Британське аудіобрендингове агентство DLMDD та аналітична компанія YouGov дослідили, як звукова айдентика бренду впливає на його продажі. Ось що з’ясували:

  • Майже кожен четвертий зумер частіше купує товари в брендів, які мають фірмовий звук. 23% британців віком 18-24 роки зізналися, що купуватимуть регулярніше в брендів зі звуковою айдентикою. Крім того, третині зумерів не менш важливо, щоб у бренду була телереклама, що гарно запам’ятовується, та впізнаваний логотип.
  • Фірмовий звук також підвищує лояльність дорослих споживачів. 17% британців 25-34 років купуватимуть частіше в брендів зі звуковою айдентикою.
  • Додаткове дослідження від DLMDD засвідчило, що кожен третій британець віком до 35 років більш прихильний до «брендів зі звуком». Як виявилося, найпопулярніший аудіобрендинг мають McDonald’s і Coca Cola. У Великобританії найкращі звукові логотипи мають Just Eat, AO та GoCompare, а в Америці лідер – Disney.

А ще AIN.Business розповідав, який контент найбільше впливає на рішення покупця.