалкогольні напої.
На м’ясо, рибу і ковбасні вироби припадає 8% від всіх замовлених продуктів. По 4% на хліб і випічку, товари особистої гігієни та побутову хімію, а також снеки. Тоді як попит на тютюнові вироби склав всього 1,5%.
Про компанію
Raketa — український сервіс доставки з кафе, ресторанів і супермаркетів. Компанія доставила своє перше замовлення 5 березня 2018 року. На сьогоднішній день послугами Raketa можна скористатися в Дніпрі, Києві, Львові, Харкові, Одесі, Вінниці, Вишневому, Павлограді, Запоріжжі, Полтаві та Кривому Розі. У 2020 році сервіс має намір зайти в 15 міст, після чого почнеться покриття всіх українських міст з населенням понад 200 тис.