Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.
KidHab — це спільний додаток для батьків і дітей, що допомагає розвивати корисні звички в ігровій формі та похвалити дитину за досягнуті результати.
Засновники та команда стартапу
Засновники стартапу: Антон Чорний і Богдан Печеник.
Всього в команді стартапу 12 осіб, поки що нових людей не набираємо.
Про що стартап
KidHab — це спільний додаток для батьків і дітей, який допомагає розвивати корисні звички в ігровій формі та похвалити дитину за досягнуті результати.
Розвиток нових звичок допоможе в реальному дорослому житті. А батьки зможуть брати участь в розвитку дитини, спостерігати за прогресом і вибирати винагороду за успіхи.
Яка модель монетизації?
Вбудовані покупки в додатку для користування преміум-функціями.
Скільки часу пішло на MVP? Які були помилки?
Працювали над MVP 9 місяців. В основному були помилки при завантаженні та реєстрації додатку на платформах AppStore і Google Play.
Коли нам Apple написав, щоб ми завантажили платіжку за комунальні послуги за адресою на який був зареєстрований обліковий запис розробника, ми взагалі не знали що робити.
Як з’явилася ідея створити стартап?
Антон Чорний, генеральний директор школи GoIt, запропонував своїм старшим студентам та випускникам реалізувати свій перший комерційний проект.
А ідея прийшла з часом. Батьки молодших студентів завжди запитували в школі: «може є у вас сервіс який замінить листочки на холодильнику і буде досить зручний, щоб організувати дитину й водночас їй було цікаво?».
Хто ваші конкуренти, які у них досягнення?
Конкуренти є, але їх функціонал примітивний. Нашою головною відмінністю є те, що:
- Додаток відразу на двох платформах iOS і Android;
- Запрошення дитини відбувається в кілька кліків;
- Користувачі можуть вибирати звички та нагороди зі стандартного списку;
- Діє система заохочення дитини бонусами;
- Всі дії дитини в додатку батьки підтверджують або відхиляють;
- Батьки можуть додавати одноденні завдання;
- Можна створювати індивідуальні звички та нагороди.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
Ринок дуже великий, оскільки дуже мало таких додатків. Поки що ми націлені охопити ринок України та Америки.
Скільки грошей/часу інвестовано?
Зараз ми інвестуємо свої особисті кошти. Думаємо що коли настане етап маркетингу, нам знадобляться інвестиції.
Чого вдалося досягти?
Зараз ми на етапі бета-тестування і додаток безплатний. Ми збираємо відгуки батьків про зручність використання програми, про нові функції й покращуємо додаток.
Наступним етапом ми хочемо підключати оплати в додатку і запускати рекламу.