Український бренд одягу Gasanova разом із компанією Franchise Group запускає продаж франшиз. За 3 роки планують відкрити 20 франчайзингових бутиків по всьому світу. З них два в Україні — у Дніпрі та Одесі. Наразі працює один фірмовий магазин Gasanova в центрі столиці.
Ціна питання
Франшиза існує у двох форматах. Для Casual S потрібне приміщення від 80 кв. м., а для Crystal L – від 120 кв. м.
Формат S | Формат L | |
Інвестиції | від $120 000 | від $200 000 |
Паушальний внесок | $20 000 | $30 000 |
Роялті | 5% | 5% |
Середній прибуток за місяць | від $12 000 | від $19 000 |
Вимоги до франчайзі
Засновниця бренду Ельвіра Гасанова зізнається, що розвивала б мережу самостійно, але на все не вистачає часу й уваги.
«Тому в партнері я шукаю саму себе. Франчайзі повинен бути максимально зацікавленим. Мені важливо бачити вогонь в очах і розуміння, що це така ж його справа, як і моя. Він не просто інвестор, а стиліст, керівник, маркетолог. Він усе. Він частина родини Gasanova, у якій кожен працює на спільне благо», – розповідає дизайнерка.
Що пропонує Gasanova
Бренд супроводжуватиме партнера до запуску та підтримуватиме опісля. Зокрема, власники франшизи розробляють дизайн-проєкт магазину, формують асортимент перших колекцій, навчають персонал та займаються маркетингом і рекламою.
Команда запуску допоможе організувати відкриття бутика. На подію запросять як локальних інфюенсерів, так і відомих селебриті.
«Головний капітал бренду — сміливі, унікальні дизайнерські рішення та міжнародна підтримка лідерів думок», – відзначають у Gasanova.
GASANOVA – український бренд жіночого та чоловічого одягу та аксесуарів. Його заснувала дизайнерка Ельвіра Гасанова в 2014 році. За цей час бренд випустив 9 колекцій для Fashion Week та брав участь у ярмарках моди в Парижі та Мілані.
Одяг Gasanova носять світові знаменитості Джіджі Хадід, Кортні Кардаш’ян, Алла Костромічова, Кетлін Картер і Ханна Стокінг, а також зірки українського шоу-бізнесу Настя Каменських, Надя Дорофєєва, Тіна Кароль, Слава Камінська та багато інших.