TikTok запропонував брендам у Європі та Великобританії продавати товари прямо в додатку, пише Bloomberg. Наразі функцію тестують лише обрані партнери. Коли компанія офіційно запустить онлайн-покупки, невідомо.
Зокрема, скріншот бета-версії своєї сторінки в TikTok показав бренд вуличного одягу Hype. Там є окрема вкладка з вітриною магазину, де можна розміщувати товари й цінники.
TikTok уже тестував покупки в додатку через партнерські програми з Walmart та Shopify. Компанії позначали товари з відео посиланням на власні сайти, але технічно користувачі залишалися в застосунку. Водночас Facebook і Instagram дозволяють продавцям або налаштовувати вітрини в додатку, або перекидати юзерів на сторонні сервіси.
TikTok же прагне втримати користувачів всередині своєї екосистеми. Такі бренди, як Hype, відкриватимуть магазини, прийматимуть замовлення та взаємодіятимуть із покупцями в межах відеоплатформи. Сама китайська компанія не буде продавати товари. Натомість вона планує заробляти на рекламі та залучати більше трафіку.
Крім того, у ByteDance (китайська компанія, якій належить TikTok) є кілька серйозних амбіцій.
- Фаундери хочуть повторити за кордоном успіх Douyin – схожого додатку, який працює тільки в Китаї. У ньому користувачі за перший рік купили товарів на $26 млрд.
- Китайський e-commerce має річний оборот в $1,7 трлн. ByteDance активно заходить на ринок, щоб перед довгоочікуваним IPO вирости якомога більше. До 2022 року холдинг прагне пропустити через онлайн-покупки в TikTok і Douyin понад $185 млрд.
- Обсяг продажів в інтернет-ритейлі складе в цьому році $5 трлн, прогнозує eMarketer. Медіа намагаються урвати шматок і собі. Зокрема, у минулому році нові інструменти онлайн-покупок представили Facebook та Instagram, а Pinterest почав спрямовувати юзерів на сайти продавців.