Visa проведе в Києві День жіночого підприємництва – освітній захід для представниць малого бізнесу. Одна з учасниць отримає 250 000 грн на власну справу та можливість безкоштовно навчатися в Києво-Могилянській бізнес-школі. AIN.Business розповідає, як долучитися до події.

Що таке День жіночого підприємництва 

Visa відбере 150 бізнесменок, які отримають квиток на подію. 21 вересня вони зберуться в Києві, аби повчитися в топменеджерів, власників бізнесу, мотиваційних спікерів та галузевих фахівців. Ось що в програмі:

  • лекції й воркшопи;
  • розбір дійсних бізнесів від менторів;
  • публічна дискусія про жіноче лідерство та стереотипи щодо нього;
  • нагородження найкращих жіночих підприємств.

Серед спікерів заходу – Віра Платонова, Маша Єфросиніна, Ярослава Гресь, Андрій Здесенко, Андрій Федорів та інші. 

Як узяти участь

Відзначати День жіночого підприємництва можуть усі представниці українського мікро- та малого бізнесу, виробництва або сервісу. Ось як потрапити на свято в столицю:

  1. До 10 вересня зробити сторіз в інстаграмі з маскою від Visa. Жінкам треба презентувати свій бізнес у форматі elevator pitch – презентації в ліфті. Суть у тому, щоб за короткий час продати ідею потенційному інвестору. Інстаграм-маска якраз імітує дверцята ліфту. Сторіз повинні тривати до 1 хв. На кожній слід тегнути офіційну сторінку Visa.
  2. Заповнити заявку на сайті.

15 вересня Visa відбере 150 учасниць, яких запросить на подію. 10 підприємиць із найбільш вдалими сторіс презентуватимуть свій бізнес експертам наживо. Із них одна отримає 250 000 гривень на розвиток справи і можливість навчатися в Києво-Могилянській бізнес-школі. Ще три фіналістки виграють безкоштовне навчання в KMBS за модульною програмою з управління бізнесом.

Чому це важливо

В Україні на жінок зареєстровано близько 482 000 малих і середніх підприємств. І щороку їхня кількість зростає. При цьому Visa дослідила, що понад 85% підприємиць зацікавлені в додатковому навчанні.

Крім того, днями в Києві відбувся Visa Elevator Pitch – конкурс, у межах якого 100 підприємців з усієї України за 1 хв презентували свій бізнес потенційному інвестору. Як виявилося, жінки почувалися на проєкті більш впевнено.

«Учасниці оцінили себе на 84,3 бала зі 100, коли учасники-чоловіки — на 80 балів. У світі ці значення суттєво відрізняються на користь чоловіків. Для нас це показник перспективності жіночого підприємництва в Україні. Тож ми прагнемо створювати для нього більше можливостей», – говорить Віра Платонова, генеральна директорка Visa в Україні.