Київська ресторанна компанія Food vs Marketing, до якої входить мережа монозакладів Ramen i Banh Mi vs Marketing, готує до відкриття FVSM Hub. Це триповерховий комплекс на лівому березі, де буде коворкінг, оранжерея, фірмова раменна і новий заклад мережі – Coffee vs Marketing, розповідає «The Village Україна».
Кав’ярня вже працює в тестовому режимі на першому поверсі. Її Женя Михайленко, засновник FVSM, хотів запустити давно. За його словами, кожен новий заклад компанія тепер починатиме з відкриття кав’ярні, щоб знайомитися з аудиторією району.
Поруч буде шоста в мережі раменна. Другий і третій поверх виділили під коворкінг у стилі хюге. Там облаштують оупен-спейс із панорамними вікнами, зону відпочинку, а також мінікухні, санвузол з душем та власну хімчистку. Загалом коворкінг вміщуватиме до 60 людей. В офіс поставлять меблі-трансформери, щоб за потреби його можна було перетворити в хостел для ночівлі.
На задньому подвір’ї FVSM зробить оранжерею для літніх вечірок і гастрозаходів на кшталт бранчів Chef’s Table і Brunch Club, які днями проводили в Banh Mi vs Marketing.
Головна фішка хабу – резиденти отримають бюджет на харчування в закладах FVSM: «По суті, це «кешбек» від придбаного абонемента».
FVSM Hub планують запустити в жовтні. Проєкт оцінюють у $300 000. Кожен охочий може долучитися до нього як партнер, написавши на пошту [email protected]. Мінімальний розмір інвестиції – $3000. Кошти мають повернутися за 2,5 роки.
Нещодавно Food vs Marketing запустив доставку будь-яких товарів з ринку «Столичний».