Технології майбутнього: які новинки вже змінюють б'юті-індустрію
Найбільша технологічна виставка Consumer Electronics Show (CES) 2021, яка об'єднує відомі світові компанії та молоді стартапи, вже стала своєрідним показником тенденцій та векторів розвитку технологій на найближчі роки.
Одразу два інноваційні продукти цьогоріч представила група L'Oréal, констатуючи: б'юті-індустрія у 2021 – тепер не лише про різноманіття та якість продуктів. Головна мета – технологічність, кастомізація та адаптивність до запитів споживачів та світових викликів. Особливість новинок – у їх позиціонуванні: компанії прагнуть зробити технології доступними для щоденного використання будь-де та будь-коли.
Як технологія штучного інтелекту та інновації допомагають в б'юті-рутині та економії ресурсів – розповідаємо у спільному спецпроекті з «L'Oréal Україна»
ROUGE SUR MESURE від Yves Saint Laurent
На тогорічній виставці споживчої електроніки CES 2020 L'Oréal представила Perso – новий технологічний пристрій, який став проривом у майбутньому краси, як технологія, що оперативно створює персоналізовані формули косметичних засобів.

А вже цьогоріч, на онлайн-конференції CES 2021, L'Oréal оголосила про перший розумний пристрій для домашнього використання, який дає можливість споживачам створювати персоналізовані відтінки помади — Rouge Sur Mesure від Yves Saint Laurent на основі технології Perso.
Система складається із мобільного додатку та компактного девайсу зі спеціальними картриджами. Усього виробник пропонує 4 основні кольорові гами картриджів для пристрою, за допомогою яких у домашніх умовах кожен зможе створити свій унікальний відтінок. YSL презентує інноваційний підхід з використанням вже культової помади Velvet Cream Matte Finish. Технологія представлена з наборами кольорових картриджів червоного, нюдового, помаранчевого та кольору фуксії.

Головна особливість новинки – технологія штучного інтелекту, яка допомагає створити тисячі відтінків. У спеціально розробленому додатку користувачі можуть створювати та приміряти на собі різні образи, адаптуючи відтінок відповідно до кольору обличчя чи одягу, або ж створити свій ідеальний відтінок на кожен день.

Водночас, кришка пристрою слугує компактним чохлом для використання кастомізованої помади протягом дня.

Rouge Sur Mesure від Yves Saint Laurent на базі технології Perso наразі доступний для попереднього продажу в обмеженій кількості на ринку США, а продажі по всьому світу стартують у вересні 2021 року.
Як це працює
L'ORÉAL WATER SAVER
Екологічність та орієнтація на раціональне використання ресурсів давно стала правилом хорошого тону серед б'юті-брендів. Поки вся індустрія працює над скороченням кількості відходів та розробкою максимально органічних і натуральних засобів, у L'Oréal пішли ще далі. На CES 2021 компанія представила ще одну новинку: L'Oréal Water Saver – технологію, розроблену завдяки партнерству між технологічним інкубатором L'Oréal та швейцарською екологічною інноваційною компанією Gjosa.

Такий пристрій значно скорочує споживання води завдяки спеціальній технології оптимізації водопостачання та спеціально розробленим засобам для догляду за волоссям від L'Oréal Professionnel і Kerastase.
L'Oréal Water Saver — це проривний пристрій для професійного та домашнього догляду за волоссям, який скорочує використання води до 80%. Завдяки унікальній будові девайсу, краплі води рівномірно розподіляються у потоці та наштовхуються одна на одну у заданому напрямку. Це зменшує їхній розмір і прискорює швидкість, гарантуючи використання кожної краплини води протягом миття й ополіскування волосся, водночас полегшуючи змивання шампунів і бальзамів-ополіскувачів та інші процедури. Також пристрій оснащений панеллю управління даними та звітування: дані щодо економії води відстежуються на панелі приладу, яка зберігає для власників перукарень історію застосування, а також допомагає контролювати витрати споживання води, електроенергії.

Разом з девайсом компанія презентувала лінію спеціально розроблених засобів L'Oréal Professionnel і Kérastase, які додаються в потік води, що складається з мікрокрапель, у 10 разів менших за звичайні краплі води. Це дозволяє промивати волосся набагато швидше та економити водні ресурси та електроенергію. Крім того, після повноцінного впровадження технології можна буде говорити і про суттєві фінансові заощадження від використання такої системи.

Наголос на збереженні водних ресурсів зробили не випадково. В компанії зазначають: вода — основний компонент у створенні та використанні продукції, тому, від 2005 року, L'Oréal вполовину скоротила кількість її використання на своїх заводах та розподільчих центрах, а до 2030 анонсують, що 100% води, використаної під час виробництва, буде перероблятись та використовуватись повторно.

Новинка вже доступна для відвідувачів деяких салонів L'Oréal у Нью-Йорку, а з лютого 2021 року — і клієнтів окремих закладів у Парижі. В українських салонах краси така технологія запрацює з 2022 року.
Як це працює
Протягом останнього десятиліття наша робота в технологічному інкубаторі L'Oréal була спрямована на застосування високих технологій у створенні косметичних продуктів. За Water Saver стоять передові технології, але ще важливіше те, що він поліпшує клієнтський досвід б'юті-процедур у догляді за волоссям
Гів Балуш
Голова технологічного інкубатора L'Oréal
У найближчі кілька років L'Oréal Water Saver очікувано з'явиться в тисячах салонів краси, що потенційно забезпечить значну економію води — до чотирьох з половиною мільярдів літрів на рік. Згодом компанія анонсує появу зручного душового пристрою, доступного і для домашнього використання.

Компанія L'Oréal в останні роки активно застосовує технології VR і AI для створення нових технологічних рішень в індустрії краси. Наприклад, в Україні, в точках продажів і на сайті бренду L'Oréal Paris, представлена технологія ModiFace з можливістю приміряти віртуальний образ, на сайтах Vichy та La Roche-Posay — провести діагностику стану шкіри та дібрати правильний догляд за шкірою.

Та поки на запуск Water Saver та YSL Rouge Sur Mesure очікують на американському та європейському ринках, розповідаємо, які цікаві технології можна зробити частиною щоденного догляду вже зараз, в Україні.
Maybelline New York Virtual Try On
Протестувати декоративну косметику не виходячи з дому дозволяє сервіс для віртуального макіяжу від Maybelline New York. Спробувати лайнери, дібрати відтінки помад та оцінити новинки можна за допомогою онлайн-сервісу, завантаживши фото за посиланням.

Також функція віртуального макіяжу є доступною для українців на вебсайтах брендів дивізіону продукції люкс — Yves Saint Laurent та Giorgio Armani Beauty. Незабаром — в офлайн точках продажу в Україні.
Сервіс для онлайн-діагностики шкіри проводить персоналізовану діагностику акне на основі технології штучного інтелекту. Використовуючи досвід провідних дерматологів та технології штучного інтелекту, французький бренд La Roche-Posay створив унікальний додаток, що допомагає підібрати продукти для догляду за шкірою обличчя.

Додаток простий у користуванні та дозволяє всього за 2 хвилини отримати інформацію про стан шкіри та рекомендації з догляду. Для цього потрібно лише завантажити фото, за допомогою якого система визначає ступінь вираженості акне за шкалою від 0 до 4+.

Effaclar Spotscan доступний на всіх мобільних пристроях за посиланням.

Подібний сервіс є й у Vichy: Skinsoncult – це система онлайн-діагностики, яка аналізує стан шкіри та визначає перші ознаки старіння. Сервіс аналізує стан шкіри на 7 ознак вікових змін: пігментація, пружність шкіри, видимість пор, лінії зневоднення, глибокі зморшки, зморшки під очима й нестача сяяння. За отриманими показниками додаток вибудовує матрицю шкіри та створює персоналізовані рекомендації з догляду.
Сервіс доступний за посиланням.
SPOTSCAN від LA ROCHE-POSAY
KERASCAN від Kérastase
Пристрій KeraScan від Kérastase розроблений для персональної діагностики стану шкіри голови та волосся.

Базуючись на отриманих даних пристрій надає рекомендації стосовно догляду за різними типами й кольорами волосся.
ТЕКСТ
Яна Бондаренко
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки L'Oreal
Що це означає?
ВЕРСТКА
Світлана Волчкович
ПРОДЮСЕР
Яна Проценко
СЕЙЛЗ-МЕНЕДЖЕР
Наталія Оліферович
ФОТО
L'Oréal Україна
Катерина Ануріна
ПРЕДСТАВНИК L'OREAL
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній» і PR публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA