Як повідомив співзасновник консалтингового агентства зі створення франшиз «Франч» Роман Кирилович, інтернет-магазин Rozetka запускає свою франшизу. Франшиза Rozetka поширюватиметься на точки видачі замовлень, зроблених в інтернет-магазині. Журналіст AIN.UA розповідає деталі.
На першому етапі Rozetka планує відкрити невелику кількість франчайзингових точок видачі, щоб протестувати формат.
«На першому етапі «Розетка» планує відкрити невелику кількість франчайзингових точок видачі, протестувати формат, докрутити його, щоб потім вже відправити корабель у велике плавання», – написав Кирилович.
Умови франшизи Rozetka
Rozetka наводить такі умови франшизи:
- Вкладення – від 688 000 грн;
- Чистий прибуток – від 35 000 грн на місяць;
- Термін окупності – від 15 місяців.
Зараз Rozetka шукає партнерів у таких містах: Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Буча, Вінниця, Вишневе, Гостомель, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Ірпінь, Київ, Луцьк, Львів, Маріуполь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів.
Як працює франшиза Rozetka
Інтернет-магазин бере на себе логістику з доставки товарів до вашої точки, навчання нових співробітників, і надає доступ до програмного комплексу Octopus, який використовується в самій «Розетці».
Співпраця між Rozetka і франшизними точками видачі буде виглядати наступним чином:
- Клієнт оформляє замовлення на Rozetka;
- Rozetka обробляє і підтверджує замовлення;
- На складі Rozetka формують замовлення і відправляють на вашу точку;
- Ви приймаєте замовлення і переміщуєте його на свій склад;
- Ви видаєте замовлення клієнту й отримуєте винагороду.
Як повідомив Кирилович, франчайзингові точки видачі не займатимуться видачею великогабаритних товарів, таких, як скутери, холодильники або 100-дюймові телевізори. Обсяг і вага товарів, що видаються, будуть обмежені.
Основними товарами, які будуть поширюватися через такі точки, стануть електроніка, побутова хімія, одяг та інші невеликі товари, що користуються найбільшим попитом.
Який вигляд матимуть франшизні точки
Нові точки видачі будуть значно меншими, ніж фірмові від «Розетки». Але кожна з них буде обладнана примірювальною, щоб, купуючи одяг, клієнт міг його вдягнути й ухвалити рішення про покупку.
Також буде відносно невеликий склад, якого має бути достатньо, з урахуванням орієнтованості нових точок видачі на невеликі товари.
За словами Кириловича, засновник «Розетки» Владислав Чечоткін вважає, що ємність ринку дасть змогу Rozetka відкрити 1000 точок видачі, хоча сам Кирилович сподівається на ще більший успіх.
«Владислав Чечоткін вважає, що ємність ринку дасть змогу Rozetka відкрити 1000 точок видачі. Я вважаю, що набагато більше. Адже у «Нова Пошта« (яка теж є клієнтом «Франча”) вийшло запустити понад 6000 відділень!» – написав він.