В Україні з’явився американський стритфуд Nathan’s Famous. Франшизу бренда купила мережа АЗК Socar, повідомляє пресслужба компанії.

В асортименті вже є фірмова смажена картопля та 6 хот-догів з різними соусами. За попереднім опитуванням, українці найчастіше обирають класичний «Нью-Йорк Оріджинал» (85 грн) та «Мангеттен» (135 грн).

Фото: Анна Стулень

Хот-доги продають на шести АЗК у Києві та області за адресами: 

  • Столичне шосе, 100;
  • вулиця Сортувальна, 24;
  • проспект Степана Бандери, 36; 
  • бульвар Дружби Народів, 35; 
  • с. Гатне, вулиця Інститутська, 4; 
  • с. Гора, автодорога Київ-Харків, 28 км.

Згодом Socar розширить географію та формати співпраці, зокрема, завезе Nathan’s Famous на АЗК в Одесу та основні магістралі України. 


Nathan’s Famous – відомий американський стритфуд, який має понад 80 000 точок у 17 країнах світу. Тільки в США він продає 20 млрд хот-догів щороку. Мережа АЗК Socar першою в Україні отримала право їх виготовляти та продавати. Переговори щодо купівлі франшизи тривали півтора року. 

Доставку продуктів, обладнання, техпроцеси та маркетинг контролюватиме сам Nathan’s Famous. Картоплю привозитимуть із Нідерландів, яловичину – з Німеччини та США, а булочки – із країн Балтії. У нас хот-доги готуватиме команда шеф-повара Олександра Карлова. 

Запуск бренду в Україні присвятили 129-річчю з дня народження засновника компанії – Натана Хандверкера, який відкрив перший ресторан Nathan’s Famous у Нью-Йорку в 1916.

Також у 2021 в Україні планує відкритися американський фастфуд Burger King.